مخلوط‌ کن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان

مخلوط‌ کن فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بوش آلمان | سناپویان این دستگاه مجهز به قطعه خرد کن میباشد که  میتوان انواع مغز های خوراکی ، سبزی ، میوه و … را در مدت زمان محدودی خرد و آسیاب نمود. این مخلوط کن بر روی پنل خود دارای یک ولوم چرخشی برای روشن و خاموش نمودن دستگاه ، تنظیم سرعت ، عملکرد پالس و 3 برنامه خودکار برای تهیه اسموتی ، خرد نمودن یخ و خرد کن میباشد . کلیه قطعات دستگاه به جز بدنه اصلی قابل شستشو با ماشین ظرفشویی هستند. پارچ این مخلوط کن دارای ظرفیت ۲.۳ لیتر است که برای تهیه ترکیب‌ها با حجم زیاد بسیار پرکاربرد است.

  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.
  • تیغه‌های این مخلوط کن از جنس استیل ضد زنگ است و توانایی خرد کردن و شکستن انواع مواد غذایی و حتی شکستن یخ را نیز دارد.
  • مخلوط‌کن‌های ثابت بهترین محصول برای ورزشکاران و افرادی هستند که سبک زندگی سالمی دارند.
  • این دو نوع مخلوط‌کن تقریبا کارایی یکسانی دارند، اما تفاوت‌هایی هم دارند که مشتری برای خرید مخلوط کن بوش مطابق با نیازهای خود هر کدام را انتخاب می‌کند.
  • در صورت بروز آسیب در این قطعه با کاهش قدرت و سرعت مخلوط کن مواجه خواهید شد که لازم است جهت عیب یابی و تعمیر موتور مخلوط کن با نمایندگی روبراه سرویس در تهران تماس نمایید.
  • مخلوط کن بوش MMB43G2B دارای تیغه‌ای از نوع Easy Klick Knife و از جنس استیل ضد زنگ است که بسیار تیز و برنده بوده و به سادگی قابل جدا شدن و شستشو میباشد.

این وسیله دارای موتور، تیغه‌های قدرتمند و یک پارچ است که می‌تواند مواد غذایی مختلف را به‌طور کامل له و پوره کند و مخلوط یک‌دستی برای شما تهیه کند. مخلوط کن برای تهیه انواع نوشیدنی‌ها، اسموتی‌ها و دسرها به کار می‌رود. بوش یکی از برندهای محبوب و قدرتمند در زمینه تولید لوازم خانگی است. پارچ مخلوط کن mmb6382m بوش از شیشه ThermoSafe مقاوم در برابر دما برای آماده سازی ایمن انواع سوپ های داغ و نوشیدنی های سرد ساخته شده است.

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

اگر می‌خواهید یک مخلوط کن با کیفیت خوب و طراحی عالی داشته باشید، خرید مخلوط کن بوش MMB65G5M را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این مخلوط کن از مزایایی مانند گنجایش بالای پارچ، تیغه قدرتمند، تنظیمات سرعت مختلف، بدنه ضد زنگ و امکان قرار دادن پارچ در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. قیمت مخلوط کن بوش MMB65G5M با توجه به مزایای بسیار آن مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد.

از مزیت های این مخلوط کن بوش، مقاومت بالای پارچ پلاستیکی در برابر دمای بالای مواد غذایی و دستگاه آسیب نمی بیند. علاوه بر مخلوط کردن مواد غذایی می توانید برای خرد کردن یخ نیز از این دستگاه استفاده کنید. همراه با این محصول یک عدد فیلتر اسموتی برای تهیه اسموتی و یک خرد کن کوچک قرارداده شده است و قابل استفاده در زمانی است که مواد غذایی کم باشد.

مخلوط کن بوش مدل MMBH4P3W

خرید مخلوط کن بوش MMB65G5M با بهترین قیمت بازار، همراه با گارانتی معتبر و ارسال سریع در رجبی شاپ امکان پذیر است. مخلوط کن بوش Bosch از وسایل برقی بسیار کاربردی در منزل به شمار می‌آید که خرید آن برای هر کدبانویی خوشایند است. مخلوط کن کاربردهای بسیاری دارد، از آماده سازی سوپ و حریره بادام کودکان و سالمندان، تهیه اسمووتی‌های لذید و بهداشتی خانگی تا تهیه انواع پوره سبزیجات و صیفی جات. با توجه به کارایی فراوان مخلوط‌ کن، شرکت‌های متعددی، دست به تولید این کالا نموده‌اند و شرکت نام آشنای بوش نیز جهت رفاه مشتریان خود، چندین مدل مخلوط کن با توان و ظاهر متفاوت، روانه بازار کرده است.

بهترین مدل مخلوط کن بوش؛ [8 مدل فوق العاده + قیمت]