تیم سازی با اتاق فرار اسکیپ روم, مقالات مجله اتاق فرار | allescape

اما در برخی دیگر فقط سرعت عمل مهم است؛ و هر کدام از آدم ها در یک یا چند مورد از این ویژگی ها، بهتر عمل می کنند. این‌جاست که تیم بودن به موفقیت کمک زیادی خواهد کرد، زیرا برای حل تمام معماها، زمان خیلی زیادی نداریم. اتاق های فرار معمولاً در تایم های ۴۵ الی ۹۰ دقیقه طراحی می شوند که معمولاً ۶۰ دقیقه، مدت زمانی است که برای اغلب اتاق ها در نظر گرفته می شود. مجموعه اسکیپ روم وی آی پی اتاق فرار اصفهان، از اوایل سال ۱۴۰۰ با راه اندازی اتاق فرار الموت شروع بکار کرد که به زودی اتاق فرارهای دیگر اضافه می گردد.

تجربه هیجان بازی های مجازی در دنیای واقعی

اگر همه به یک چیز نگاه کنند، در حالی که ساعت در حال تیک تاک است، دیگر سرنخ ها و راه حل های احتمالی را دست بازی اتاق فرار نخورده می گذارید. همچنین، اگر یک یا دو نفر از شما احساس می کنید در یک معما گیر کرده اید، سعی کنید شخص دیگری را به عهده بگیرد – ممکن است چیزی را ببیند که شما ندیده اید. که برخی بازیکنان حدس ها و پیشنهادات خود را برای حل کردن معماها و پازل ها با دیگران.

  • مطمئنا وقتی از اتاق خارج بشین، دید جدیدی نسبت به اعضای گروهتون پیدا می کنین.
  • افرادی که به این بازی علاقه ‎مند می‌شن، معمولا عاشق معما و چالش‌های هیجان‌انگیز هستن.
  • اسکیپ روم کلید دستیابی به مهارت های نرم در انسان می باشد.
  • مطمئن باشید در تیم خود نیاز به یک حافظه زنده نیز دارید.
  • به نظر من، این ویژگی تمام ویژگی‌هایی که تا حالا گفتیم رو در بر می‌گیره.
  • اما در مجموع باید به یک سری از نکات در مورد انتخاب اعضای گروه، هماهنگی ها، نوع نگاه افراد و مدیریت تیم اشاره کنیم.
و افرادی که مسیر رو با آزمون و خطا طی می کنن و به هر قیمتی تنها دنبال بقای خودشون هستن در نهایت به جایی نمیرسند. متقابل هم باعث بهبود کارها میشه و هم باعث خلاقیت و ایده پردازی بیشتر اعضا میشه. سازمان‌هایی که می‌خواهند ازطریق برنامه‌ها یا کمپین‌های بازی‌وار شده ارتباط عمیق‌تری با مشتریانشان برقرار کرده و آن‌ها را به استفاده بیشتر از محصولات و خدماتشان ترغیب کنند. ارتباط درون تیمی حین فعالیت با استفاده پلتفرم‌هایی چون زوم، قرار و گوگل میت. دسته اول باید خوب همه جا را بگردند و هر چیزی را که پیدا می کنند، به همه با صدای بلند اعلام کنند.

اتاق فرار مرتاض

با توجه به سلیقه خودتون، ژانر، میزان سختی و سناریو بازی های این مجموعه اتاق فرار مورد نظرتون رو انتخاب کنید. از دست دادن زمان و عدم توجه به اهمیت بسیار زیاد آن یکی از بزرگترین اشتباهاتی می باشد که اغلب افراد در طول زندگی با آن مواجه می باشند. با توجه به محدود بودن مدت زمان بازی در اسکیپ روم ها شما و سایر افراد تیم باید بتوانید به خوبی مدیریت زمان داشته باشید. با کنترل مدت زمانی که برای حل هرمسئله اختصاص می دهید می آموزید که چطور در زندگی واقعی نیز از زمانتان به درستی استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که تجربه سناریوهای مختلف در اسکیپ روم ها به مرور باعث میشوند تا از خودگذشتگی در شما تقویت شود.

تیم سازی با اتاق فرار اسکیپ روم, مقالات مجله اتاق فرار | allescape

همان طور که در مطلب چگونه از پس اسکیپ روم ها بر بیایم اشاره شد، داشتن تیم همراه از مهم ترین اصول می باشد. برای تیم سازی حرفه ای در اتاق فرار، باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. این نکات مربوط به خصوصیاتی است که اعضای تیم باید داشته باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را در اتاق فرار به نمایش بگذارند. که همه افراد را مجبور به سریع فکر کردن می‌کند تا سرنخ‌های پنهان شده در محیط را پیدا کرده و با ترکیب اطلاعات، رمز و رازها را کشف کنند. این شصت دقیقه تنها فرصت شماست و استراتژی‌های تیم سازی از همان ثانیه‌های ابتدایی شروع می‌شوند. در اتاق فرار همه باید با بهترین ایده‌های فردی اما اهدافی مشترک و هماهنگ در کنار یکدیگر قدم بردارند.

میتونی نقاط قوت و ضعف تیمت رو شناسایی کنی