وکیل خانواده در تهران بهترین وکیل متخصص خانواده غرب تهران 09121997102

دانش خود را به روز نموده و پاسخگوي سوالات متعدد و گسترده و دعاوي پيچيده بسياري در حوزه ي دعاوی خانواده و ساير مباحث باشند و برخي نيز با استفاده از همين فضاهاي مجازي براي پاسخ به سوالات موكلين و افرادي كه دچار مشكل حقوقي شده اند در تماس بوده و به صورت آنلاين و از راه دور به آنها مشاوره حقوقي بدهند. وقتی که در آقـا یا خانـم صفت ویژه ای شرط شده باشد و پـس از عقد معلوم شود که طرف مذکور آن صفت خاص را ندارد برای طرف مقابل حق فسخ خواهد بود یا برای مثال پـس از عقد معلوم شود که دختر قبلا دو شیزگی خود را از دست داده است که آقـا میتواند نکاح را فسخ نماید. مهریه مالی می باشد که در زمان عقد وصلت آقـا متعهد میشود به همسـر (زوجه) خود پرداخت نماید. این مال می تواند به صورت نقدی (وجه رایـج کشور)، سکه و طلا، دیگر اموال منقول یا غیر منقول (ملک، مسکن یا آپارتمان) باشد.

کودکانی که والدینشان از ازدواج خود راضی نیستند اما با هم زندگی می‌کنند، ممکن است تحت‌تأثیر تنش ناشی از روابط آن‌ها به اضطراب یا افسردگی مبتلا شوند. کودکان پس از جدایی پدر و مادرشان نیز به اضطراب عاطفی دچار می‌شوند. کودکان بزرگ‌تر بهتر می‌توانند انگیزه‌های پدر و مادرشان را برای طلاق درک کنند. این کودکان ممکن است به خاطر اثراث طلاق بر آینده خود نگران باشند یا این که احساس تنهایی داشته باشند. کودکان هنگامی که پس از جدایی هم با پدر و هم با مادر رابطه مداوم دارند، در وضع بهتری به سر می‌برند تا هنگامی که فقط یکی از آن‌ها را به طور منظم می‌بینند. طلاق هماهنگی میان والدین، مسائل نگه‌داری کودک و حق ملاقات را در برمی‌گیرد.

گروه وکلاى آریا دادیار بر این باور است که تحقق عدالت و احقاق حقوق موکلین در گرو دانش حقوقى و پایبندى به اخلاق حرفه اى است و در این راستا با تمام توان و با صداقت و به کارگیرى روش هاى خلاقانه به منظور ایجاد فضاى متعهدانه و امن براى موکلین تلاش مى نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوق مالی زن، مقاله “حقوق مالی زن (زوجه) چیست و حق و حقوق زن در ازدواج چگونه است” را مطالعه نمایید. پرونده های خانواده به گونه ای حائز اهمیت هست که مجتمع های ویژه ای را درتهران وسایرشهرها به عنوان مجتمع قضایی تخصصی خانواده برگزیده اند ودراین مراجع ،به پرونده های خانوادگی رسیدگی می شود. طبق عنوان خاص این مقاله که در مورد شماره تلفن همراه وکیل خانواده می باشد لازم است چند نکته لازم را در مورد این عنوان به شما ارائه دهیم.

براساس ماده 1107 قانون مدنی کشور ما، نفقه عبارت است از همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن، پوشاک، غذا، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض. برای اقامه دعوی، کافی است تا زن برای تنظیم دادخواست استرداد جهیزیه به دادگاه مراجعه کند و مدارک موجود مثل رسید یا فاکتور خرید را نیز ارائه دهد، در نهایت پس از بررسی موضوع پرونده، حکم دادگاه مبنی بر استرداد جهیزیه در طلاق با حضور شاهد صادر میگردد. حضانت فرزندان معمولا قبل از طلاق والدین بر عهده هر دو آنان می باشد اما بعد از طلاق، دادگاه خانواده تکلیف حضانت فرزندان را مشخص میکند. در معنای لغوی طلاق را به معنی رها کردن و آزاد کردن میدانند اما در اصطلاح حقوقی به منحل شدن عقد دائم بر اساس تشریفات حقوقی و قانونی خاصی که تعیین شده است از جانب زوج، طلاق گفته میشود. هنگامی که زوجین تصمیمی به جدایی میگیرند و از طریق محاکم قانونی اقدام به جدایی میکنند، مسئله ی حقوقی به نام طلاق پیش می آید. آمار و ارقام پرونده های طلاق به شفافیت بیانگر این است که امروزه تعداد زوجین متاقضی طلاق به طور روزانه در حال افزایش است و اقدام به طلاق گرفتن بسیار زیاد شده است.

  • هرگاه مسئول حضانت از انجام تکالیف مربوط به حضانت خودداری ، برای بار اول به پرداخت جزای نقدی درجه 8 و درصورت تکرار ، به حداکثر مجازات مذکور محکوم می‌ شود .
  • در مواردی چون رسیدگی به پرونده و طرح لایحه و مطالعه آن نیز وکیل شما نقش مهمی دارد.
  • برای مثال اگر خانمی بخواهد مهریه خود را از همسرش مطالبه کند و مبلغ مهریه تا ۲۰ میلیون تومان باشد، باید به شورای حل اختلاف مراجعه نماید و اما در مواردی که مبلغ مهریه بیش از ۲۰ میلیون تومان است دادگاه خانواده صالح به رسیدگی می باشد .
  • گروه وکلایره جویان عدالتبه عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین دفاتر وکالت در تهران با بیش از دو دهه تجربه، موفق شده تا همگام با دیگر موسسات حقوقی، به بزرگ‌تریندفتر وکالت در تهرانتبدیل شود.

بنابراین نوع و میزان نفقه تا حد زیادی بستگی به طبقه اجتماعی و فرهنگی زوجه دارد که با بررسی کارشناسی میزان آن تعیین می شود. پس از صدور اجرائیه، زوجه به اداره اجرای اسناد رسمی مراجعه و تقاضای مطالبه وجه آن را می نماید. دومین خصوصیت متخصص بودن یک وکیل است که بهتر است به وکلایی که به صورت تخصصی فعالیت می کنند پرونده خود را بسپارید و دارای حسن معاشرت و رازدار و با امانت باشد. برای نتیجه بهتر در خصوص پرونده خانواده، به موارد مهمی باید توجه داشته باشید.

وکیل خانواده در تهران بهترین وکیل متخصص خانواده غرب تهران 09121997102 پیگیری پرونده به نحو مطلوب و ارائه آخرین اطلاعات و جزییات مربوط به روند کار پرونده در دعاوی خانوادگی از دیگر وظایف مهم وکیل خانواده است . وکیل خانواده می بایست پس از بر عهده گرفتن پرونده ، در فرصت زمانی معقول و منطقی به سوالات موکل خود در زمینه پرونده پاسخ دهد و روال کار و رای دادگاه را برای موکل تشریح نماید . وکیل خانواده درتمامی پرونده های خانواده مانند مهریه، نفقه، طلاق، حضانت، استرداد طلا یا جهیزیه و طلاق از طرف مرد یا زن مهارت دارد.

ایجاب و قبول ممکن است از طرف خود مرد و زن صادر شود و یا از طرف اشخاصی که قانوناً حق عقد دارند. نکاح واقع می‌شود به ایجاب و قبول به الفاظی که صریحاً دلالت بر قصد ازدواج نماید. البته این خواسته در صورتی قابل مطالبه است که بند الف سند ازدواج را در زمان تنظیم سند رسمی ازدواج زوج امضا نموده باشد و در غیر این صورت قابل مطالبه نمی باشد. تنصیف به معنای نصف کردن و تقسیم وکیل خانواده کردن به طور مساوی است و این تأسیس حقوقی از حقوق غربی گرفته شده است و به معنای تقسیم شدن دارایی‌های زوج که پس از عقد به دست آمده است می باشد. در این مبحث سعی می شود با بیان ساده به برخی از دعاوی خانوادگی اشاره و توضیح مختصری در آن داده شود. حضور در مشاوره های تایید شده و دارای صلاحیت الزامی است برای میزان حق الوکاله میتوانید با دفتر تماس حاصل فرمایید.

ودرماده 1066 انعقاد نکاح با اشاره را برای افراد لال مجاز شمرده شده است؛ مشروط بر اینکه بطور وضوح حاکی از انشاء عقد باشد. البته ظاهر ماده مذکور نیز دلالت بر لزوم انعقاد نکاح به الفاظ در موارد عادی می‌کند ومکتوب و تلتکس و فکس و مانند اینها را شامل نمی‌شود. گروه وکلای یعقوبی با بیش از 10 سال سابقه وکالت و با داشتن وکلای با تجربه ومتخصص در زمینه وکالت در دعاوی کیفری، ملکی و خانواده آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشند.