رنگ اکریلیک ساختمانی خرید رنگ اکریلیک ساختمانی در فضای داخل و خارج | alborzpainting

اطمینان حاصل کنید که از درپوش ها محکم استفاده کنید تا هوا داخل ظرف نرود، زیرا رنگ اکریلیک کاملاً مستعد نقاشی منزل در تهران خشک شدن است. قبل از هر چیز بهتراست بدانید استفاده از رنگ‌های براق، نسبت به دیگر انواع رنگ، قابلیت شستشو و مقاومت بیشتری در برابر آب دارند. در واقع هر چه براقیت ‌‌رنگ اکریلیک بیشتر باشد این مقاومت در برابر شستشو نیز افزایش می‌یابد. از آن جایی که رنگ های اکریلیک بر پایه آب هستند، بهترین راه برای از بین بردن آن ها از روی پوست، شستن دست ها با آب و صابون است. برای این کار می توان دست ها را در آب گرم خیس کرد تا رنگ شل شود و ارتباط بین رنگ اکریلیک و پوست دست ها ضعیف شود.

  • بهتر است رنگ اکریلیک برای سطوح بیرونی ساختمان که زیر نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرد استفاده نشود.
  • به یاد داشته باشید که اگر این رنگ‌ها بر روی لباس ریخته شوند باید بلافاصله با آب گرم و صابون شسته شوند در غیر اینصورت پس از خشک شدن غیرقابل برگشت خواهند بود.
  • در مرحله بعد و برای رقیق کردن رنگ با آب، باید وزن رنگ را در نظر گرفته و معادل 15 تا 20 درصد وزنی‌اش به آن آب اضافه کنید.
  • وزش باد به طور کامل می توانند زمانی که شما از دستگاههای اسپری استفاده می کنید یک هدر رفت با حجم بسیار بالا را در رنگ ها ایجاد کنند.
اما برای مقادیر کمتر از 1 گالن می توان از یک سطل کوچکتر هم استفاده کرد. به طور خلاصه از رنگ های اکریلیک می توان در موارد زیر استفاده کرد. بنابراین به طور خلاصه می­‌توان گفت که مزایا و معایب رنگ اکریلیک به شرح زیر است.

رنگ اکریلیک ۷۵ml وستا تک رنگ

با ورود رنگ اکریلیک، نقاشی و رنگ ­آمیزی ساختمان دچار تحول شد. رنگ اکریلیک برای اولین بار در دهه 1940 با رزین به دست آمده از درختان ساخته شد که ویژگی آن در طبیعت، محافظت از درختان در برابر حشرات است. اگرچه این رنگ به دلیل قابلیت تمیزشوندگی آسان، مورد استقبال قرار گرفت اما تا قبل از سال 2005 با مشکلاتی نیز رو به رو بود. نکته اول اینکه پس از باز کردن ظرف رنگ، لازم است آن را کامل هم بزنید.

این رنگ ضد آب بوده و مقاومت زیادتری در مقابل دما و رطوبت دارد. برای نمای خارجی ساختمان نیز، بهتر است از رنگ مات استفاده شود. استفاده از ‌‌رنگ اکریلیک مات، این ویژگی را دارد تا نور را به محیط برگشت نداده و به عبارتی باعث انعکاس آن نشود. همانطورکه در این بخش متوجه شدید ‌‌رنگ اکریلیک دارای انواع و کاربری‌های متفاوتی است؛ که بهتر است از هر کدام از آنها بنابر شرایط و در جای مناسب خودشان استفاده شود. استفاده از ‌‌رنگ اکریلیک براق و نیمه براق نیز انتخاب مناسبی برای دیوارها، سقف و کابینت آشپزخانه است.

رنگ اکریلیک نیمه براق آکرولوکس کد 200 گالن 3.5 کیلویی برند ساندورا

اگر قصد دارید که رنگ ساختمان خانه خود را با رنگ اکریلیک تزئین کنید، به شما این نوید را بدهیم که این یک انتخاب عالی است. همه می‌دانند که رنگ اکریلیک، عطر و بوی تازه‌ای به جسم و جان خانه می‌دهد. به طوری که شما می‌توانید با استفاده از این رنگ، قابلیت شست‌شو، مقاوم در برابر سایش و نور خورشید و بسیاری مزایای دیگر را به دست آورید.

رنگ اپوکسی

رنگ اکریلیک ساختمانی خرید رنگ اکریلیک ساختمانی در فضای داخل و خارج | alborzpainting