صفحه جزييات كالا نیم-ست-جواهر فروشگاه اینترنتی لاکچری کالا | hsaatchi

انواع نیم ست طلا دخترانه و زنانه دارای قافیه‌هایی خاص در طراحی خود هستند و شما می‌توانید این هماهنگی‌ها را در طراحی بخش‌های مختلف محصول مشاهده کنید. این بافت‌ها هرکدام توصیف‌کننده یک حس یا اندیشه هستند که در ابتدا توسط طراحان نیم ست طلا جدید اعمال‌شده‌اند. سنگ‌های به کار رفته در نیم ست‌های جواهر می‌توانند در جلوه آن‌ها تاثیر به‌سزایی بگذارند. به عنوان مثال یک نیم ست جواهر تمام برلیان از شما بانویی جذاب می‌سازد.

صفحه جزييات كالا نیم-ست-جواهر فروشگاه اینترنتی لاکچری کالا | hsaatchi بعضی از نمونه ها هم با طلای زرد و هم سفید موجود هستند که هر سلیقه ای بتواند جذب آن ها شود. حالا اگر یکی از این سه مورد را حذف کنیم یک نیم ست خواهیم داشت. با حذف دستبند قیمت کار بسیار پایین تر می آید و خرید آن راحت تر می شود. محصولات فروشگاه طلا و جواهر فروشی کاوه سپاهی بوسیله با تجربه ترین استادکارهای بازار طلا و جواهر ایران ساخته شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست. نیم ست جواهر فلاور دارای یک جفت انگشتر، یک پلاک و زنجیر یا یک سینه ریز طرح فلاور است که به شدت پر طرفدار است.

نیم ست جواهر

یاقوت کبود می‌تواند انر‌ژی‌های منفی را دفع کند و آرامش بخش باشد. یاقوت کبود تاریخچه ای جذاب و باورنکردنی دارد، از محبوبیت نزد خانواده‌های سلطنتی گرفته تا ایفای نقش در افسانه‌های باستانی. تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

  • محصولات نیم ست شامل جواهرات نیم ست طلا ۱۴۰۰، نیم ست طلا جدید ۲۰۲۲ و محبوب‌ترین مدل‌های ترند از برندهای سرشناس است.
  • اگر به دنبال هدیه‌ای هستید که عزیزتان را خوشحال کنید و یا حتی خودتان به جواهرات علاقه دارید و در فکر خرید یک نیم‌ست لوکس و مدرن هستید.
  • از انواع جواهر‌ها می‌توان به سنگ‌های قیمتی مانند کهربا، عقیق، مروارید خرید اینترنتی ساعت طلا و… اشاره کرد.
  • برای بهتر ظاهر شدن نیم ست جواهر، لازم است که جواهرات با لباس شما مطابقت داشته باشد.
  • تمام کالاها و محصولات مورد نیاز ما، در دو نوع اصل و تقلبی در بازارهای خرید و فروش و در وب سایت های مختلف عرضه می شوند.
  • زنجیر گردنبند بسیار ظریف و سبک انتخاب شده تا از قیمت نهایی کار بکاهد.

اگر به جواهر علاقه مند هستید پس باید حتما با برند سواروسکی آشنا شوید. دنیل سواروسکی معتقد بود که هر کسی دوست دارد در جعبه جواهراتش الماس داشته باشد؛ اما این سنگ قیمتی به قدری گران بهاست که بیشتر علاقه مندان به آن هیچ وقت نمی توانند به این آرزوی خود دست پیدا کنند. کلیه محصولات فروشگاه طلا و جواهر فروشی کاوه سپاهی دارای گارانتی معتبر به همراه شناسنامه می باشد. برای پیراهن های بلند، جواهراتی را انتخاب کنید که بتوانید روی لباس، (مانند یک گردنبند آویز بسیار بلند) استفاده کنید. استفاده از گوشواره‌های آویز نیز برای پیراهن های بلند انتخاب مناسبی است. بیشتر خانم‌های جوان ترجیح می‌دهند تا از نیم ست استفاده کنند چرا که با خرید نیم ست می‌توانند از آن هم در مجالس ویژه استفاده کنند و هم در دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خانوادگی.

نیم ست طلا زرد زنانه زبرجد و برلیان طرح برگ گل مدل:hsdf1549