کم‌ترین هزینه ارسال بار دریایی به استرالیا 2023 در سریع‌ترین زمان | transemartlogistics

کم‌ترین هزینه ارسال بار دریایی به استرالیا 2023 در سریع‌ترین زمان | transemartlogistics

در این موارد الزاما بار باید توسط کشتی یا تریلی به کشور مقصد حمل شود. برای حمل فله مایه نیاز به کشتی های مخصوص ( تانکر دار ) است که روغن خام ، بنزین ، مازوت ، روغن های گیاهی و تمام محصولات مایع را با تانکرهای بزرگ یا از طریق خط لوله به مقصد بعدی منتقل می کنند. این نوع صنعت در جابجایی این گونه کالاها به خوبی عمل می کند و مقرراتی برای تضمین ایمنی کشتی، خدمه، محموله و محیط زیست دارد. به همین خاطر نیاز است قبل از آن کانتینر ها در کشتی های کوچک دیگری بارگیری شده سپس به مقصد اصلی منتقل شوند.

در این صورت، بار در یک بندر واسط در نزدیکی بندر اصلی فرستاده و از آنجا به مقصد نهایی ارسال می‌ شود. عموما حمل دریایی با کشتی به صورت فله ای و کانتینری انجام می شود. مدت زمان تقریبیحمل دریاییاز چین به طور میانگین حداقل ۲۵ روز به طول می‌انجامد.

این اصطلاح اصولاً در موردی باید به کار رود که کالاها با راه آهن یا راه شوسه حمل می‌شود، ولی می‌توان آن را بدون توجه به نوع طریقه حمل نیز به کار برد. فروشنده بایستی کرایه و هزینه‌های لازم جهت حمل به مقصد تعیین شده را بپردازد ولی خطر خسارت یا فقدان و همچنین هر گونه افزایش هزینه از موقع گذر کالا از لبه کشتی در بندر بارگیری از فروشنده به خریدار منتقل می‌گردد. سندی غیر قابل معامله می باشد که جهت حمل کالا با کامیون مورد استفاده قرار می گیرد. این سند تحت مقررات بین المللی حمل کالا از طریق جاده صادر می گردد.

استعلام قیمت حمل دریایی بار

این نوع بارنامه صرفا برای حمل کالا از طریق دریا بوده و کالا از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل می شود و در آن مبدا و مقصد محموله و هم چنین نقطه انتقال کالا از کشتی اول به کشتی دوم و غیره مشخص می شود. در این میان ما با سالها تجربه در امر حمل بار دریایی توانسته‌ایم سهم بسزایی در این بازار برای خود فراهم کنیم. با ساخت و ایجاد بسترهای حمل و نقل دریایی انواع محمولات را بصورت وارادات، صادرات و ترانزیت را بر عهده داشته است. با تخصصی کردن حمل ترکیبی علاوه بر عهده‌دار شده بخش دریایی، در دیگر قسمت‌های حمل نظیر حمل ریلی و حمل جاده ای کار حمل را بصورت یکپارچه و صفر تا صد بر عهده می‌گیرد.

  • یک کانتینری که برای جابه‌جایی ماشین مورداستفاده قرار می‌گیرد، توانایی پیمایش مسافت‌های طولانی خواهد داشت و محدودیت ارتفاع، یکی از نقص‌های آن به شمار می‌رود.
  • در این مکان که لنگرگاه خوانده می‌شود، کشتی کالای خود را به دو به تخلیه یا از آن بارگیری می‌کند.
  • حمل‌ و نقل دریایی به دلیل تأثیرگذاری بر قیمت تمام‌شده کالا در کشورها جایگاه ویژه‌ای نسبت به سایر روش‌های حمل ‌و نقل دارد.
  • این نوع قرارداد اجاره سفری در فاصله دو تاریخی که تعیین می‌شود، یعنی تاریخ آغاز نخستین سفر و تاریخ پایان آخرین سفر معتبر است.
یکی از انواع کشتی های باری، تانکرهای نفت می باشند که برای انتقال نفت خام از آن ها استفاده می شود. این نوع کشتی ها از نظر طراحی متفاوت هستند و در برابر نشت روغن می بایست مقاومت ساختاری بالایی داشته transemartlogistics.com باشند. همچنین سیستم پمپاژ و بارگیری تخلیه آن ها با دیگر کشتی های باری متفاوت است.

◾️کشور هایی که می توانید به آنها با کشتی بار ارسال کنید