بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس

دفتر منطقه‌ای این بروکر در بیش از ۱۰ منطقه در دنیا فعالیت می کند. برای راحتی کار ایرانیان هم دفتری در منطقه‌ای در ترکیه راه اندازی شده است. بروکر اینگات بروکرز بیش از ۱۵ سال سابقه در بازارهای مالی دارد. به طوری که در این مدت زمان توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اگر شما هم جزء معامله‌گران کریپتوکارنسی، سهام و بازارهای فارکس هستید، احتمالا حداقل یک بار هم که شده نام بروکر فارکس چیف را شنیده‌اید. این برورک در سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در دفتر مرکزی سنگاپور شروع کرده است.

حساب های بدون سوآپ را به مشتریان خود معرفی کرد و توسعه برنامه های جدید را آغاز کرد. در ادبیات روزمره اهرم به معنای چیزی است که اجازه می‌دهد بتوانید نیروی خود را چند برابر کنید. مثلا اگر بخواهید وزنه‌ای سنگین را بردارید، با استفاده از یک میله بلند به عنوان اهرم می‌توانید راحت‌تر آن را جابجا کنید. در فارکس نیز اهرم دقیقا همین معنا را دارد، یعنی میزان توان مالی شما را چند برابر کابین شخصی امارکتس می‌کند.

افتتاح حساب در بروکر فارکس

از نظر اسپرد بهترین اسپرد فارکس رو فعلا در بروکر آلپاری و بروکر جاست فارکس میتونید مشاهده کنید. تيم با تجربه CapitalXtend از سال 2005 در زمينه ارائه خدمات معاملات آنلاین به معامله گران مشغول فعالیت بوده است و این موضوع سبب شده است که به یکی از پيشتازان ارائه خدمات معامله گري در بازار هاي بين المللي تبدیل شود. نوشتین ویندزور دو تا رگوله معتبر داره ولی تخلف داره و شاکی فراوان داره!

البته سایر مواردی که مربوط به امنیت بروکرهای فارکس می شود نیز برای این افراد مهم است اما اگر بخواهیم به صورت تخصصی به مقایسه بروکرهای فارکس برای اسکالپینگ بپردازیم این دو ویژگی از اهمیت زیادی برخوردار هستند. حال در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از رایج ترین و محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی در فارکس بپردازیم. اما اهمیت این امر زمانی مطرح می گردد که به عنوان یک معامله گر اسکالپر در بازار مشغول به فعالیت هستیم. همانطور که می دانید معاملات اسکالپ در تایم فریم های کوتاه بازار (یک یا پنج دقیقه) انجام می شود. به عبارت دیگر اسکالپرها، از ریز نوسانات بازار کسب سود می نمایند.

  • این حرکت از طرف کارگذاران نوعی آزمایش برای اطمینان از صحت عملکرد معامله گران است.
  • به طوری که بیش از ۱۵۰ کشور از خدمات بروکر فارکس استفاده می نمایند.
  • این بروکر فارکس در سال 1997 تأسیس شد و تجارت جفت ارز ها و قراردادهای CFD را از طریق پلتفرم های معاملاتی آنلاین ارائه می دهد.
  • اسپرد در حساب های صفر اسپرد یا زیرو شناور و نزدیک به صفر است در مقابل کمیسیون به عنوان هزینه معاملاتی پرداخت می شود.
  • از میان شش بروکری که در این مقاله معرفی کردیم، تنها بروکرهای آمارکتس، آلپاری، یو اس جی اف ایکس، فیبوگروپ و لایت فارکس هستند که در وب سایت شان زبان فارسی وجود دارد.
  • بروکرهایی که فقط از طریق ارز دیجیتال (کریپتو) حساب شما را شارژ می‌کنند چندان قابل اعتماد نیستند چون معاملات ارز دیجیتال قابل ردگیری نیستند و نمی‌توانید بعدها درخواست بازگشت پول خود را بکنید.
بهترین و معتبر ترین بروکرهای فارکس برای ایرانی ها کدام اند-بروکر آمارکتس

بروکرها ممکن است در زمان افتتاح حساب مهربان و مفید باشند، اما می توانند پشتیبانی بسیار وحشتناکی داشته باشند. این اجباری است که بروکر در بهترین قیمت ممکن دستورات خرید و فروش شما را اجرا کند. بروکرهای فارکس خوب به شما این امکان را می دهند که سپرده و درآمد خود را بدون هیچ زحمتی برداشت کنید. در این بخش، در مورد ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب یک بروکر معتبر فارکس به آن نگاه کنید، بحث خواهیم کرد. در نهایت رگوله بودن بروکر را بررسی و از اعتبار آن نزد افراد متخصص پرس و جو کنید. حتی می‌توانید برای اطمینان با کمک حساب آزمایشی دست به بررسی عملی بزنید.

بروکرهای کلاهبردار فارکس و چگونه آنها را تشخیص دهیم؟