بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون؛ راهنمای خرید لپ تاپ در رنج قیمت 25 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop

بازه قیمت لپ تاپ ایسوس K3400PH نیز آن را در رده ای قرار می دهد که کاربران را با مشخصات خود سورپرایز می کند. لپ‌ تاپ مقرون به صرفه لنوو از پردازنده مرکزی Core i5 اینتل مدل 1135G7 و رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه داخلی این لپ‌تاپ 1 ترابایت هارد دیسک به همراه 128 گیگابایت حافظه از نوع SSD می‌باشد.

کاربران به دنبال چه چیزی هستن؟

این لپ تاپ ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD دارد که با گارانتی معتبر در آی تی هوم عرضه می‌شود. امروزه اکثر برندهای تولیدکننده لپ تاپ در رده قیمتی 25 میلیون تومان به بالا، از 2 پردازنده گرافیکی استفاده می‌کنند که 1 کدام از آنها حافظه مستقل گرافیکی دارد. «آیدیاپد گیمینگ ۳» یکی دیگر از اعضای پرجمعیت خانواده آیدیاپد لنوو است و با پیکربندی‌های گسترده‌ای به‌فروش می‌رسد.

تبدیل ایموجی اندروید به ایفون؛ استفاده از ایموجی های iOS در گوشی اندرویدی

لنوو در این لپ تاپ از پردازنده اینتل استفاده کرده و سری Core i5 هم تضمین می‌کند که می‌توانید سرعت و قدرت لازم را برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌های خود دریافت کنید. این پردازنده موفق می‌شود که فرکانس معادل ۲.۴ گیگاهرتزی را برای شما فراهم کرده و در حالت توربو نیز می‌تواند به ۴.۲ گیگاهرتز افزایش پیدا کند. طراحی ارگونومیک آن کمک می‌کند که حس و حال خوبی از استفاده از آن در موقعیت‌های بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون مختلف داشته باشید. پردازشگری که می‌توانید با آن تمام کارهای ضروری‌تان را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید.

  • سری لپ تاپ‌های IdeaPad Gaming شرکت لنوو از محصولات خوش‌قیمت گیمینگ این کمپانی محسوب می‌شوند که به لطف قیمت و سخت افزار مطلوب خود، در یکی دو سال اخیر کاربران بسیاری را به خود جذب کرده‌اند.
  • از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.
  • لپ تاپ Huawei مدل Matebook D14 طراحی بسیار زیبایی دارد و وزن آن نیز معادل با 1/3 kg می باشد، از این رو می توان گفت برای افرای که به دنبال یک لپ تاپ پرتابل هستند بسیار مناسب است.
  • از نظر قدرت هم برای کارهای عادی کافی است ولی برای کارهای گرافیکی سنگین مناسب نیست.
  • همین مشخصات مشابه برای دیگر رقبای این لپ تاپ هم وجود دارد و نکته چندان شگفت انگیزی نمی‌بینیم.
  • این دستگاه مجهز به پردازنده اصلی Core i H بوده و فرکانس پردازنده آن 2.7 الی 4.5 گیگاهرتز است.

بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون؛ راهنمای خرید لپ تاپ در رنج قیمت 25 میلیون تومان پلازا | behtarin-laptop حسگر اثر انگشت دستگاه سرعت و دقت بالایی دارد و به‌عنوان یک سیستم ورود بیومتریک کامل می‌توانید روی آن حساب ویژه باز کنید. این لپ تاپ از وب کم با کیفیت بالایی هم برخوردار است و اسپیکرهای آن می‌توانند حجم بالایی از صدا را تولید کنند. سلول‌های باتری این لپ تاپ دوگانه هستند و با توان بالا می‌توانند ماندگاری خوبی را برای دستگاه فراهم کنند. جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم ثل همیشه در این لپ تاپ تعبیه شده است و می‌توانید از امکانات آن بهره مند شوید. این دستگاه مجهز به وب کم و اسپیکر است و از باتری لیتیوم یون برای تامین انرژی دستگاه استفاده می‌کند.