خرید و قیمت کابل شارژر اصلی از غرفه فروشگاه آنلاین موبایل باسلام

خرید و قیمت کابل شارژر اصلی از غرفه فروشگاه آنلاین موبایل باسلام

قبل از هرچیز باید به مدل کابل و گوشی خود که می خواهید برای آن کابل تهیه کنید، دقت کنید! برای گوشی های آیفون کابل لایتنینگ یا کابل آیفونی، گوشی های اندروید قدیمی کابل شارژ میکرو USB و گوشی های اندروید جدید، کابل تایپ سی لازم دارید. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه تایپ سی و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اکثرا به عنوان کابل شارژر سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد البته در سال‌های اخیر به عنوان کابل شارژر آیفون نسل جدید نیز بکار گرفته شده است. شارژ تلفن همراه به صورت بی سیم شامل قرار دادن آن روی یک پد شارژر است که از طریق کابل به برق متصل است.

کابل شارژ سریع میکرو دنمن مدل D06V

کافی است تلفن خود را روی یک صفحه شارژ کوچک یا دیسک شکل قرار دهید تا باتری دستگاه شما شارژ شود. اگر زیاد از تلفن همراه خود استفاده می‌کنید و پشت میزکار هستید، می‌توانید یک شارژر بی‌سیم تهیه کنید و آن را روی میزتان قرار دهید. کابل شارژر موبایل معمولی، معمولا متراژی بین ۹۰-۱۴۰ سانتی متر دارند و جزء پر فروش ترین کابل ها هستند. و دسته آخر کابل شارژ موبایل متراژ بلند که بالای ۱۵۰ سانتی متر هستند و طول آن ها تا ۵ متر هم می رسد. این کابل ها برای کسانی که از پریز برق دور هستند مناسب است.

اینکار شارژ محصولات مختلف اپل با استفاده از تنها یک سیم را ساده می‌کند. با این حال، بزرگترین مشکل اینجاست که کابل‌های شارژر لایتنینگ با دستگاه‌های میکرو USB سازگار نیستند و برای همین خانواده‌های اپل و آندروید به دو دسته تقسیم شده اند. این یعنی اینکه هر دسته در مواقع ضروری باید برای یافتن آداپتور مناسب برای شارژ کردن تلفن‌همراه کابل شارژر سامسونگ خود تلاش کنند. البته شارژرهای لایتنینگ در برخی از هدفون‌های Beats هم وجود دارند. کابل‌های شارژر لایتنینگ از صفحات فلزی مینیاتوری که در دو طرف رابط دیده می‌شوند، به راحتی قابل شناسایی هستند.

حتی شما می‌توانید از کابل شارژر تلفن همراه قبلی خود که هنوز هم آن را نگه داشته‌اید استفاده کنید. کابل‌های شارژر میکرو USB به راحتی قابل شناسایی هستند، زیرا رابط آنها به شکل یک پنج ضلعی نامتقارن است. برای همین، حتما باید به شکل صحیح در پورت شارژ قرار گیرد و اگر آن را اشتباه وارد کنید، ممکن است به پورت یا کابل شارژر شما آسیب برساند. همین ویژگی قرارگیری به یک شکل خاص، شارژرهای میکرو USB را در برابر شارژهای لایتنینگ و USB-C بازنده می‌کند، زیرا از آنجایی که رابط آنها متقارن است، از هر دو طرف می‌توانند وارد پورت شارژ شوند. شارژر گوشی موبایل یواس‌بی خور شارژر گوشی موبایل سامسونگ 5 ولت، 2 آمپر ویژه‌ی گوشی های اندرویدی معمول بازار همچون هواوی، ال جی، سامسونگ و…

مدل کابل شارژر در خرید سیم شارژر مناسب

هم‌چنین برخی از کابل‌ها از جنس با کیفیتی برخوردار نیستند و دچار قطعی می‌شوند. در بیشتر مواقع که باتری موبایل شما شارژ نمی‌شود، ممکن است از شارژر شما باشد. تعمیر شارژر موبایل یکی از مواردی است که کاربران تلفن همراه از آن شکایت دارند.

باید بدانیم اگر جریان شارژ کمتر از مقدار کافی برای گوشی شما باشد روند شارژ شدن گوشی موبایل شما کندتر از حالت نرمال خواهد بود. اما در مورد ولتاژ این قضیه متفاوت است اگر ولتاژ کابل شارژ و گوشی باهم یکسان نباشد به باتری تلفن همراه شما آسیب‌های جدی وارد خواهد شد. در گوشی های آیفون قدیمی هم جریان عبوری 1 آمپر را برای کابل شارژرها داشتیم .