بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

برای شروع ترید در کوکوین، نیاز است که حساب خود را با یک ارز دیجیتال مثل بیت کوین یا تتر شارژ کنید. امکان شارژ حساب با دلار و یورو هم وجود دارد؛ اما به حساب‌ بانکی/ اعتباری بین‌المللی نیاز دارد که برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست. کارمزدهای صرافی کوکوین در سطوح مختلفکوکوین مانند بایننس برای واریز و شارژ حساب کارمزدی دریافت نمی‌کند؛ اما برداشت‌ها از این صرافی کارمزد دارد که نسبت به نوع ارز دیجیتال متغیر است. جزئیات کارمزدهای کوکوین را می‌توانید از این لینک بررسی کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود ،شما با گزینه‌های متعددی روبرو خواهید شد که در ادامه آنها را توضیح می دهیم اما در قدم اول می بایست شما مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید.

دارایی های مسدود شده در صرافی کوکوین را چگونه پیگیری کنیم

با وارد شدن به قسمت صرافی حتی میتونیم بین صرافی های متمرکز و غیر متمرکز در قسمت های مختلف مقایسه انجام داد و رتبه بندی هر کدوم بررسی کرد . وقتی میخوایم تو بازار کریپتوکارنسی کار کنیم باید بتونیم تشخیص بدیم با توجه به شرایط محیطی ما کدوم صرافی برای کار کردن ما مناسب تر هست . یک کد به ایمیل شما ارسال می شود که باید در بخش verification وارد کنید. در ادامه وارد برنامه Google Authenticator شده و کد QR موجود در صفحه را اسکن کنید و یا کد سبز رنگ را به صورت دستی وارد نمایید، تا کدسازی برایتان در این برنامه ساخته شود. توصیه ما به شما این است که از روش دوم برای دریافت کد استفاده نمایید.

بررسی صرافی کوکوین KuCoin آموزش تصویری ثبت نام ایتسکا

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه ثبت نام کوکوین لطفا از صفحه ما بخواهید.

با توجه به تحریم های موجود احراز هویت kucoin با پاسپورت ایرانی مقدور نمی باشد. البته با وجود عدم داشتن احراز هویت باز هم می توان در این صرافی ثبت نام کرده و به خرید و فروش ارز های دیجیتال پرداخت. فقط در حداکثر مبالغ مورد مورد معامله محدودیت هایی برای مشتریان احراز هویت نشده وجود دارد.

پس از انتخاب گزینه Transfer میتوانید باید ارز دیجیتال خود را از میان لیست ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. در مرحله بعد باید نوع والت مبدا و مقصد جهت انتقال ارز دیجیتال را وارد کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد انتقال ارز از والت اصلی به والت معاملات جهت انجام ترید را دارید. در این صورت باید باید والت مبدا را Main Wallet و والت مقصد را Trading Wallet انتخاب نمایید. توجه داشته باشید انتقال ارز والت های مختلف درون اکانت شما در صرافی کوکوین هیچ گونه کارمزدی ندارد.

برای بررسی این‌که کوکوین برای شما گزینه مناسبی است یا خیر، می‌توانید با مطالعه قسمت‌های مختلف این مقاله، جواب سوال خود را پیدا کنید. پس از انتخاب جفت‌ارز مورد نظر خود، برای ایجاد سفارش باید از قسمت راست و پایین صفحه استفاده کنید. توجه داشته باشید که به علت‌های امنیتی برداشت بعضی از رمزارزها ممکن است در بعضی اوقات امکان‌پذیر نباشد. پس از ورود به منوی برداشت در کادر مشخص شده، رمزارز خود را انتخاب کنید. سپس در کادر معلوم شده در این صفحه، عبارت مورد نظر خود را وارد کنید و روی گزینه ارسال یا Submit کلیک کنید.

یکی از مشکلات تمام معامله‌گران ایرانی فعال در حوزه ارزهای… لیست شدن ارزهای دیجیتال جدید در صرافی، فرصتی برای کسب… در قسمت پایین ، سمت راست ، می‌توانید سفارشات خود را ثبت و معاملات خود را انجام دهید. از منوی آبشاری بالای صفحه می‌توانید جفت ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. چون ما می خواهیم به حساب صرافی ترون واریز کنیم، روی گزینه Deposit کلیک می‌کنیم.

آموزش استراتژی معاملاتی گپ

به بازکردن همزمان معامله شورت و لانگ بر روی یک جفت ارز یکسان در فیوچرز هج کردن می‌گویند، قابلیت هج کردن هنوز در صرافی کوکوین فعال نشده است. در این بخش به آموزش انتقال سرمایه بین انواع حساب‌ها در صرافی کوکوین می‌پردازیم. گزینه بعدی جهت بالا بردن امنیت حساب شما در صرافی کوکوین Withdrawal Safety Phrase می‌باشد.

توقف پشتیبانی شرکت های Apple Pay و Google Pay از بانک‌های روسیه