نحوه ثبت نام در کوینکس ثبت نام کوینکس در تهران

برای این کار با کلیک روی TOTP به صفحه ای وارد می شوید که در آن لینک های لازم برای نصب برنامه google authenticator وجود دارد. علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشن های همراهی که دارد نیز کار را برای کاربران ساده کرده است. با دانلود نسخه اندروید کویندکس و نسخه IOS آن می توانید از خدمات این صرافی روی تلفن همراه خود نیز بهره مند شوید. از ژوئن ۲۰۱۹ صرافی coinex امکان انجام معاملات leveraged ( فقط برای BTC/USDT) را فراهم کرده است. تریدرها می دانند که این نوع معاملات ممکن است منجر به سودهای کلانی شود.

مقایسه صرافی CoinEx با صرافی بایننس

در قسمت بعدی باید رمز دو مرحله‌ای که در اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، روی گوشی موبایل شما قابل رؤیت است را وارد کنید نهایتاً گزینه Submit را بزنید. صرافی کوینکس دارای یک پلتفرم ساده برای معاملات ارز دیجیتال به شکلی راحت و امن است. ارزهای شناخته شده‌ای؛ مانند بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و تتر و دیگر رمز ارزها برای مبادله در این صرافی پشتیبانی می‌شوند.

نحوه ثبت نام در کوینکس ثبت نام کوینکس در تهران

که اگه تو اینده مشکلی با این صرافی هم بوجود اومد، خطری دارایی های شما رو تهدید نکنه. ۶- در بخش بعدی شبکه بلاک‌چین مورد توافق برای انتقال رمز ارز را انتخاب کنید. ۵- در قسمت بعدی یعنی Inter-User Transfer گزینه برداشت معمولی را انتخاب کنید. در قسمت بالا و در کنار تنظیمات امنیتی Security Settings روی گزینه Disable Your Account کلیک کنید. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سرعت تایید تراکنش‌ها به پارامترهای مختلف از قبیل سرعت ماینینگ و مقدار کارمزد‌های تراکنش بستگی دارد.

صرافی کوینکس Coinex – نحوه ثبت نام

بله شما میتوانید بعد از احراز هویت در کوینکس ، در پروژه های عرضه اولیه ارز دیجیتال شرکت کنید. خیر برای شارژ حساب کوینکس خود باید از رمز ارزهای رایج مثل تتر یا دای استفاده کنید. فقط کاربرانی که با لینک یا کد ارجاع شما در کوینکس ثبت نام می‌کنند، جزء کاربران ارجاعی شما هستند. اگر کاربران هیچ کد ارجاعی را در حین ثبت نام وارد نکرده باشند، اما شما اولین فرستنده بسته قرمز به آنها باشید، می‌توانید آنها را به عنوان ارجاع دهنده خود به شمار آورید. زمانی که یک سفارش خرید یا فروش انجام نشود، دارایی مربوط به آن سفارش قفل یا به اصطلاح freeze می‌شود.

چنانچه مبلغ سپرده‌گذاری‌شده با حداقل میزان مورد تایید بلاک‌چین مطابقت داشته باشه، اعتبار تراکنش واریز به حساب کاربر انتقال داده خواهد شد. این مبلغ برای هر واحد پولی متفاوت بوده و احتمال این هم وجود دارد که در طول زمان با توجه به پایداری شبکه، سلامت کیف پول و سایر عوامل تاثیرگذار، تغییر کند. آموزش صرافی کوینکس در صفحه اصلی سایت صرافی کوینکس گزینه‌های مختلفی وجود دارند. آنچه در این قسمت برای ثبت نام در صرافی کوینکس مورد نیاز کاربر است گزینه Sign Up است که در قسمت بالا سمت راست صفحه قرار گرفته.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ثبت نام کوینکس ورود ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

صرافی coinex یکی از محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در بین ایرانیان است. برای شناخت دقیق و کامل صرافی کوینکس، با ما همراه باشید. صرافی کوینکس هم برای راحتی و اطمینان خاطر کاربران خود مجهز به بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران خود است. اولین قدم برای خرید و فروش و ترید در صرافی کوینکس، فرایند انتقال است که باید وارد محیط Perpetual Contract شده و گزینه ترانسفر Transfer را بزنید. ۱- بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را انتخاب کنید.

ممکن است شما نیز شایعاتی در ارتباط با محدودیت های کوینکس با کاربران ایرانی شنیده باشید. اما این موارد شایعه بوده ومی توانید به سادگی مراحل ثبت نام خود را انجام دهید. نکته ی قابل توجه این است که در این صرافی نیازی به احراز هویت کوینکس نبوده و می توانید ثبت نام خود را با آی پی کشور ایران انجام بدهید و روزانه به میزان ده هزار دلار برداشت یا واریز ارزی را انجام بدهید. بدون نیاز به «vpn» و «vps» وارد صرافی کوینکس شوید و خرید و فروش خود را انجام دهید. می‌توانید با وارد کردن کد تخفیف «ghx3r» در قسمت ریفرال «referral» هدیه کاهش هزینه کارمزد معاملاتی دریافت کنید. صرافی کوینکس جزو پلتفرم‌های محبوب ارز دیجیتال در ایران و سایر کشورهای جهان است.

کوینکس چند ارز دیجیتال دارد که قابل معامله باشد؟

(گام چهارم) کدی که در مرحله قبل از برنامه گوگل آتنتیکیتور کپی کرده بودید را در اینجا وارد کنید. در جهت راحتی کاربران بجز وب سایت، اپلیکیشن هم طراحی شده است که کاران به آسانی از خدمات کوینکس بهره ببرند. با توجه به عمر کوتاه این صرافی، متخصصان اینترنت و امور مالی زیادی را در مجموعه خود دارد و روز به روز به سرعت پیشرفت آن افزوده می شود.

در این مرحله ثبت نام شما در صرافی ارزدیجیتال کوینکس نهایی شده است. سپس در قسمت Withdrawal Address،ادرس کیف پولی که میخواهید به آن ارز را منتقل کنید وارد کنید، برای مثال آدرسی که در داماهی پی برای فروش ارز دیجیتال مورد نظر در صفحه فروش به شما نمایش داده شده است. این صرافی جزو بهترین صرافی ها برای ایرانیان است چرا که هنوز احراز هویت از کاربران ایرانی نمی خواهد. همچنین طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می کند.