معرفی USDT و خرید تتر و فروش خودکار آن در ایران-تترفا

کافی است پس از شارژ کیف پول تومان خود، تعدادی از تتر که می خواهید بخرید و یا بفروشید را مشخص کرده و بر روی “بررسی سفارش” کلیک کنید. ارز دیجیتال تتر به طور گسترده در صرافی‌های اصلی موجود است و به‌راحتی خرید و فروش می‌شود. استیبل کوین‌هایی مانند تتر برای خرید و فروش‌های روزمره بسیار مناسب‌اند، چراکه ثبات قیمتی نسبتا زیادی دارند. همچنین به دلیل عملکرد خوب استیبل کوین‌ها افراد می‌توانند برای پرداخت در قراردادهای هوشمند از آن‌ها استفاده کنند. برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال در اکس نوین احراز هویت الزامی است. امروزه یافتن بهترین صرافی خرید تتر کار چندان چالش‌برانگیزی نیست.

کارمزد معاملات در صرافی تبدیل با توجه به حجم معاملات محاسبه می‌شود. کارمزد معاملات با تتر 0.2 درصد و معاملات با ارزهای دیگر از 0.4 تا 0.15 درصد می‌باشد. جهت اطلاع دقیق‌تر از کارمزد معاملات می‌توانید به کارمزدهای معاملاتی تبدیل مراجعه کنید. هیچ محدودیتی برای عرضه کل USDT وجود نداردبا توجه به این واقعیت که تتر به یک شرکت خصوصی تعلق دارد، از نظر تئوری، صدور آن فقط توسط سیاست‌های خود Tether محدود می‌شود. با این حال، از آنجایی که تتر ادعا می‌کند که هر USDT باید با یک دلار آمریکا پشتیبانی شود، مقدار توکن‌ها توسط ذخایر نقدی واقعی شرکت محدود خواهد شد.

بعد از اینکه در درگاه صرافی، مبلغ را با کارت بانکی تأییدشده انتقال دادید، تا دریافت تتر چند قدم فروش تتر کوچک فاصله دارید. همانطور که گفته شد نمی‌توان تتر روی یک شبکه را به شبکه دیگر ارسال کرد؛ پس مهم است که تفاوت‌های آن‌ها را بدانیم تا در هنگام واریز و برداشت، به طور ناخواسته سرمایه خود را از دست ندهیم. تتر trc 20 شاید محبوب‌ترین نوع تتر باشد و اکثر ایرانیان از همین شبکه استفاده می‌کنند؛ زیرا هزینه انتقال آن بسیار کم و در حد 1 تتر است. عمده تترهایی که جابجا می‌شوند بر روی دو شبکه اتریوم و ترون هستند که به ترتیب به عنوان توکن‌های ERC 20 و TRC 20 از آن‌ها یاد می‌شود. تتر بر روی شبکه‌های دیگر هم ایجاد می‌شود که در ادامه به آن‌ها نیز خواهیم پرداخت. برخی از این دارایی‌های غیر نقدی که تتر ادعای آن را دارد، اوراق شرکتی است.

در این مورد فرقی نمی‌کند که تتر ERC 20 داشته باشید و یا تتر TRC 20 ! در نهایت با همان می‌توانید رمز ارز خریداری کرده و یا در بازار فیوچرز ترید کنید. تتر از نوع ERC 20 بر روی هر کیف پولی که از توکن با این پروتکل پشتیبانی می‌کند، قابل ذخیره است. در ادامه چند تا از بهترین کیف پول‌های موجود برای ذخیره‌سازی تتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

ارز تراست ولت (Trust Wallet Token) چیست؟ با ویژگی های تراست والت توکن و ارز TWT آشنا شوید

در حال حاضر، بازار رمزارزها به بلوغ نسبی رسیده و صرافی‌های مختلفی با کاربردهای متنوع در سراسر دنیا وجود دارند. برخی از این صرافی‌ها خدمات ویژه‌ای دارند، مثلا اکس نوین در سریع‌ترین زمان ممکن امکان خرید تتر را برای شما فراهم می‌نماید. تتر به عنوان یک استیبل کوین نقش کلیدی در مقایسه با ارزهای متغییر بازار ایفا می کند .

بهترین قیمت تتر

کاربران نمی‌توانند تتر را استخراج کنند و همه تترها توسط شرکت سازنده Tether Ltd ساخته و توزیع می‌شود. جالب است که حتی مقدار عرضه کل USDT هم معلوم نیست و حداکثر عرضه آن نیز تعیین نشده است. نکته دیگر این است که پیش از تولید، برنامه صدور اطلاع‌سانی نمی‌شود. البته، تعداد USDTهای در حال گردش در هر بلاکچین روزانه در سایت تتر قسمت ترنس‌پرنسی یا شفافیت اطلاع‌رسانی می‌شود. این امر موجب شده تا این میزان کم شفاف‌سازی را پوششی تصور کنیم که برای معاملات غیرقانونی به کار می‌رود. زیرا هم نحوه توزیع این رمزارز مشخص نیست و هم شرکت تتر می‌تواند با خرید ارزهای دیجیتال، قیمت تتر را دست‌کاری کند و از این راه به پولشویی و انجام معاملات نامتعارف بپردازد.

  • برای این منظور، احتمالاً می‌توانید انتظار داشته باشید که این توکن‌ها حتی از تتر غیرشفاف‌تر باشند، اما بسته به کشور صادرکننده، شاید قابل اعتمادتر باشند.
  • اولین بار در ماه ژوئن سال 2014 شرکت هنگ کنگی سازندهی USDT این ارز را با نام Real Coin روانه بازار کریپتوکارنسی ها کرد.
  • هنگام انتقال تتر، حتما به یکی بودن شبکه‌ها در کیف پول مبدا و مقصد توجه داشته باشید.
معرفی USDT و خرید تتر و فروش خودکار آن در ایران-تترفا