فروش انواع پرده اداری و پرده محل کار فروشگاه آیدکو

استفاده از متریال مرغوب توجه و دقت در جزئیات ساخت و نصب ، تعهد در فروش و پشتیبانی و گارانتی بلند مدت نام پازل ستاپ را در صدر کیفیت پرده و دیگر محصولات این شرکت قرار داده است . گارانتی محصول پازل ستاپ محصولات خود را پس از نصب تا یک سال گارانتی می نماید. با انتخاب پرده اداری مناسب می توانید یک محیط آرام ، زیبا با قابلیت تنظیم نور را تجربه کنید. گروه تخصصی پازل ستاپ در این زمینه ارائه دهنده ی مدل ها و طرح های مختلف پرده کرکره می باشد.

از آنجایی که هر فرد میزان قابل توجهی از ساعات روزانه خود را در اتاق کار خود می گذراند لذا مهم و ضروری است که در یک محیط زیبا و آرامش بخش مشغول کار ویستا پرده شود. انتخاب پرده های اداری که هماهنگ با دیگر لوازم اتاق باشد و ایجاد آرامش نماید، از اهمیت بالایی برای افزایش راندمان کاری افراد در محیط های اداری برخوردار است. پرده اداری پوششی است که برای پنجره ها در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. پرده اداری برای محیط های اداری و تنظیم نور محیط در اتاق یا سالن ها قابل نصب است. پیش از انتخاب و خرید پرده برای دفتر کار خویش با پرده برقی متین همراه باشید تا بتوانید با شناخت و بررسی بیشتر پرده‌های خوب و بصرفه‌تری خریداری نمایید. هنگام خرید پرده برای دفتر کار لازم میباشد مواردی همانند مدل پرده، رنگ پرده، آسانی در به کارگیری و همینطور شرایط و کاربری دفتر در نظر گرفته گردد.

پیش از هر چیزی توجه کنید که شما برای اندازه گیری پنجره به متر فلزی یا لیزری نیاز دارید. دقت و اندازه گیری در مترهای فلزی یا لیزری بالا است به همین دلیل باید از متر فلزی برای انجام اینکار استفاده کنید. در ادامه ای این مطلب چند مورد دیگر از پرده­هایی که برای محیط اداری مناسب هستند را به شما عزیزان معرفی می کنیم، لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اگر قصد دارید از پرده‌های خود برای جلوگیری از ورود نور خورشید استفاده کنید، فضای اضافی در اطراف محیط قاب پنجره را در نظر بگیرید. این پرده، از یک تک‌پارچه ساخته شده است که حول یک محور می‌چرخد و جمع می‌شود. برای همین، با استفاده از آن می‌توان نور محیط را به خوبی تنظیم کرد. همچنین فومی که در پرده شید وجود دارد، باعث می‌شود دید از بیرون را به شدت کاهش دهند.

ویستا پرده؛ در کنار شماست تا بهترین کیفیت پرده با حذف واسطه‌ها و قیمت مناسب را در اختیار شما قرار دهد. پردینو با سالها تجربه در زمینه طراحی، دوخت، نصب، تعمیرات و فروش انواع پرده توانسته رضایت مشتریان گرامی را در این زمینه جلب نماید. سلام روزتون بخیر برای مشاهده جدیدترین مدل های پرده زبرا و سفارش پرده بر روی لینک کلیک کنید. باید بدانید پرده یکی از عناصر مهم در تزیین و چیدمان دکوراسیون ساختمان است؛ خیلی از افراد وسایل ساختمان را با پرده ست می کنند. یعنی اگر پرده روشن باشد، سعی می شود از وسایلی که رنگ آن ها روشن است استفاده شود. این کار به هارمونی رنگ و زیباتر شدن فضای درونی ساختمان بسیار کمک می کند.

و می‌توانند فضای داخلی محیط فعالیت شمارا حسابی خاص و دیدنی نمایند. بعضی از پرده‌های مو جود در بازار اساساً تحت عنوان پرده اداری شناخته میشوند. در نظر داشته باشید که مدت زمان لازم برای تولید پرده های ساده ، ۴-۳ روز و پرده تصویری ۵ روز می باشد. برای نصب پرده به دیوار یا سقف نیاز به پایه می باشد که ابعاد و طرح این پایه به سلیقه ی شما بستگی دارد. اگر میخواهید پرده در فضای شما تاثیرگذار باشد و فضایی متفاوت را برای شما ایجاد کند با جسارت از رنگ های تند و خاص مانند زرد، قرمز، آبی، نارنجی و… استفاده کنید.

در کنار جدیدترین مدل‌های پرده شرکتی، پرده‌ لوردراپه نیز می‌تواند از گزینه‌های مناسب باشد. این پرده‌ها که به‌صورت افقی جابه‌جا می‌شوند به دلیل نصب راحت و همچنین سهولت در تمیزکردن، مورد توجه بسیاری از شرکت‌ها و ادارات قرار می‌گیرند. طراحی این پرده‌ها نیز به‌گونه‌ای است که به شما فرصت می‌دهد تا به‌خوبی میزان نور و سایه را در اتاق خود کنترل کنید. یکی از این این مدل‌ها که طرفداران زیادی دارد، پرده کرکره ای است. این نوع از پرده کاربرد زیادی در ادارات و شرکت ها دارد، به طوری که در بیشتر اداره جات از این نوع پرده استفاده می شود.

پرده اداری چوبی

فروش انواع پرده اداری و پرده محل کار فروشگاه آیدکو در دفتر کار یا در محیط کار، داشتن پرده هایی که قادر به فیلتر کردن نور، عایق گرما در تابستان و سرما در زمستان باشد و در عین حال دکوراسیون محیط را زیبا کند بسیار مهم است. هدف ما، ارائه پرده های با کیفیت خارجی و ایرانی برای اداره جات و بیمارستان ها می‌باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پرده راد، می‌توانیم به رویاهای شما رنگ واقعیت ببخشیم و در تمامی بلندپروازی هایتان، حامی شما بمانیم. اسکلت­های آن در عرض­های 9 سانتی و 13 سانتی به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. مکانیزم حرکتی پرده کرکره عمودی کنار رو است و معمولا به عنوان پرده دفتر در ادارات دولتی مورد استفاده قرار می­گیرد. مکانیزم حرکتی شید رول­­‌ها به صورت بالارو و پایین رو بوده و جنس پارچه آن ترکیبی از نخ و پلی استر است.

  • یکی از مزایای این نوع پرده ها این است که می توان نور محیط را به سادگی تنظیم کرد.
  • برای اینکه در محیط کاری تمرکز بیشتری داشته باشیم لازم است از رنگ هایی استفاده کنیم که قدرت تمرکز را افزایش می دهند.
  • پرده­‌های اداری جدید که در واقع نوع دیگری از پرده‌­های معرفی شده در قسمت بالا هستند به سبب قابلیت‌­های منحصر به فردی که نسبت به پرده‌های ساده دارند بیشتر مورد استقبال ادارات، شرکت­ها، مراکز تجاری، بیمارستان و مطب ها قرار گرفته اند.
  • در بسیاری از پرده ها با پیچاندن یک اهرم که در امتداد پرده اداری وجود دارد به راحتی قادر خواهید بود نور اتاق را کم و زیاد کنید.
  • انتخاب جنس مورد نظر به میزان استفاده و مکان استفاده بستگی دارد.
  • نصب پرده های شید بسیار آسان میباشد و شما میتوانید خیلی سریع و راحت این پرده ها را نصب نمائید.
نسل جدیدی از پرده ها که طراحی منحصر به فرد و رنگ خاصی دارند، پرده های شید هستند. این پرده ها جایگزین نوع کلاسیک پارچه ای و کرکره های چوبی و فلزی شده اند. پرده شید، بافت سبکی دارد که از یک صفحه نرم که از موادی مانند پنبه، کتان و پلی استر تشکیل شده اند، ساخته می شود.

پرده کرکره فلزی 50 میلیمتری رنگ خاکستری تیره اکریلیک

این پرده به صورت چوب طبیعی و چوب مصنوعی موجود است که امروزه با توجه به شرایط کنونی، نوع چوب مصنوعی بیشتر تولید می شود. هر چند امروزه از پرده کرکره فلزی نیز استفاده می شود، اما پرده‌ های کرکره چوبی طرفداران بیشتری دارند. پرده های شید از یک تکه پارچه تشکیل شده اند که این پارچه حول محوری دایره وار می چرخد و توسط این محور بالا پایین می رود تا به تنظیم نور عبوری کمک کند. یکی از مزایای پرده اداری از نوع شید این است که لایه بیرونی آن از پارچه تشکیل شده است.