نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

هایک ویژن از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته در زمینه سیستم­های امنیتی است که از سال ۲۰۰۱ فعالیت می­کند. محصولات هایک ویژن شامل انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین مدار بسته تحت شبکه، دستگاه­های ضبط تصاویر آنالوگ، ذخیره سازهای تحت شبکه و… می­باشد. این شرکت به واسطه تولید دوربین­های مدار بسته با قیمت مناسب و کیفیت بالا سهم گسترده­ای را در بازار بین المللی به خود اختصاص داده است و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل قیمت مناسب آن در جهان بسیار شده است. ضمنا این برند پکیج دوربین مداربسته نیز دارد که در سایت دوربین مارکت موجود می باشد . معمولا مردم در خرید هر محصولی به دنبال قیمت ارزان هستند اما باید در نظر داشته باشید که درمورد محصولی مانند دوربین مدار بسته کیفیت حرف اول را میزند و البته اعتبار محصول که مربوط به برند آن است . هایک ویژن ، برندی معتبر در عرصه تواید دوربین مداربسته هایک ویژن و پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن است .

آموزش تنظیمات اولیه دوربین اسپید دام – PTZ هایک ویژن – بخش 1

نمایندگی هایک ویژن نمایندگی رسمی هایک ویژن در ایران نمایندگی اصلی

هایک ویژن تهران از هرگونه تلاشی برای بالاتربردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند. قیمت مناسب به معنای کمترین قیمت در بازار نیست، مطمئنا شما می توانید که در بازار محصولات ارزان تری را پیدا کنید. هایک ویژن توانسته است بیش از 8 جایزه مختلف را در سراسر جهان به خود اختصاص دهد و این تنها برخی از افتخارات بزرگ این شرکت می باشد.

دوربین آنالوگ هایک ویژن از لنزهای آلمانی اولسون استفاده می کند که می توانند با تنظیم کردن میزان نور به صورت خودکار، هر نوع تصویری را در هر شرایط محیطی ذخیره سازی کنند. موج گستران رادیس به عنوان نماینده هایک ویژن در ایران تلاش کرده است تا جدیدترین و بهترین محصولات این شرکت را با ارائه خدمات پس از فروش روانه بازار کند. تیم ما تلاش می کند تا با ارائه یک رویکرد استاندارد و کاملا اصولی، ایمنی محیط شما را تامین کند و با ارائه دوربین مداربسته هایک ویژن تحت شبکه تلاش می کند تا به شما این امکان را بدهد تا از طریق کنترل از راه دور نیز بتوانید محیط کاری یا خانه خود را کنترل کنید. این شرکت تلاش کرده است تا دوربین مداربسته هایک ویژن خود را با استانداردهای جهانی تطبیق دهد و این موضوع می تواند تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این محصولات باشد. اکنون دوربین مداربسته هایک ویژن با ارائه مدل های مختلف، به عنوان یک انقلاب جدید در حوزه امنیت محسوب می شود که می تواند کار را برای سیستم های نظارتی ساده تر کند و تمرکز آنها را بر روی مدیریت کردن جمعیت یک محیط شلوغ هایک ویژن ساده تر کند.

  • همانطور که هوش مصنوعی یک سیستم دوربین مداربسته را توانمند به شناسایی افراد و تشخیص خودرو ها می کند؛ می تواند سیستم را نسبت به شناسایی رفتارها و تشخیص تخلفات توانمند سازد.
  • قابلیت هایی چون دید در شب به کمک نورهای مادون قرمز و فناوری هایی مانند قابلیت عکس برداری لحظه ای و زوم کردن تصاویر بدون افت کیفیت، برخی از ویژگی های ارائه شده با این نوع دوربین ها می باشد.
  • تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری همانند دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته است.
  • گاهی نصب دوربین IP هایکویژن هزینه ای بسیار کمتر از دوربین آنالوگ اچ دی دربر خواهد داشت.
  • این نوع دوربین ها با کابل های کواکسیال در فواصل 450 متری قابل نصب و راه اندازی هستند و هزینه اولیه استفاده از آنها نیز به نسبت مدل های دیگر بسیار پایین تر است.

برند هایک ویژن تلاش خود را در ارائه طیف وسیعی از محصولات انجام داده است و اکنون شما مدل های مختلفی از دوربین های آنالوگ، دیجیتال، توربو و… این شرکت را می توانید در بازار برای اهداف مختلف پیدا کنید. مشاوره رایگان در خرید دوربین مداربسته بسیاری از افراد برای بالا بردن امنیت و نظارت بر محیط مورد نظرشان خواهان دوربین های مداربسته می … مناسب‌ ترین جمله درباره دیجی‌ حفاظ، بازار بزرگ اینترنتی است؛ چرا که با قدم گذاشتن در آن می‌توانید، یک خرید اینترنتی لذت بخش، با قیمت مناسب و ارزان به همراه تخفیف ویژه در حراج ها را تجربه کنید. پروژه شهر امن سنگاپور یکی از پروژه های موفق هایک ویژن در حیطه نظارت شهری است که با نصب دوربین تحت شبکه هایک ویژن سیستم پیشرفته ای را برای حفظ امنیت در سطح شهر ایجاد کرد. این برند به واسطه ی تولیدات با کیفیت خود توانسته جایگاه بسیار خوبی را در میان همه ی تولید گنندگان دوربین های مداربسته به دست بیاورد . شما در هر لحظه با مراجعه به فروشگاه هایک ویژن می توانید برای خانه یک روش ایده آل برای نگهداری شواهد با ضبط های تصویری موجود برای کمک به نیروهای پلیس در صورت وقوع سرقت است داشته باشید.

ان وی ار تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-7104NI-Q1/M

با استفاده از تکنولوژی hdtvi انتقال تصاویر با کیفیت بالا در بستر آنالوگ صورت می گیرد. این تکنولوژی به دلیل افزایش کیفیت و رزولوشن تصاویر دوربین های آنالوگ توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. HDTVI با تبدیل سیگنال دیجیتال به آنالوگ و از طریق کابل کواکسیال دیتا را در مسافت طولانی هم با حفظ کیفیت آن انتقال می دهد.