کوکوین چیست؟ بهترین صرافی جایگزین برای بایننس

با انتخاب گزینه Select a Coin رمزارزی که قصد دریافتش دارید را انتخاب کنید. کوکوین در ماه می سال ۲۰۱۷ توسط تیمی متشکل از متخصصان بازار‌های مالی در هنگ‌کنک بنیان گذاشته شد و مقر اصلی این صرافی، در حال حاضر در جزیره سیشل است. نکته‌ای که نه‌تنها به موقعیت این صرافی در بازار کمک می‌کند، بلکه برای افزایش ضریب نفوذ انبوه دارایی‌های دیجیتال کنونی در زندگی‌های روزمره مردم سراسر جهان بسیار مهم است. شما برای انتخاب صرافی چه مواردی را مدنظر قرار میدهید؟ نظرات خود را با همیار کریپتو در میان بگذارید. برای کسانی که حجم بیشتری معامله می کنند و KCS بیشتری دارند، کارمزدها می تواند تا 0.0125٪ برای معاملات Maker و 0.03٪ برای معاملات Taker کاهش یابد. تب Trade جایی است که می توانید ارزهای دیجیتال را معامله کنید.

صرافی کوکوین

معامله به‌صورت کلاسیک یا معامله نقطه‌ای (اسپات)، یک استراتژی معاملاتی مشهور و بسیار ساده است که به دنبال سودآوری از نوسانات بازار با استفاده از سفارشات و موقعیت‌های خرید و فروش می‌باشد. برای تجارت در این بازار لازم است، حساب کوکوین خود را تایید کنید. اکنون پس از صحبت درباره معامله فیات P2P در ادامه بحث آموزش خرید از صرافی KuCoin می‌خواهیم درباره ویژگی صرافی سریع کوکوین به صحبت بپردازیم. پنجره‌های معامله جدیدی نیز اضافه شده است که شما می‌توانید از طریق آن میان دیدن آخرین معاملات در بازار و یا عمق بازار انتخاب کنید.

کوکوین امکان ثبت نام هم با شماره موبایل و هم آدرس ایمیل را فراهم کرده است؛ اما کاربران ایرانی به علت تحریم‌ها قادر به ثبت نام با شماره تلفن نیستند. در صرافی کوکوین بیش از 200 نوع ارز دیجیتال برای معامله وجود دارد که تعدادی از آن‌ها را در اسلایدهای پایین در اختیارتان قرار داده‌ایم. در صفحه جدید دو گزینه برای ثبت نام دارید؛ یکی از طریق ایمیل و دیگری با یک شماره تماس معتبر.

کتابخانه‌های دیجیتال نسخ خطی جهان

ثبت پسورد معاملاتی پس از ورود به صفحه ترید اسپات در سمت راست صفحه باید پسورد معاملاتی خود را وارد کنید تا قسمت های مختلف این نوع معاملات در پنل کاربری شما فعال شود. همچنین این کد پس از تکمیل مراحل ثبت نام در بخش”Security Setting” توسط صاحب حساب تعیین شده است. لازم به ذکر است که پیش از انجام هر نوع معاملاتی در صرافی کوکوین بایدابتدا اقدام به ثبت نام در صرافی کوکوین نمایید و سپس پنل کاربری خود را شارژ کنید. بدین ترتیب جهت شارژ اکانت در صرافی می توانید به وبلاگ آموزش واریز و برداشت از صرافی کوکوین مراجعه کنید. در این بازار معاملاتی بدون استفاده از اهرم درخواست معامله گران به محض ثبت سفارش خرید یا فروش انجام و تسویه می شود. از این رو به عنوان خریدار می توانید دارایی و یا ارز مورد نظرتان را از فروشنده خریداری کنید و بلافاصله آن را دریافت کنید.

شما برای انتخاب صرافی چه مواردی را مدنظر قرار میدهید؟در این مقاله اختصاصی از دنیای ترید، به بررسی دقیق و آموزش ربات کوکوین خواهیم پرداخت. مبادله فوری و سریع صرافی کوکوین که با همکاری HFT ایجاد شده است، مبادلات فوری رمزنگاری به رمزنگاری (crypto-to-crypto) را تسهیل می‌کند. اکنون پس از صحبت درباره آموزش کار با اپلیکیشن کوکوین در ادامه بحث نحوه بت نام صرافی KuCoin می‌خواهیم به صورت جزئی‌تر درباره نحوه ترید در کوکوین برای مبتدیان و حرفه‌ای‌ها به صحبت بپردازیم. پنجره بازارها که به شما کمک می‌کند بین جفت معاملاتی مختلف در عرض چند ثانیه جابه‌جا شوید.

  • شرکت‌های معتبر زیادی وب‌ هاست سرور مجازی مخصوص ترید، به فروش می‌رسانند.
  • برای دریافت هفتگی بهترین مقالات و جدیدترین اخبار به خبرنامه ارز تودی بپیوندید.
  • صرافی کوکوین Kucoin چیست؟ اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد exchange کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید. کوکوین ، یک صرافی متمرکز ارزهای دیجیتال است که البته، خود را ترکیبی از صرافی‌ متمرکز و غیرمتمرکز (صرافی هیبریدی) می‌نامد.
کوکوین چیست؟ بهترین صرافی جایگزین برای بایننس