خرید شیر پروانه ای قیمت شیر باترفلای ولو آوان ولو | kasrasaran

اندازه این مدل شیرها کوچک است و هنگامی که با اکچوئیترهای پنوماتیک به کار می روند بسیار سریع حرکت می کنند. شیرهای پروانه ای معمولا در اندازه های ۱ اینچ الی ۲۴ اینچ طراحی میشوند. PTFE – یک پلیمر بسیار بادوام با محدوده دمایی -10 تا +150 درجه سانتیگراد.

شیر پروانه ای ویفری 8 اینچ فاراب

محدود به مواد حلقه آب بندی، فشار عملیاتی و محدوده دمای عملیاتی شیر پروانه ای نسبتاً کوچک است. با این حال، فشار کاری و محدوده دمای کاری شیر پروانه ای مهر و موم سخت تا حد زیادی بهبود یافته است. انواع شیر پروانه ای معمولاً از کاملاً باز تا کاملاً‌ بسته‌ کمتر از 90 درجه است. برای تعیین موقعیت صفحه پروانه ای باید یک کاهنده چرخ دنده حلزونی روی میل سوپاپ نصب شود.

شیر پروانه پایا بسپار سایز 8 اینچ

خرید شیر پروانه ای قیمت شیر باترفلای ولو آوان ولو | kasrasaran سرویس سیال خورنده به شیرهایی نیاز دارد که از فولاد ضد زنگ، یک سوپرآلیاژ مبتنی بر نیکل کروم یا سایر مواد مقاوم‌ ساخته‌ شیر صنعتی شده باشند. اعلام موجودی و قیمت آن دسته از شیرهای پروانه ای که فرمودید به دلایل مختلفی نظیر سفارشی بودن، وابستگی به موجودی انبار و … برای انتخاب متریال مناسب به جدول طبقه‌بندی ‌شیر پروانه‌ای بر اساس جنس بدنه، در همین نوشته مراجعه نمایید.

  • نشانگر موقعیت به متخصصان آتش نشانی و مدیران تاسیسات کمک می کند تا یک دریچه بسته را شناسایی کرده و آن را به سرعت باز کنند.
  • از آنجا که ابعاد دهانه این شیرها بزرگ است، لذا وزن دیسک نیز قابل توجه خواهد شد.
  • در شرایط خاص و کاربردهایی که علاوه بر خورندگی، سیال حاوی کلر یا نمک باشد استفاده از ولوهای پروانه ای با دیسک استنلس استیل توصیه می شود.
  • این شیر ها از سایز ۱/۲-۲ تا ۸ اینچ توسط کارخانه سازنده تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.
شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت شیر باترفلای ولو یا ثبت سفارش خرید این محصول با ما در آوان تماس بگیرید. شیر پروانه‌ای برای باز و بسته کردن و کنترل جریان در سرویس های مختلف سیالات، بخصوص مایعات غلیظ، به‌کار می‌رود. یکی از مهم‌ترین ویژگی شیر پروانه‌ای عملکرد سریع در کنار افت فشار پایین است. تنها در یک ربع چرخش اهرم، شیر از حالت کاملا بسته به حالت کاملا باز و بر عکس تغییر وضعیت می‌دهد.

به دلیل نقاط اتصال کم از این مدل در خطوط لوله پرفشار استفاده نمی شود. پیچ ها و سایر اتصالات شیر ویفری طوری طراحی می شوند که ارتعاش ناشی از عبور سیال را کاهش دهند. به دلیل وجود سه آفست در این نوع شیر، اصطکاک بین دیسک و سیال فقط موقع باز و بسته شدن اتفاق می افتد و
به این ترتیب افت فشار تا حد چشمگیری کاهش می یابد. به شیر پروانه ای اصطلاحا شیر یک چهارم (Quarter-turn) نیز می گویند؛
به این دلیل که اگر دیسک به اندازه یک ربع دایره بچرخد، شیر باز یا بسته می شود. شیر پروانه ای (Butterfly Valve) از یک بدنه اصلی خارجی و یک دیسک دایره ای تشکیل شده است.

شیر پروانه ای ویفری دیسک استیل