قیمت و خرید پیراهن پشمی قواره دار پارچه پشمی موهر با زیر دست نرم و لطیف در هشت رنگ و 4 سایز قواره دار X 2X.3X.4X ::: کافه کادو

قیمت و خرید پیراهن پشمی قواره دار پارچه پشمی موهر با زیر دست نرم و لطیف در هشت رنگ و 4 سایز قواره دار X 2X.3X.4X ::: کافه کادو

فروشگاه شیک پوش به مدت 4 سال است که در زمینه فروش انواع لباس کودک و نوجوان دخترانه و پسرانه و انواع پیراهن های پشمی اکسسوری فعالیت دارد. پس بهترین انتخاب پیراهن برای فصل زمستان و پاییز و بهار پیراهن پشمی است . این کلاه علاوه بر جذابیتی که به استایل شما می‌بخشد می‌تواند در فصول سرد سال نقش یک محافظ را برای سر داشته و از آن در برابر سرما محافظت کند. مدل پلیسی مورد علاقه موتورسواران است زیرا بدنه مقاومی دارد و ضد آب است. پارچه مورد استفاده در تولید مدل پلیسی وزن بسیار کمی در مقایسه با پارچه های ضد آب دیگر دارد و به هیچ عنوان احساس سنگینی بر روی بدن موتور سوار ایجاد نمی کند. فیلد مدت زمان آماده سازی زمان آماده سازی محصول را مشخص میکند .

در طراحی این پیراهن از مدل یقه و جنس پارچه این محصول از مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود. این مدل پیراهن چهار خانه تهیه شده از مناسب فصل پاییز, زمستان و باید . اگر می‌خواهید پیراهن شما در استایلتان مرکز توجه باشد بهتر از رنگی استفاده کنید که در کنار رنگ پوستتان تضاد بالایی داشته باشد.

همچنین تراکنش های مالی شما از طریق سیستم پرداخت امن به پرداخت بانک ملت انجام میگردد . در تلاشیم تا تجربه خریدی امن ، مطمئن و لذت بخش برای شما بیافرینیم . انواع پیراهن های مردانه برای مناسبت ها و فصول مختلف سال تولید می شوند. با ثبت نام در خبرنامه مدمن از جدید ترین محصولات٬ تخفیف ها و فروش ویژه مطلع شوید. که برای قرار گرفتن روی انواع مدل شلوار بسیار شیک وفرمی زیبا دارد.

اگر برای یک استایل اداری می‌خواهید پیراهن انتخاب کنید، بهتر است از مدل‌های ساده‌تر و تک رنگ استفاده کنید. پیراهن چهارخانه مردانه را هم برای تمام موقعیت‌هایی که رسمیت کمتری دارند، در نظر بگیرید. این لباس‌ها طرح و رنگ‌های مختلفی دارند که می‌توانید آن‌ها را همراه با تیشرت در زیر پیراهن، ژاکت یا بارانی ست کنید و یک تیپ جذاب بزنید. جایگاه محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین پیراهن پشمی، متعلق به پیراهن پشمی چهارخونه است. این گروه از پیراهن ها، خود به زیرگروه‌های دیگری همچون پیراهن چهارخونه ساده، چهارخونه ریز، چهارخونه درشت و چهارخونه شلوغ تقسیم می‌شوند.

از آن جایی که تراکم در الیاف پشمی بالاست، بسیاری از پوشاک پاییزه و زمستانه همچون پیراهن، دستکش، کلاه، دامن، پالتو و… را با استفاده از آن تولید می‌کنند. در ادامه تصمیم داریم درخصوص خرید پیراهن پشمی مردانه و پسرانه صحبت کرده و با انواع آن آشنا شویم. این مدل به دلیل اینکه برای ورزش مناسب است برای باشگاه هم می تواند بسیار مناسب باشد. به طور کلی پیراهن های آستین بلند برای آقایان لاغر اندام انتخاب ایده آل است چون می تواند به راحتی در انواع لباس اسپرت استفاده شود.

شلوار لی اسپرت و شلوار کتان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد خوش استایل است که با پوشیدن شلوار لی اسپرت و شلوار کتان اسپرت تیپ‌های اسپرت خود را به نمایش بگذارید. شما محصولات را به سبد خرید اضافه میکنید و با زدن دکمه تکمیل سفارش به صفحه نهایی سفارش منتقل میشوید . اطلاعات تماس را وارد میکنید سپس به درگاه بانک متصل شده و پرداخت را انجام میدهید . پس از پرداخت و با بازگشت به کافه کادو پیامکی حاوی کدپیگیری دریافت میکنید . ما سفارش رو به تامین کننده منتقل میکنیم و تامین کننده مستقیما و با بسته بندی مناسب سفارش را برای شما با پست جمهوری اسلامی یا باربری ارسال میکند .

این مدل از پیراهن مردانه برای تیپ رسمی بسیار مناسب است و انتخاب مناسبی برای ست‌های غیررسمی می باشد. مدل پیراهن مردانه با پیراهن های پشمی برای افرادی که علاقه دارند جذاب به نظر برسند ایده آل است. پیراهن مردانه با پیراهن‌های پشمی برای آقایان خوش پوش است و با پوشیدن این پیراهن ها تیپی خاص و راحت خواهید داشت. شلوار کتان اسپرت مردانه جزو شلوارهای رسمی و یا اداری محسوب میشود و از لحاظ جنس نیز بسیار متنوع است. جنس این شلوار‌ها معمولا از نخی و کتان است و دارای جنس‌های جین ، کتان و چرم نیز می‌باشد.

میتوانید اطلاعات مربوط به نحوه استفاده از داده ها را طبق سیاست مدمن نسبت به حفظ حریم خصوصی بخوانید. درصورتیکه مایلید ثبت دیدگاه با نام و مشخصات خودتان انجام شود و امکان نظردهی و پاسخگویی به نظرات سایر کاربران را داشته باشید، باید در سایتثبت نام کنید. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت مکس بکس را می پذیرم . برای داشتن تجربه خرید بهتر برای حساب شخصی خود کلمه عبور تعیین کنید. لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید. اندازه های درج شده در جدول سایزبندی ممکن است به اندازه ی 1 الی 1/5 سانتیمتر متغیر باشند.

البته لباس های ورزشی و رسمی نیز گاهی اوقات با یقه برگردان، می پوشند. از جمله مدل‌های لباس مردانه نخی برای شما که می‌خواهید برای محل کار و استفاده روزمره لباس بخرید. پیراهن مردانه چهارخانه یک نوع پیراهن مردانه نخی است که از جنس نخی و با طرح چهارخانه و با رنگ زیبای آبی تهیه شده است. به عنوان نمونه از پیراهن مردانه چهارخانه در مراسم و مهمانی‌ها و مناسبت‌های مختلف از جمله اعیاد مذهبی و ملی و یا به عنوان یک مدل ورزشی شیک برای دویدن و پیاده روی‌های روزانه استفاده می‌شود. این مدل پیراهن مردانه را اغلب برای کسانی که شلوار کتان و یا لباس هایی با الیاف نخ را می‌پسندند می‌توانید استفاده کنید. تنوع رنگی در این نوع پیراهن هم، امکان ست کردن آن را با انواع شلوار لی و پارچه‌ای با رنگ‌های مختلف فراهم کرده است.

این نوع پیراهن با انواع شلوار اسپرت و لی روشن و تیره، و نیز تنوع بالای شلوار پارچه‌ای به‌شرط هماهنگی در رنگ پیشنهاد خوبی برای شیک پوشان به‌شمار می‌آید. اگر شما هم به دنبال یک ست ورزشی زیبا هستید بدون شک به خاطر تنوع زیاد در مدل های آن دچار مشکل در انتخاب هستید. دیجی‌آنلاین یک سایت اطلاع‌رسانی قیمت کالاها می‌باشد، و مسئولیتی در معاملات انجام شده بین کاربران و فروشندگان ندارد. ثبت فروشگاه اگر فروشگاه اینستاگرامیت و یا فروشگاه مدنظرت رو پیدا نکردی، اینجا بهمون معرفیش کن.