نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

سفارش های ثبت شده با چاپ فوری نهایتا تا یک روزکاری پس از تایید مالی سفارش آماده می شوند و سفارش های عادی نهایتا پس از 5 روز کاری آماده تحویل در دفتر تهران می باشند. کیفیت چاپ پرچم فوری و عادی هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و علت تفاوت قیمت در دو سرعت چاپ روی پرچم به دلیل اولویت بخشیدن به سفارش های ثبت شده ی با چاپ فوری بر سفارش های عادی می باشد. ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتیمتر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتیمتر می باشد. همانطور که در قسمت قبل گفته شد، پرچم ساحلی بادبانی به منظور تبلیغات استفاده می شود، این نوع پرچم قابلیت استفاده در نمایشگاه ، سواحل ، خیابان و… را دارد. با توجه به سایز درخواستی مشتری، نوع جنس پارچه و پایه پرچم ساحلی قیمت نهایی مشخص می شود.

خانواده پرچم ساحلی به دلیل ارتفاع و ابعادی که دارند یکی از پرچم های مورد استفاده در محیط های خارجی می باشد. استفاده از این پرچم در محل های ورودی و یا استفاده در معابر بسیار کمک کننده می باشد. این پرچم می تواند به راحتی محل و موقعیت و نشان و نماد شما را برای مخاطبان عبوری ماندگار کند. پرچم بادبانی با داشتن ارتفاعی در حدود 3 متر می توانید تمامی مخاطبان را با هر نقطه ی دیدی هدف قرار دهد.

یک پرچم ساحلی زیبا با لوگوی شرکت به صورت تمام رنگی، شما را بیشتر قابل مشاهده می کند. پرچم های ساحلی را می توان به راحتی در مکان های سودمند قرار داد. اگر به آنها نیاز فوری دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و پرچم های ساحلی خودتان را طی 1 تا 2 روز کاری دریافت کنید. هر چه حجم سفارش بیشتر باشد، قیمت واحد برای پرچم های ساحلی کمتر است. هنگام تبلیغات در فضای باز، اطمینان از پایداری مناسب در بادهای شدیدتر مهم است. چاپ پرچم ساحلی شما را با بالاترین کیفیت انجام می‌دهیم و از چاپ‌های استثنایی و منحصر به فرد ما شگفت‌زده شوید.

استفاده از پرچم ساحلی در بسیاری از کشورها، بخصوص کشورهای ساحلی که با دریا و اقیانوس ها در ارتباط هستند، بسیار رایج بوده و امروزه در بسیاری از شهرهای کشور ما نیز شاهد چاپ و استفاده از پرچم ساحلی هستیم. در چاپ این مدل از پرچم ها از حرفه ای ترین افراد و بهترین دستگاه ها استفاده می شود تا بتوان بهترین محصولات را عرضه کرده و رضایت مشتریان خود را به سوی خود جذب کنیم. شما می توانید نمونه های بسیار گوناگون پرچم ساحلی را در تالارها، فروشگاه های مختلف، فضای بیرونی و داخلی هتل ها و بنادر مختلف مشاهده کنید. شکل بادبانی این پرچم ها جذابیت آنها را دوچندان کرده است و هم چنین شما می توانید در بسیاری از مکان ها از این مدل پرچم استفاده داشته باشید.

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد قیمت و نحوه سفارش پرچم ساحلی توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. تولید پرچم های ساحلی در کشورهای اروپایی به صورت گسترده انجام می گیرد و چند سالی است که توسط تولید کنندگان داخلی به عنوان یک الگو و محصول جدید وارد بازار پرچم شده است. این پرچم‌های تبلیغاتی ساحلی که معمولا در جلوی مغازه ها، فروشگاه ها دیده می شوند. پرچم های تبلیغاتی ساحلی با توجه به کیفیت شرکت سازنده دوام بسیار بالایی دارند و اگر کیفیت پایه و میله خوبی داشته باشند تا چند سال می توان از آنها استفاده کرد. برپا کردن پرچم های ساحلی بسیار ساده و نتیجه آن چشم گیر و پر مخاطب است. سه میله موجود در بسته بندی پرچم های ساحلی از کیفیت و قابلیت انعطاف بالایی برخوردارند که به راحتی به هم متصل شده و نصب پرچم را ممکن می سازد.

چاپ سیلک روی پرچم

نحوه سفارش پرچم ساحلی در مجموعه ما به راحتی برای شما امکان‌پذیر است. شما میتوانید جهت سفارش پرچم ساحلی بادبانی، طرح خود را برای مجموعه چاپ مهام از طریق ایمیل، واتس آپ و تلگرام ارسال کنید. همکاران ما در بخش فروش پرچم و واحد طراحی پرچم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

را با نوژیک تجربه کنید.

پرچم هایی که جلو مغازه ها می بینید جزو پرچم های تبلیغاتی ساحلی محبوب محسوب می شود که نقش پررنگی در تبلیغ برند شما خواهد داشت. معمولا چاپ بر روی این پرچم ها به صورت دیجیتالی و بدون محدودیت رنگ صورت می گیرد. از آنجایی که تبلیغات در سطح چشم است، از پرچم ساحلی به راحتی نمی توان گذشت.

پرچم ساحلی ایران

در ایران نیز متأسفانه با توجه به سابقه دیرینه ی تولید پرچم، تمامی مدعیان و سازندگان قدیمی این محصول هنوز از روشهای سنتی و دستی پرچم بادبانی استفاده می کنند. ، کنار جاده، ورودی نمایشگاه و فروشگاه ها و نمایشگاه های بین المللی است.•استند پرچمی بادبانی دارای قیمت مناسب برای تبلیغات و شعار کاری می باشد. تبلیغات ساحلیدر تمامی اماکن قابل استفاده است و هیچ خللی در کیفیت چاپ ایجاد نمی شود، زیرا جنس پارچه و نوع چاپ از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

  • رسانه نقره ای توصیه می کند برای آنکه تبلیغات مدرن داشته باشید حتما در ورودی محل تبلیغات از استند پرچمی ساحلی بادبانی استفاده کنید تا ذهن مخاطب را به سمت برند هدایت کنید تا به راحتی به فروش ایده آل خود دست یابید.
  • جهت کسب اطلاع از قیمت به روز پرچم ساحلی می‌توانید با مشاوران ما در طهران پرچم تماس بگیرید.
  • امروزه همه ما می دانیم که تبلیغات هزینه نیست و یک سرمایه برای کسب کارها می باشد.

نام دیگر این نوع پرچم، پرچم بادبانی و پرچم سامورایی است که توسط طهران پرچم تولید می شود. یکی از بهترین راه های تبلیغاتی مدرن که در محیط های باز، نمایشگاه ها، ورزشگاه ها، فستیوال ها، پیست های اسکی و سواحل استفاده می شوند. هزاران شرکت در سراسر جهان از پرچم های تبلیغاتی استفاده می کنند و متخصصان بازاریابی متعددی این نوع تبلیغات بازاریابی را توصیه می کنند.

نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

مشتریان ما از پرچم ساحلی برای نمایش لوگو و تبلیغ برند استفاده می کنند. چاپ انواع پرچم ساحلی، بادبانی، قطره ای و … را با نوژیک تجربه کنید. شرکت ایران پرچم توانسته با تلاش و تجربه خود در زمینه تهیه پرچم امکان ارائه این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان عزیز خود فراهم آورد. تولید پرچم در بسیاری از کشورهای جهان همواره به صورت سنتی و دستی انجام می شود.

پرچم ساحلی قطره ای پلی استر 3 متری (تکرو پشت نما 100%)