معجزه امید کارخانه تولید کننده شیرآلات صنعتی 1401 8 27 شبکه تهران | کسری ساران

شرکت فنی مهندسی کاوه غرب با هدف تامین ، تجهیز ، راه اندازی تجهیزات مورد نیاز صنایع کلیدی از قبیل نفت ، گاز ، پتروشیمی ، آب و فاضلاب ، معدنی ، ساختمانی… نام دیگر شیر سوزنی needle میباشد که عملکرد اصلی واساسی این شیر برای کنترل جریان سیال است. طراحی و ساخت شیر های سوزنی بسیار حساس و جزیی است و همین طراحی منحصر به فرد دلیل محبوبیت شیر سوزنی شده است.

اره آب صابونی

قطعه مجرابند در شیر کروی به صورت استوانه ای است و بدنه این شیر از نیکل یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. تعمیرات شیر های کروی راحت بوده و به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. شیر های کروی در انواع شیر کروی Z شکل (Z type globe valve) ، شیر کروی y شکل (Y pattern globe valve) و شیر کروی 90 درجه ای (angle type globe بازار شیرآلات صنعتی تهران valve) تولید میشوند.

  • بریا فروش شیرآلات صنعتی صنایع نفت و گاز و پتروشیمی میتوانید با ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.
  • شیر سماوری با نام های plug valve یا clock نیز شناخته میشود.
  • فروش تله بخار ترمودینامیک با بهترین کیفیت در کشور بورس شیرآلات صنعتی در انواع مختلف با امکان ارسال محصولات به سراسر ایران
    با کیفیت ترین شیرآلات و اتصالات نفت ، گاز و پتروشیمی و بخار و تاسیسات را از ما خریداری کنید.
  • شرکت کیز ایران در زمینه تولید شیر یکطرفه دریچه ای بسیار موفق عمل کرده و توانسته بهترین و مرغوب ترین شیر های خودکار یکطرفه را وارد بازار ایران کند.
  • تابلو فرمان گیربگس برای آسانسورها با موتور گیربکسی کاربرد دارد.
صنعتی در انواع گریدهای فورج در کلاسهای 150 ، 300 ، 600 ، 900 ، 1500 ، 2500 پوند و … شیرآلات و دستگاهها به یکدیگر و کاربرد دیگر تغییر مسیر و تغییر قطر لوله هاست ، از این رو به… شیرآلات صنعتی درب‌دار با عملکرد باز و بسته کردن درب برای ایجاد انطباق بین خطوط لوله‌ها و تجهیزات مورد نیاز در فرآیندهای مختلف به کار می‌روند.

معجزه امید کارخانه تولید کننده شیرآلات صنعتی 1401 8 27 شبکه تهران | کسری ساران

بنابراین برای استفاده از این ابعاد، حتما باید واحد مورد استفاده را بررسی و مطمئن شوید که با واحد مورد نیاز خود هماهنگ است. جهت ذخیره این آگهی لطفاً ابتدا ایمیل خود را وارد کنید و سپس بر روی دکمه “ذخیره” کلیک نمایید. تمامی حقوق این سایت برای آلتین سیستم محفوظ است و هر گونه سوءاستفاده از آن پیگرد قانونی دارد. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکتمهندسی نرم افزار و تکنولوژی اطلاعات هیرامی باشد.

فروشگاه ادهمیان

طرز کار این شیر به گونه ای است که در داخل آن توپ یا کره ای قرار گرفته که با چرخش 90 درجه این توپ مانع جریان سیال و یا باعث جریان میشود. شیر های توپی در انواع شیر توپی فول بور Full Bore Ball valve و شیر توپی ردیوس بور Reduced Bore Ball Valve و شیر توپی V پورت V Port Ball Valve تولید میشوند. فروش اتصالات فلنجی با بهترین قیمت بورس اتصالات فلنجی

فروش انواع اتصالات فلنجی برای کاربرد های مختلف در سایز های متفاوت…

شیر فشار شکن