بارفیکس را چطور بیشتر و بهتر بزنم؟ مجله ورزشی فیتامین | takdoo-تکدو

بارفیکس را چطور بیشتر و بهتر بزنم؟ مجله ورزشی فیتامین | takdoo-تکدو

برای اجرای حرکت بارفیکس دست برعکس، میله بارفیکس را گرفته و از آن آویزان شوید. سپس، خود را بالا بکشید تا میله بارفیکس پایین چانه‌ تان قرار بگیرد. اما در حرکت بارفیکس دست برعکس، دست را به اندازه عرض شانه و حتی کمتر از آن باید نگه دارید.

فواید بارفیکس و نحوه انجام صحیح آن

هرگاه که احساس کردید، دیگر به هیچ وجه نمی‌توانید بارفیکس زدن را تکرار کنید. می‌توانید از یکی از اعضای خانواده یا دوستان‌تان کمک بگیرید. هربار که این تمرین را انجام می‌دهید، مچ دست‌ها و پنجه‌های‌تان قوی تر خواهد شد.

  • میله بارفیکس را به نحوی بگیرید که دستها به سمت جلو بوده و فاصله آن از عرض شانه ها حدود 15 سانتی متر باشد.
  • سپس سعی کنید به مرور و رفته رفته به وزنه های تمرینی اضافه کنید.
  • بسیاری از افراد از این تمرین وحشت دارند و تصور می کنند انجام آن غیر ممکن است.
  • عضلات پشت خود را منقبض کنید و سعی کنید با حفظ این حالت خود را به بالا بکشید.
  • برای این کار می‌توان از کش‌های ورزشی مخصوص میله بارفیکس کمک گرفت.

شما می توانید با گرفتن میله در حالتی که کف دست به سمت بالا باشد نیرو را به دستان خود منتقل کنید. این حرکت Chinup نامیده شده و تاثیر زیادی برای ساختن دستان بزرگ دارد. ویتامین و مینرال ویتامین و مینرال ویتامین ها مواد ارگانیکی هستند که توسط گیاهان و حیوانات تولید می شوند. مینرال عناصر معدنی هستند که از خاک و آب ایجاد شده و توسط گیاهان جذب می شوند. بنابراین بدن شما به مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد. خوردن غذاهای متنوع ، بهترین راه جذب تمامی ویتامین ها و مینرال روزانه مورد نیاز شما و همچنین تعادل کربوهیدرات ها ، پروتئین ها ، چربی ها و کالری می باشد.

بارفیکس دیواری

این وسیله که در اشکال خانگی به صورت افقی و اشکال باشگاهی آن از دو میله بلند عمودی به علاوه یک میله افقی تشکیل شده است یکی از ابزارهای پایه ژیمناستیک است. این واژه در انگلیسی horizontal bar یا pull-up نامیده می‌شود. بعد از بالا کشیدن چانه خود را بالای میله قرار دهید. هنگام شروع برای بالا کشیدن خود عضلات بالای کمر را سفت کنید تا به بالا کشیدن وزن کمک کند. یک سامانه رزرو و خرید انلاین بیلت هست که این امکان را به شما میدهد که در کم ترین زمان بتوانید به اماکن تفریحی ورزشی دسترسی داشته باشید. اجرای یک یا دو تکرار اضافی ارزش آن را ندارد که استرس های خطرناک به بدن وارد کنید.

یکی از از ورزش هایی که به کم ترین وسیله نیاز دارد بارفیکس است که تاثیر زیادی بر حجم عضلات بازو، ساعد ، سرشانه و پشت قفسه سینه می گذارد. فت برنر فت برنر ( چربی سوز ) واقعیت این است که فت برنرها نتیجه می دهند ، اما معجزه نمی کنند. اکثر مکمل های فت برنر محرک هستند ، بدین معنا که سرعت سوختن چربی و تبدیل آن به انرژی را افزایش می دهند.