ثبت‌ نام سایپا؛ شرایط فروش فوق العاده و پیش‌ فروش اینترنتی فروردین 1403 | kamapress

سوالی که اینک پیش می‌آید اینکه آیا مجموعه‌ای وجود دارد که هم با بهترین شرایط اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کند و هم بستری برای خرید نقدی محصولات این کمپانی به‌شرط تحویل فوری فراهم کرده باشد؟! سایا خودرو نامی آشنا و مطمئن در بازار خودرو محسوب می‌شود که بهترین مرجعی است که شما برای خرید محصولات ایران خودرو تحویل فوری به‌صورت نقد و اقساط می‌توانید روی آن حساب کنید. برای این کار باید در سامانه یکپارچه خرید خودرو نام نویسی کنید و منتظر اعلام نتایج باشید. البته در نظر داشته باشید که کمپانی شرایطی برای فروش قسطی ندارد و اگر با محدودیت مالی و مشکل تامین اعتبار مواجه هستید، لازم است له فکر خرید از بازار آزاد و مجموعه‌هایی باشید که طرح‌های فروش اقساطی سایپا ارائه می‌دهند. 15- در صورتیکه متقاضی خرید خودرو، در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو گروه سایپا و ایران خودرو، انتخاب شده باشد، امکان شرکت در طرح‌های پیش فروش سایپا یا شرکت در طرح های فروش فوری سایپا را نخواهد داشت.

پیش فروش سایپا کوییک: 1 بهمن 1402

سایپا کوییک را در رنگ­ها و مدل­های مختلفی عرضه کرده ­است از جمله کوییک معمولی، کوییک S ، کوییک دورنگ R و کوییک اتوماتیک. این شرکت در سال ۱۳۵۴ تأسیس شده و از طریق همکاری با شرکت‌های خودروسازی معروف بین المللی مانند کیا، رنو و دایهاتسو، خودروهای متنوعی را با نام تجاری “سایپا” در داخل و خارج از ایران تولید می‌کند. در طی سال‌های فعالیت خود، سایپا توانسته است با عرضه خودروهای با کیفیت و قیمت مناسب، جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران را دست یابد. جزئیات جدید از فروش فوق العاده سایپا زیر قیمت کارخانه را مشاهده کنید.ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی به مناسبت ۲۲ بهمن آغاز شد.

فروش نقدی شاهین دنده ای و اتومات

صاحب چک نیز می‌تواند فردی غیر از خریدار باشد و در این زمینه محدودیتی وجود ندارد. ۳ – امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی‌باشد. لازم بذکر است شرکت در این طرح صرفاً از طریق آدرس فوق امکانپذیر بوده و در صورت استفاده متقاضی از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود. مصرف سوخت کم، صندوق عقب جادار، سواری نرم و فرمان پذیری خوب را باید از جمله مزایای این عضو از خانواده پژوها برشمرد و عدم ارتقای توان فنی این خودرو طی سالیان گذشته بزرگترین عیب آن است. عیبی که باعث شده است تا قیمت ۲۰۶ صندوقدار نسبت به مزایا و معایبی که دارد، قدری گران‌تر به نظر برسد. و در آخر ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه با مبلغ پیش پرداخت ۱/۶۷۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال قابل ثبت نام است و زمان تحویل آن شهریور الی آذر ۱۴۰۳ می باشد.

  • آنچه که این خودرو را از سایر مدل­های کوییک متمایز می­کند، طراحی جلو و سپر است که نمایی زیبا و چشم نواز را به ارمغان می­آورد.
  • اما مراکز معتبر خرید اقساطی سایپا برای خریداران، شرایطی مشخص و منصفانه را فراهم می‌کنند.
  • همچون سایر خودروها، قیمت خودرو کوییک نیز در سال 1403 با روند صعودی روبرو شد به گونه‌ای که در هفته دوم فروردین قیمت نقدی مدل‌های مختلف آن افزایش حدودا 5 تا 10 میلیون تومانی داشت.
  • پراید، خودرویی نام آشنا در میان ایرانیان که نخستین بار توسط شرکت کیاموتورز کره جنوبی تولید شد.
  • برای خرید قسطی این خودرو پرداخت حداقل 50 درصد از قیمت خودرو به مبلغ 205 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت الزامی است.

طراحی زیبا و اسپرت، فضای جادار و بزرگ، قیمت مناسب در مقایسه با امکانات و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور می توانند دلایل خوب و قانع کننده ای برای خرید شاهین باشند. علاوه بر این ها شما با خرید این ماشین از تولید ملی نیز حمایت خواهید کرد. در اولین نگاه، پیشرانه 1.5 لیتری با 8 سوپاپ و 4 سیلندر شما را به یاد خودروهای تیبا، ساینا و کوییک می اندازد. شاید این مورد را بتوان به عنوان یکی از معایب شاهین ذکر کرد اما بهره گیری از موتور توربوشارژ اصلی ترین وجه تمایز این خودرو با دیگر محصولات سایپا می باشد. از این رو قیمت ثبت نام شاهین سایپا در مقایسه با دیگر محصولات هم رده باعث شده این ماشین، گزینه مناسبی برای بسیاری باشد.

شما می­توانید با خرید سايپا قسطی، مبلغ قسط­های ماهانه را خود تعیین کرده و طی مدت دلخواه صاحب یک خودروی ایرانی شوید. در ادامه بیشتر به مبحث فروش اقساطی محصولات سایپا پرداخته شده­است بنابراین توصیه می­کنیم تا انتها با ما همراه باشید. به گزارش سایت طلا، ثبت نام فروش فوق العاده سایپا امروز ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی سایپا با بازپرداخت ۴ ماهه است. فروش فوق العاده 3 محصول اطلس، کوئیک GX_L , فروش اقساطی سایپا 1410 ساینا اس از ساعت 11 صبح روز پنج شنبه 17 اسفند ماه آغاز می شود.

سایپا 151

ثبت‌ نام سایپا؛ شرایط فروش فوق العاده و پیش‌ فروش اینترنتی فروردین 1403 | kamapress