چسب بتن شیمی ساختمان ملات تعمیراتی مواد آب بندی چسب بتن مایع و پودری

بله این محصولات در برابر آب نفوذناپذیری بالایی دارند و چسب بتن استخر و سازه های آبی مخصوص نیز تولید شده اند. بر روی بسته بندی چسب SA12 نام شرکت شیمی ساختمان به صورت برجسته هک گردیده است. ‌برای تقویت چسبندگی کاشی ‌ پودری نیز از چسب بتن پودری استفاده می شود. برای ترمیم و تعمیر آسیب دیدگی‌های سطحی و عمقی سازه ‌های بتنی که در خشکی بوده ‌و یا این که با رطوبت در تماس ند از چسب بتن استفاده می شود. ابتدا مکانی که قرار است عملیات را انجام دهید، با آب خالص تا حد اشباع خیس کنید. سپس از دوغاب رقیق شده حدود ۲ میلی‌متر روی مقطع اشباع شده بریزید.

سیوان لند | بازار آنلاین صنعت ساختمان

چسب بتن راهکاری بسیار عالی در چنین شرایطی می باشد تا ملات تازه در درزها و ترک های قدیمی رخنه کند و یک اتصال قدرتمند را ایجاد نماید. کاربرد چسب بتناولین و مهم ترین کاربرد چسب بتن را می توان به چسباندن بتن جدید به بتن قدیم اشاره کرد که کار افراد را بسیار آسان کرده است. امان این پایان ماجرا نیست و کاربرد چسب بتن و مزایای آن بسیار است که ادامه مقاله را به شرح آنها اختصاص داده ایم. برخی از موارد مصرف چسب کاشت آرماتور یا بولت هیلتی استفاده برای برای نصب ماشین آلات‌، گاردریل ها‌، بیس پلیت ها‌، بولت ها و… است. با توجه به میزان چسبندگی، نوع دانه بندی و طرح اختلاط بتن یا ملات به مقدار 10 تا 40 درصد جايگزين آب شده و به قسمت های خشک بتن افزوده می شود. در صورت ریزدانه بودن طرح اختلاط، مقدار چسب بتن کمتر و در صورت درشت دانه بودن طرح اختلاط، مقدار چسب بتن بیشتری استفاده کنید.

چسب بتن شیمی ساختمان ملات تعمیراتی مواد آب بندی چسب بتن مایع و پودری

به منظور تایید اصالت محصولات شیمی ساختمان که در کلینیک ساختمانی کامیاب به فروش می‌رسد می‌توانید فروشگاه ما را از شرکت شیمی ساختمان استعلام نمایید. بعد از اجرای ملات تقویت شده با چسب بتن نیاز است که به مدت 5 تا 7 روز به ملات اجازه خشک شدن کامل دهیم تا تمامی ترک هایی که احتمال ایجاد آنها وجو دارد ایجاد شوند. لازم به ذکر است که چسب بتن ساروج در وزن‌های مختلف 1، 5، 12 و 20 کیلوگرمی به بازار عرضه می‌شود و شما می‌توانید باتوجه به نیاز خود این چسب بتن را تهیه کنید. همچنین در نظر داشته باشید که عمر مفید این چسب ۶ ماه است و باید در خود ظرف بسته‌بندی و دور از تغییرات دمایی و نور آفتاب نگهداری شود. علاوه براین، بهتر است در مکانی که سرمای زیر صفر دارد نیز انبار نشود.

در ضخامت های بالا استفاده از چسب بتن به صورت لایه لایه مناسب تر می باشد. چسب بتن شیمی ساختمان با نام چسب آب بندی استخر sa12 نیز شناخته می‌شود. معمولا بهترین چسب کاشی استخری از موادی مانند سیمان و مواد معدنی اصلاح شده سینتیک و افزودنی‌های خاص با مقاومت بالا در برابر آب و قدرت چسبندگی زیاد ساخته می‌شود. این چسب‌ها فقط با افزودن مقداری آب قابل ‌استفاده هستند و برای مکان‌هایی از جمله استخر، سونا بخار، آب‌نما، جکوزی و مکان‌هایی که در تماس با آب هستند، استفاده می‌شوند. مواد تشکیل‌دهنده بهترین چسب کاشی استخری معمولا بر پایه سیمان است که در برخی از چسب‌ها جهت بالابردن خاصیت چسبندگی و انعطاف‌پذیری آن، با مواد شیمیایی و فیبر مخلوط می‌شود. همچنین از چسب بتن را برای نماسازی بر روی بتن قدیمی نیر استفاده می شود.

چسب نانو و مقاوم سازی بتن N50 گالن ۴ لیتری

فرکوتاپ 110 یک پوشش ضد آب کننده بر پایه رزین های امولسیونی ، پودر های معدنی ، سیمان و مواد افزودنی است کلیک کنید . فرتكس V2500 یک ملات آماده بصورت دو جزئی برای تعمیر مواضع بتنی است. ملات تعمیراتی V2500 بر پایه رزین های امولسیونی و مواد افزودنی تولید شده است.در تولید این محصول از سیمان و پودر های معدنی استفاده شده است. این محصول بصورت دو جزء A و B جهت تعمیر مواضع تخریب شده و مکانها و محلهای عمیق در سازه های بتنی استفاده می شود. فرتكس V554 یک ملات تعميراتي اصلاح شده پلیمری تک جزئی جهت تعمیر مواضع بتني است. این محصول بر پایه رزین های امولسیون پودری و افزودنی های ضد انقباض ساخته شده است.

  • از محلول 30 نا 50 درصد sa12 با آب و پودر سنگ نرم و سیمان سفید بتونه ای جهت پر کردن تخلخل های سنگ تراورتن استفاده می گردد.
  • استفاده از چسب بتن، بتن را متراکم‌تر و خلل و فرج آن را کمتر می‌کند.
  • چسب بتن از به وجود آمدن ترک در بتن جلوگیری می کند و در نتیجه عمر سازه های بتنی را افزایش می دهد.