شرط حیات صنایع پایین دستی «مس» رقابت قیمتی به افزایش بهای تمام شده در زنجیره تولید مس بدل شده است | brassonline

ما بر روی تامین مواد اولیه به نرخ کمتر و میزان فراوانی آن در بازار کار کارشناسی کرده‌ایم و توانسته‌ایم بدون ایجاد کمبود در بازار در تامین مواد اولیه راهکارهای خوبی به اعضاء ارائه کنیم. سود حاصله از تحقیق و تجربه را در حقیقت واحدهای مصرف‌کننده کالای تولیدی ما هم می‌برد و باعث ایجاد مزیت رقابتی در مقایسه با رقبای خارجی برای آنان شده است، همچنین درحال رایزنی با تولید کنندگان روی و مس هستیم تا در آینده بتوانیم با قیمت و کیفیت بهتری مواد اولیه را تامین قالب شمش ریخته گری برنج کنیم. همچنین در پاسخ به کسانی که بهانه گران‌نمودن برنج را نوسان نرخ ارز اعلام می‌کنند، می‌توان گفت که برنج ایرانی همان‌گونه که از نامش پیداست، صددرصد محصولی داخلی بوده و مواد اولیه و وسایل بهره برداری از آن نیز هیچ کدام وارداتی نیستند. ضمن اینکه طبق اظهارات دبیر انجمن برنج، قیمت جهانی برنج و نرخ خرید آن بسیار پایین بوده و تنها در ایران است که قیمت تمام شده برنج بسیار بالاست. من علاقمند به مطالعه و تحقیق در حوزه فلزاتم و در سالهای اخیر در کنار بررسی موضوعات تخصصی حوزه فلزات به بررسی و تحلیل بازار فلزات نیز می پردازم. در کنار تجربیات خیلی خوبی که در حوزه کار با کارخانه های بزرگی همچون فولاد مبارکه و هرمزگان و مس باهنر و آلومینیوم اراک و ملی سرب و روی داشته ام با مهندسین حرفه ای و با تجربه زیادی در ارتباط هستم که همواره راهنمای من هستند.

تیم خرید و فروش آهن استیل یکتا

وی همچنین افزود، مشکل بعدی، نوسانات ارزی بسیار زیاد است که همه ما شاهد این مشکل هستیم. بر اساس اظهارات علی هوشمند، باید بپذیریم که صادرات ما در اکثر موارد با مشکل مواجه است و مشکل اصلی دریافت ارز حاصله از صادرات است. وی در ادامه گفته است، اگر این مشکل ادامه‌دار باشد قیمت ارز تفاوت چندانی نخواهد کرد، حتی انتظار بالا رفتن قیمت را هم باید داشته باشیم، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد که منجر به دسترسی به منابع ارزی شود، در این صورت می‌توان انتظار داشت که قیمت ارز پایین بیاید.

با حضور مدیرعامل تاصیکو مراسم روز کارگر در شرکت معدنی املاح ایران برگزار شد

لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری، در پایین قرار داده شده است. شهیدی فر از دولت خواست حمایت‌های سال گذشته خود از شالیکاران مانند کنترل میزان واردات و جلوگیری از اختصاص ارز دولتی برای واردات برنج خارجی را امسال نیز ادامه بدهد. به گفته او، پایان امسال آمارها نشان می‌دهد که سطح کشت برنج به ۵۲۰ تا ۵۳۰ هزار هکتار رسیده و مابقی از بین رفته است، اما با این حال هم پیش بینی می‌شود که از سطح کشت فعلی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تن برنج تولید شود که با احتساب میزان واردات، ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تن مازاد داریم.

نظر شما

شرط حیات صنایع پایین دستی «مس» رقابت قیمتی به افزایش بهای تمام شده در زنجیره تولید مس بدل شده است | brassonline انواع مقالع فلزی (میله، میلگرد، تیوب، لوله، صفحه، ورق، فویل، نوار، ناودانی، گرد، تسمه، شش پر، چهار گوش، پروفیل) روی و مس و آلومینیوم و برنج و نیکل و سرب و استیل و …و همچنین شمش و بیلت و اسلب (تختال) در این مجموعه برای فروش ارائه شده است. ما در این مجموعه سعی می‌کنیم تا قیمت جهانی و قیمت بازار ایران را برای انواع محصولات ارائه نماییم. این نکته را در اعلام قیمتها می بایست در نظر داشته باشیم که نواسان بازار فلز متناسب با قیمتهای جهانی و تغییر قیمت دلار و برخی قوانین محدودکننده اعلامی است.

برنج‌های نوبرانه و جدید مازندران اگرچه هنوز به شکل انبوه در بازار عرضه نشده است، اما به نظر می‌رسد حدود ۵ تا ۶ هزار تومان بیشتر از پارسال است. چسب پخت گرم فلز به لاستیک ساخت مواد اولیه تایوان 🇹🇼 محصول ایران IR جایگزین چسب کموزیل ،کمیتاک و… صادرات برنج این کشور ۴۵ درصد نسبت‌به ۲۰۲۰ افزایش داشت و به رکورد ۲۱.۴ میلیون تن رسیده بود، یعنی بیش‌از کل صادرات برنج تایلند، ویتنام و پاکستان به‌عنوان ۳ صادرکننده بزرگ برنج دنیا. به گزارش «کالاخبر» به نقل از خبرگزاری تسنیم، حدود یک‌سوم صادرات برنج هند در ماه جاری میلادی به‌خاطر کمبود قطارهای باری متوقف‌شده و بیشتر تاجران از ترس متحمل شدن خسارت دیرکرد، از امضای قراردادهای بیشتر برای صادرات در ماه آینده خودداری می‌کنند.

  • ایران رتبه هفتم ذخایر مس جهان را در اختیار دارد و با برنامه‌‌‌هایی که در پیش است، پیش‌بینی می‌شود شرکت ملی مس به جایگاه سیزدهم تولید مس در جهان ارتقا یابد.
  • به گفته او، پایان امسال آمارها نشان می‌دهد که سطح کشت برنج به ۵۲۰ تا ۵۳۰ هزار هکتار رسیده و مابقی از بین رفته است، اما با این حال هم پیش بینی می‌شود که از سطح کشت فعلی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن تا ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تن برنج تولید شود که با احتساب میزان واردات، ۴۰۰ تا ۴۵۰ هزار تن مازاد داریم.
  • ولی باید توجه داشت که این قیمت وابستگی تنگاتنگ به قیمت دلار، سیاست والبته تحریم های آمریکا دارد.
  • مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از راه اندازی بزرگترین موزه باستان شناسی مطالعاتی استان در رودبار خبر داد.
  • لینک بزرگترین سایت ایرانی برای فعالیت در این بازار و کسب درآمد دلاری، در پایین قرار داده شده است.