توری حصاری قیمت توری حصاری خرید توری حصاری اندیشه عایق آریا | foulka

توری حصاری قیمت توری حصاری خرید توری حصاری اندیشه عایق آریا | foulka

برای تهیه فنس حصاری باید نکاتی را در نظر گرفت و متناسب با آن فنس مناسب را انتخاب صنایع مفتولی فولکا نمود. توجه به نوع نیاز و منطقه ای که قرار است نصب نرده انجام شود و همچنین توجه به شرایط آب و هوایی منطقه از جمله ی مواردی می باشد که انتخاب نوع مناسب فنس به آن ها مربوط می شود. از فنس حصاری یا فنس توری برای حصار کشی اطراف باغ و ملک خصوصی ، زمین های ورزشی ، محل ساخت و ساز ساختمان ، اطراف فرودگاه ها ، مراکز نظامی و مراکز صنعتی ، راه آهن ، اطراف استخر ها در منطقه باز و … استفاده می شود. در باغ وحش ها برای ساخت قفس برای حیوانات و در اطراف مناطق حفاظت شده همچون مراتع و جنگل ها برای جلوگیری از ورود حیوانات به جاده ها و یا جلو گیری از شکار آن ها به کار برده می شود. بهترین نوع توری حصاری، توری حصاری گالوانیزه است زیرا در مقابل انواع شرایط آب و هوایی مقاوم است.

  • قطر مفتول در تعیین قیمت فنس تاثیر می گذارد و معمولا ضخامت مفتول 2 الی 4 میلیمتر می باشد که با افزایش ضخامت قیمت فنس نیز افزایش می یابد .
  • وزن این فنس ها با توجه به قطر مفتول و همچنین اندازه چشمه ها متغییر می باشد و هر چقدر که قطر مفتول زیاد باشد و اندازه چشمه ها کمتر ، رول ها سنگینتر می شوند و هر چقدر قطر مفتول کمتر و اندازه چشمه ها بیشتر باشد وزن رول کمتر می شود .
  • اما در این بخش به چند مورد از مزایای عمومی این محصولات اشاره می‌کنیم.
  • البته فقط بر اساس جنس دسته‌بندی نمی‌شود بلکه نوع مفتول، ضخامت مفتول، سایز چشمه‌های فنس و… نیز در این مسئله دخیل است.
  • این نوع توری احتمال زنگ زدگی دارد، اما سرعت خوردگی آن پایین بوده و دوام مناسبی در مناطق مرطوب دارد.
  • این محصول که با نام فنس شناخته می‌شود، کاربرد زیادی در خصوص حصارکشی زمین، باغ، ساختمان و… دارد.

ایراساخت در شاخه لوازم ساختمانی و توزيع لوازم فلزي ساختمان به عنوان مرجع تخصصی فعالیت خود را به صورت عمده و خرد به انجام می رساند . در ضمن دوستان و همکاران گرامی در خارج از تهران میتوانید محصولات خود را در همان روز الی ۲۴ ساعت پس از سفارش خود با کمترین هزینه از باربری های مربوط در شهر خود تحویل بگیرید . تمامیه کارشناسان ایراساخت در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به نیازهای شما عزیزان میباشند . این دسته از توری در برابر خوردگی مقاومت بالایی از خود نشان نمی‌دهد.

فنس و توری حصاری

بافت دو سر پیچ به دلیل حمل و نقل آسان‌تری که دارد در تولید بیشتر به کار می‌رود. برای مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. رفته اند روزهایی که نرده های زنجیره ای فقط به خاکستری فلزی محدود شده اند. امروز ، نرده های مدل های مختلفی با رنگ ها و طرح های مختلف پیدا خواهید کرد. نرده های زنجیره ای پوشش داده شده مختلفی در بازار وجود دارد. از این محصول برای زیبا سازی فضای اطراف ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی می توان ستفاده نمود.

نحوه ساخت توری حصاری

هنگام تصمیم گیری در مورد  اندازه ، باید به مسئله امنیتی که برای حل آن نیاز دارید ، نگاه کنید. اگر در منطقه پرخطر زندگی می کنید ، باید متناسب با آن تنظیم کنید. اگر نمی توانید تصمیم درستی بگیرید با مشاورین ایران توری تماس بگیرید. این انواع مختلف نرده های زنجیره ای دارای مشخصات بسیار مشخصی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که با نیازها و ترجیحات مورد نیاز مردم مطابقت داشته باشند. توری حصاری زنجیره ای این روزها در جهان جایگاه خود را به خوبی پیدا کرده اند, این نوع از توری حصاری را می توان را برای دور پارک ها ,باغ ها, زمین  استفاده کرد.یکی از ویژگی های این توری ها زیبایی ظاهری آن می باشد. اگر این کار را نتوانید انجام دهید باید انتهای توری اول را با مفتول به ابتدای توری دوم با مفتول ضخیم  متصل و یا وصل کنید.

با این وجود هم اکنون نیز برخی از کارگاه‌ها از چدن برای ساخت توری حصاری استفاده می‌کنند. بر اساس ضخامت مفتول و نوع گالوانیزه سرد و گرم و سیاه و اندازه چشمه های آن قیمت گذاری می شود. قیمت توری حصاری، را به دلیل کاربردی که دارد نمی‌توان نادیده گرفت؛ درواقع فنس توری یکی از پرکاربردترین ابزاری است که به‌عنوان محافظ فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما این اختیار را دارید تا در مدل، سایز و همچنین قیمت‌های گوناگون این ابزار کاربردی را با توجه به نیاز و کاربرد خود تهیه کنید. انواع توری حصاری به لحاظ جنس مفتول به سه دسته گالوانیزه گرم، روکش دار پی وی سی و مفتول سیاه تقسیم بندی میشوند که هر کدام ویژگی های مخصوص خودشان را دارند و باید با توجه به آب و هوای منطقه فنس کشی پیشنهاد مناسب را داد.