پیراهن لی لباس مردانه خرید انواع پوشاک مردانه با بهترین قیمت

پیراهن لی لباس مردانه خرید انواع پوشاک مردانه با بهترین قیمت

برای جذاب‌تر شدن استایل تان بهتر هست پیراهن آستین بلند سفید را با شلوار لی روشن‌تر بپوشید. ست کردن لباس‌ها برای آقایان نسبت به بانوان ساده‌تر است، چون پیراهن های مردانه تنوع کمتری دارند، در این بین تیپ پیراهن مردانه با شلوار لی یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای آقایان باسلیقه است. در اینبخش مجموعه اي زیبا از مدل پیراهن جین مردانه را جمع آوری کرده ایم.

پس کافی است، پیراهن‌های لی کاغذی را با شلوارهای فاستونی و شلوارهایی با پارچه‌های ظریف و پیراهن‌های لی ضخیم‌تر را با شلوارهای کبریتی و شلوارهایی از جنس کشمیر و … بپوشید. برای انتخاب کفش نیز بهتر است به سراغ بوت‌های چرم مردانه و کفش‌های رسمی مردانه بروید، تا استایل مناسبی داشته باشید. در ادامه ست‌های پیراهن لی مردانه، شلوار و کفش را با هم خواهیم دید. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد.

حتی در این استایل بالا دادن آستین‌های پیراهن نیز دارای امتیاز است. جین اسپرت در انواع طیف زغالی، دودی، مشکی، آبی روشن، سرم‌ای و یخی تولید می‌شود. اگر جزو مردانی هستید که بالاتنه پرتری به نسبت پایین تنه دارید، از پیراهن لی مردانه اسپرت در رنگ‌های تیره ستفاده کنید. چراکه رنگ روشن باعث بزرگ نمایی و توپرتر دیده شدن شما می‌شود. استایل اسپرت را می‌توان با تیشرت، بلیزر، شلوار جین و اکسسوری‌های اسپرتی استایل کرد که با هر کدام یک حس و حال و هوای خاصی را به مخاطب القا می‌کند.

شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. به علت متفاوت بودن قواره لباس ها، سانت محصول حتما چک شود. استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. پشتیبانی تلفنی ساعت ۱۷ تا ۲۳ شب ارائه خدمات مطلوب به شما افتخار مجموعه ماست.

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل پیراهن لی مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص آقایان شیک پوش و خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید. سعی کنید پیراهن لی مردانه را اندازه و فیت تن خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید زیر پیراهن از تیشرت استفاده کنید، اندازه پیراهن جین را کمی گشاد بردارید به طوری که دکمه‌های لباس به راحتی بسته شود. به سرشانه لباس دقت کنید که در سر جای درست خودش قرار داشته باشد و هم چنین در قسمت بازو خیلی جذب نباشد.

کافه کادو یک مرکز خرید آنلاین گسترده ، متنوع و امن بوده که میتوانید بسیاری از کالاهای خود را با خیال راحت و بصورت آنلاین سفارش دهید . ارسال به سراسر کشور ، امنیت در پرداخت ها و تنوع محصول ویژگی های اصلی کافه کادو هستند که نوید یک خرید خوب اینترنتی را به هموطنان قیمت پیراهن لی میدهد . رفته رفته جنبش هیپی‌ها و هالیوود باعث محبوبیت و فراگیری استفاده از شلوار جین مردانه شدند.

ارسال به تهران با پیک موتوری، تحویل سفارش بین 6 تا 12 ساعت، قبل از ثبت سفارش مبلغ یا آنلاین یا کارت به کارت پرداخت گردد. کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ملکه نی نی میباشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. طراحی سایت فروشگاهی ایراکد – تمامی حقوق برای این سایت محفوظ است. هر گونه استفاده تجاری و ابزاری از این وب سایت به هر نحو با کسب اجازه از مدیریت وب سایت امکان پذیر است و در صورت نقض آن، این مسأله مورد پیگیرد قرار خواهد گرفت.

شلوارهای جین، اولین اولویت شما برای سِت کردن با پیراهن های جین مردانه هستند، برای کفش نیز توصیه می شود در این نوع از استایل سراغ یک جفت کفش اسنیکرز یا بوت مردانه چرمی بروید. اگر که شما هم می‌خواهید استایل شیک و جذابی داشته باشید همین حالا سفارش خود را در ام سی مد ثبت کنید. پیراهن های جین در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که بهتر است شما رنگ این پیراهن اسپرت مردانه را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید. برای داشتن تیپ اسپرت مردانه می توانید از زیر پیراهن جین ، تیشرت سفید رنگی بپوشید و دکمه های پیراهن تان را باز نگه دارید. فروشگاه شیک پوش به مدت 4 سال است که در زمینه فروش انواع لباس کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه و انواع اکسسوری فعالیت دارد. جین ایران با ارائه ی بهترین خدمات آنلاین و حضوری شما را در خرید بهترین پیراهن لی های بازار همیاری می کند .