دکوراسیون داخلی جواهر فروشی (5 نکته برای ویترین جذاب)

دکور مغازه طلا فروشی و طراحی آن مانند مغازه بوتیک و لباس فروشی، مشتریان عمده اش را خانم ها تشکیل می دهند و از این رو باید در هنگام طراحی و دیزاین دکور داخلی و ویترین آن؛ به سلیقه و روحیه خانم ها توجه نمود. بهطور کلی میتوان گفت هرقدر هم که ویترین یک مغازه طلا فروشی جذاب باشد، در نهایت عدم وجود نورپردازی مناسب میتواند زیبایی ویترین را نیز تحت تاثیر خود قرار دهد. یکی از ویژگی ها و مزیتهای اصلی ویترین شیشهای در مغازه و فروشگاه آن است که میتواند فروش را به میزان بسیار بالایی افزایش دهد. همچنین با بهره گیری از ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو سایت شما را با دستگاه های موبایل سازگار ساخته تا مشتریان بتوانند با گوشی هایشان نیز به سایت شما دسترسی داشته باشند. این ویژگی باعث میشود تا توجه مشتریان به سمت مغازهی شما جلب شود. با این کار هم خیال خود را از میزان امنیت فروشگاهتان راحت کردهاید و هم شرایط را برای طراحی داخلی بسیار زیبا و چشمگیر برای جذب بیشتر مشتری فراهم کردهاید.

طراحی مغازه طلا و جواهری

نکاتی که در رابطه با طراحی داخلی دکوراسیون طلافروشی بیان میکنیم، به هرچه بهتر شدن طراحی دکور طلافروشی شما کمک بسیاری میکند. عناصری که در بالا گفته شد گزیده ای بود که از میان میلیون ها المان مهم در طراحی داخلی جواهر فروشی اما بهتر است هر کاری را به اهلش بسپرید. خیر. زیبایی و امنیت هر دو به یک اندازه مهم هستند و باید به هر دو توجه نمود. در حالت کلی قیمت آینه تراش خورده به ضخامت و اندازه آینه و طرح اجرا شده روی آن بستگی دارد و امروزه مجموعه های معتبری مانند رامادر به تراش حرفه ای و خاص این خدمات را با قیمت بسیار مناسب برای مشتریان انجام میدهند.

همان طور که گفته شد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از اهداف آن جذب مشتری و در نتیجه فروش بالا میباشد که این مورد موفقیت در کسب و کار را به همراه خواهد داشت. توجه به مسائل امنیتی در کنار توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی طلافروشی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع ویترینها با پایه های استیل و همچنین فریم های استیل ساخته شده و از نظر زیبایی نیز به دلیل تلفیق شیشه و استیل، بسیار شیک و مدن خواهند شد. در این پروژه کارفرما به دنبال یک کارخاص با یک طراحی بسیار متفاوت بود چراکه این طلافروشی در پاساژی که قالب مغازه های آن طلا و جواهر فروشی هستند، قرار گرفته است. هرچقدر نورپردازی فروشگاه طلافروشی شما متفاوتتر باشد، درخشش و جذابیت ظاهری طلا و جواهرات داخل ویترین بیشتر خواهد شد.

در این میان، در مراکز خرید و بازار یکی از لوکس ترین و چشم گیرترین فروشگاه ها که توجه عابرین به ویژه بانوان را به خود جلب می کند، فروشگاه های جواهر فروشی می باشد. بنابراین در هنگام طراحی لوگو جواهرات به پویایی و انعطاف پذیر بودن آن توجه ویژه داشته باشید. ویترین فروشگاه جواهرات از قبل مونتاژ شده و عمدتاً با شیشه و ام دی اف ساخته شده است. کل مغازه عمدتا زرد طلایی است. برای طراحی لوگو جواهر سازی بهتر است از دو رنگ متضاد همچون طلایی و مشکی استفاده کنید تا حس تجمل و ارزشمندی را به بیننده انتقال داده و جزئیات لوگوی خود را نیز در معرض دید قرار دهید. این رنگها شامل رنگهایی در طیف سفید، قهوهای و طلایی است. محمود گوهربین که نیاکانش هم در همین زمینه فعالیت داشتند این برند را پایهگذاری و ۳ فرزندش هم وارد این کار کرده است. به همین دلیل در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا, دکوراسیون طلا فروشی طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر زیباترین و شیکترین ایده ها برای طراحی دکوراسیون جواهر فروشی را تهیه کرده ایم .

ولی در مورد رنگ و تم به کارگیری ناگفته نماند که در فضاها و محیط های به نسبت کوچک استفاده از رنگ های تیره مناسب نمی باشد.و از طرفی، از تزئینات شلوغ و پرکار باید تا جایی که ممکن است پرهیز کرد. این نوع از ویترین به تازگی تولید شده و کشورهای اروپایی چون ایتالیا، فرانسه و آلمان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به همین جهت اکثر ویترین های شیشه ای با شیشه ۱۰ میل سکوریت تولید می شوند. طوریکه لوازم داخل ویترین به طور خلاصه آنچیزی را که انتظار دارید در داخل مغازه مشاهده کنید بنمایش می گذارند. مدل ویترین طلافروشی شامل موارد مختلفی از جمله مدل کف چین، نحوه ی چیدمان مانکن ها برحسب اندازه و رنگ داخل ویترین، نحوه ی نورپردازی، رنگ نور و … از آن جایی که خانم های با سلیقه ایرانی اکثر مشتریان این نوع فروشگاه ها و مغازه ها را تشکیل می دهند بنابراین هر چقدر که طراحی اصول و حرفه ای باشد به همان اندازه مشتریان بیشتری از مغازه طلافروشی شما، جواهرات خریداری خواهند کرد.

زیرا این کار خود نوعی تبلیغ به شمار می رود و اولین چیزی که مشتری را جذب می کند، دیدن درست و جذاب طلا در طراحی داخلی جواهر فروشی ویترین است. شما می توانید در بخش ها و پارتیشن بندی های مختلف طلا و جواهرات را قرار دهید. درب ورودی طلا فروشی علاوه بر اینکه باید امنیت را حفظ کند، باید ظریف و زیبا باشد. خانمها اصلیترین مشتریان مغازههای طلافروشی هستند و به دلیل اینکه بیشتر به جزئیات توجه میکنند باید در طراحی داخلی طلافروشی نکات ظریف و دقیق را در نظر داشته باشیم. محیط رستورانها و هتلها جایی است که در آن افراد با یکدیگر ملاقات میکنند و هر چه که این محیط لوکس و مدرنتر باشد، احتمال بازگشت این مشتریان نیز بیشتر خواهد کرد. مناسبترین گزینه برای این بخش، استفاده از لامپهای (AR111) با تابش زاویه ی بیست درجه است که به شکل متمرکز، نور را به بخشهای ویژه پخش میکند.

این رنگها شامل رنگهایی در طیف سفید، قهوهای و طلایی است.

در دکوراسیون داخلی طلافروشی بزرگ به فضاهایی برای نشستن و میزهای نمایش طلا و جواهرات توجه داشته باشید. ما در گروه IPG، با جانمایی درست انواع لامپها، چراغها و لوسترها در محیط، زیبایی جواهرات شمارا به میزان چند برابر به نمایش میگذاریم. در بیشتر موارد، شیشه مقاوم در برابر گلوله و ضربه نه تنها باید توسط شرکت های ذی ربط بیمه شوند، بلکه همچنین یک مولفه اصلی در استراتژی کلی مغازه برای دلسرد کردن و خنثی کردن تلاش برای سرقت است. از دیگر ابزارهای مهم و اساسی جهت افزایش امنیت طلافروشی، استفاده از شیشههای ضد سرقت در بخش ویترین و همچنین درب ورودی فروشگاه است که طراحان داخلی در زمان راه اندازی این مجموعه بایستی به آن توجه کنند. در بسیاری از موارد مشاهده دوربین توسط سارقین، آنها را از سرقت منصرف میکند. با رعایت این موارد قطعاً میزان فروش بالا خواهد رفت زیرا مشتری به خوبی به تمامی وسیلهها دسترسی خواهد داشت که در این صورت تمامی پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را تهیه میکند.

در طراحی داخلی طلا و جواهر فروشی، ویترین شامل ویترین های جلوی مغازه و قفسه بندی های داخل می باشد. طلافروشی دارای طلا و جواهرات گران بها و نفیسی است که از شغل های بسیار حساس محسوب می شوند. طراحی داخلی این فروشگاه جواهرات ترکیبی از سبک کلاسیک فرانسوی و سبک متداول خاورمیانه ایی می باشد. دکوراسیون شیک ارائهشده توسط این شرکت میتواند یکی از عوامل مهم موفقیت برای کسبوکار شما باشد. با این که معیار اصلی در انتخاب یک رستوران کیفیت غذای آن است، اما مطمئنا هر چه رستوران نمایی شیک تر داشته باشد و مشتریان در آن احساس راحتی کنند، میتواند در نتیجهگیری آنان تأثیر گذار باشد. به این دلیل که زیبایی طلا و جواهرات، در داخل یک ویترین جذاب، دوچندان خواهد شد. طلا فروشی Orange Cube در سال گذشته فروشگاه جدیدش را در شهر Westfield در استرالیا تأسیس کرد.

طراحی داخلی مغازه طلا فروشی

طراحی دکور طلافروشی یکی از سختترین و حساسترین پروژههایی است که در حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاهها انجام میشود. به گفته دکوراسیون پریسا فرزادی، برای انتخاب نورپردازی مناسب، مهمترین نکته توجه به ترکیب رنگی در طراحی داخلی است. اولین چیزی که موقع گذشتن از کنار مغازه، برای مشتریان جلب توجه میکند، دکوراسیون فروشگاه است. همچنین در نظر داشتن ارتفاع مناسب برای پیشخوان نیز نکته مهمی است که حین طراحی دکوراسیون داخلی جواهر فروشی باید به آن توجه داشت. گزارش امروز روزیاتو شما را با برخی از مقصدهای طلا و جواهر فروشی مطرح تهران آشنا می کند. فروشگاه طلا و باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و این امنیت هم به صاحب فروشگاه اطمینان میبخشد و هم به مراجعهکنندگان.

ایده اصلی ما در طراحی داخلی طلا فروشی نیکا برگرفته از چالشی بود در اولین بازدید از پروژه توجه مان را به خود جلب کرد. به عنوان مثال در صورتی که از چندین ویترین یکسان در مغازه خود استفاده کنید، دکوراسیون خود را یکنواخت و مشتریان را دلزده و خسته خواهید کرد. خیره کننده و مدرن باید به همه جوانب آن توجه ویژه و حساسیت بیشتری به خرج دهید.به عنوان مثال یک مشتری اولین چیزی که در برخورد با مغازه شما به ذهنش خطور می کند نمای کلی و ظاهر فروشگاه شماست که شانس شما رو برای جذب مشتری بیشتر می کند.برخی از مواردی که در این باره مهم و نقش کلیدی دارد را به شرح ذیل بیان کردیم. آن ها می خواستند این شعبه از طلا فروشی آن ها هم مانند سایر فروشگاه های دیگرشان با استفاده از دو رنگ طوسی تیره و زرد طراحی شود.

با بررسی انواع مختلف طراحی نمای مغازه و فروشگاه های مختلف می توانید نسبت به نوع کسب و کار خود یک نمای شیک را برای مغازه خود انتخاب کنید. طراحی مغازه می تواند تاثیر خوبی روی فروش و موفقیت کسب و کار داشته باشد و یکی از مراحل مهم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق نیز قلمداد می شود. در طراحی دکوراسیون داخلی این سری از فروشگاهها رنگ بندی امری مهم و ضروری است. با این حال چه لزومی دارد که پس از بازگشت شرایط به حالت اولیه، مشتریان برای خرید به فروشگاهها بازگردند؟

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

شیشه یکی از بهترین متریال برای ساخت ویترین مغازه است چرا که با عبور و انعکاس نور از خود حس آرامش را به افراد القا خواهد کرد. طراحی داخلی این سری از ویترین ها با استفاده از چند سری متریال مهم مانند نورپردازی و استفاده از کالاهای مناسب برای جداسازی انجام می گیرد و تمام ایده هایی که توسط طراحان پیشنهاد می شود ساخته ذهن خلاق میباشد و روزانه مدلهای جدید تری برای این طراحی ها به وجود می آید. رنگبندی فروشگاه شما شامل، رنگآمیزی دیوارها، سقف، زمین، ویترین و قفسهها میباشد. شما با انتخاب این رنگ ها می توانید مطمئن باشید که همه ی نگاه ها معطوف جواهرات خواهد شد. ویترین های طلا فروشی می توانند در متریال های مختلفی ساخته شوند. برای طراحی این مغازه 50 متری طلا فروشی، طراحان شیپ با توجه به سبک کار صاحبان این مشاغل و نیاز آنها، سبک کلاسیک و پرزرق و برق آن را به عنوان بهترین گزینه برای طراحی این فضا انتخاب کردند تا بدین وسیله همخوانی خاصی میان رنگ های دکوراسیون و زیورآلات (رنگ طلایی) ایجاد کنند.

هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازد، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی بروی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است. حتی ممکن است بعد از مدتی هم به داخل فروشگاه بروید و جنس مورد نظر خود را خریداری کنید! یکی دیگر از انواع ویترینهای شیشهای، ویترین شیشه ای کریستالی است که شیشههای آن از جنس کریستال میباشند. امروزه در بسیاری از ویترین های شیشهای مغازه، از چراغهای کوچکی نیز استفاده میشود که میتوانند جلا و درخشش بسیار زیادی به اجناس دهند و مشتریان را ترغیب به خرید آن جنس نمایند. فلزهای براق می توانند گزینه های خوبی برای این کار باشند. صفحه درباره ما؛ در این صفحه از وب سایت، اطلاعاتی راجع به مدیران سایت، سابقه فروشگاه و نوع طلا و جواهری که به فروش می رسانند، نوشته می شود.

طراحی داخلی جواهر فروشی

با بررسی وضعیت قبلی مغازه و خیابان محل پروژه که راستای طلا فروشی ها است، طراحان دریافتند که ویترین ها علاوه بر عدم کیفیت مناسب جهت فضای ایستادن و تماشای مشتری، با محل عبور و مرور عابرین در پیاده رو تلاقی دارد بنابراین مبنای شروع طراحی، با بازبینی دکور ویترین های سنتی و عقب نشینی آن از جداره پیاده رو در نظرگرفته شد. ایجاد فضای ظاهری مناسب در محل کار و دکوراسیون داخلی و نمای مغازه و به دنبال آن پیدا کردن جایگاه ویژه تجاری یکی از اشکال مهم این فعالیت ها میباشد.

بیشتر مشتریان طلافروشی ها خانمها هستند و برای خانمها زیبایی و چشم نوازی محیط از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ بنابراین یک دکوراسیون زیبا و شیک در طراحی داخلی طلا فروشی نقش مهمی در جذب مشتری دارد. در طراحی این ویترین ها امنیت حرف اول را میزند زیرا طلا و جواهراتی که در این مغازه ها به فروش می رسند، بسیار قیمتی و لوکس هستند و در بیشتر این مغازه ها سعی می شود تا از شیشه های مقاوم و نشکن استفاده شود. ویترین جواهرات دیواری از MDF، لبه قاب، قفسه های شیشه ای ۳ لایه، ساخته شده است و می تواند محصولات بیشتری را به نمایش بگذارد. شما می توانید با توجه به المان های مختلفی یک دکوراسیون شیک و چشم نواز طلافروشی را رقم بزنید. رنگ بندی یک مغازه طلا فروشی نیز شامل رنگ آمیزی دیوار ها، سقف، زمین و ویترین ها است که هر کدام می تواند انتخاب های زیادی را برای شما در دسترس بگذارد.

طراحی داخلی طلا فروشی مدرن