معرفی انواع فیلتر های دستگاه تصفیه آب

به خاطر داشته باشید که قیمت دستگاههای تصفیه آب با توجه به نوع دستگاه، برند، کشور سازنده و تعداد فیلتر موجود در آن متغیر است. موجود در رنگهای مشکی و سفید. سیاه بودن کف استخر موجب میشود تا حجم بیشتری گرما از خورشید جذب و به آب موجود در استخر منتقل شود؛ و میزان غلظت نمک موجود در آب دریا از 5/3 درصد اولیه (حالت طبیعی) به بیش از 20 درصد افزایش مییابد، بدون اینکه هیچگونه برق یا هر انرژی دیگری غیر از انرژی رایگان خورشیدی برای تبخیر آب شور استفاده شود. بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا مدل RO8-O2PLUS است که در مراحل اولیه تصفیه قادر خواهد بود املاح و مواد درشت آب، رسوبات، مواد شیمیایی و بو و مزه ی نامطبوع آب را از بین می برد و در مرحله ی بعدی با فیلتر ممبران آمریکایی دستگاه املاح ریز تر تا قطر 0001/0 میکرون را به دام می اندازد و سختی آب کم می شود.

نکته دیگری که در هنگام خرید آب شیرین کن و یا همان دستگاه تصفیه آب خانگی باید مورد توجه قرار گیرد فضایی است که برای قرار گیری و نصب دستگاه انتخاب کرده ایم. سعی کنید مواد دیگری به جای کربن فعال برای تصفیهی محلولهای خود پیدا کنید. شاید هم فقط قصد دارید کلر را حذف کنید؟ در صورتی که آب خانگی دارای بوی نامطبوع بوده دستگاه تصفیه آب کربن فعال نیز با آن ترکیب شده تا این مشکل را برطرف کند. اینکه این فضا چه مقدار بوده و آیا سیستم تصفیه در مقابل دید هست یا نه؟ برای خرید یک دستگاه خوب باید از نام شرکت تولید کننده دستگاه آب شیرین کن خانگی که قصد خرید آن را داریم یا اینکه تولید کننده این دستگاه برای کدام کشور می باشد مطلع شویم. به دلیل اینکه امروزه بسیاری از فروشندگان برندهای جعلی و متفرقه را با برچسب برندهای معروف به فروش میرسانند.

انواع دستگاه تصفیه آب در عصر حاضر با کاهش کیفیت آب شهری، دستگاههای تصفیه آب خانگی جایگاه ویژهای در بین خانواده ها پیدا کردند. فیلتر پنجم تصفیه اب خانگی پست کربن یا کربن خطی است که بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی را تصفیه میکند و در فیلتر مینرال معدنی ساز که شماره ششم از ترتیب فیلترهای تصفیه آب خانگی است ، املاح معدنی مفیدی که در طی مراحل تصفیه اب حذف شده بودند به اب اشامیدنی باز میگردند تا سختی آب آشامیدنی بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و دلیل تلخی آب تصفیه شده نیز کاهش بیش از اندازه سختی آب است .

مینروا را می توان بهترین تصفیه آب تایوانی معرفی نمود.

برای آسودگی خیال از بابت اورجینال بودن دستگاه این برند را از نمایندگی ها ی معتبر خریداری نمایید. باتوجه به منطقه محل اقامت خود، دستگاهی را خریداری کنید که با سختی آب منطقه شما متناسب باشد. برای اطلاع از قیمت به روز دستگاه میتوانید روی لینک دستگاه کلیک کنید. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی ممبران اسمز معکوس عملکرد کاملی روی آب آشامیدنی انجام میدهد که به شما عزیزان توضیح میدهیم . اما طی آزمایشات متعددی ثابت شده است که سیستم اسمز معکوس بهترین روش برای تصفیه آبهای آلوده است. برخلاف روش دیگری که اسمز معکوس نامیده می شود، الکترودیالیز با اجازه دادن به یون های نمک (کلر و سدیم) در یک طرف غشاء از طریق میدان الکتریکی نفوذ می کند و آب تصفیه شده را در طرف دیگر باقی می گذارد.

متأسفانه بسیاری از تولیدکنندگان برای آنکه بتوانند قیمت محصولات خود را کاهش دهند، به طور کلی بیخیال این قطعه از محصول خود میشوند! با توجه به این که فیلتر تصفیه آب طوری طراحی شده که املاح و آلودگی ها را از آب حذف کند، این آلودگی ها و املاح در فیلترها گیر کرده و باعث مسدود شدن آن می شود. سافت واترکه خود را قدرت اصلی در صنعت تصفیه ی آب آشامیدنی می داند ، تبدیل به یک تولید کننده بزرگ در دنیا شده است. مینروا را می توان بهترین تصفیه آب تایوانی معرفی نمود. ممبران 12 لایه و پمپ قوی و مخزن آنتی باکتریال از ویژگی های سافت واتر می باشد. در انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی یونیزه ، فیلتر هفتم یا آلکالاین با افزایش سطح ph آب آشامیدنی آن را یونیزه قلیایی کرده و خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی به آب میبخشد .

فیلتر UDF قادر به حذف کلر، گوگرد و همچنین برخی آلاینده های شیمیایی نظیر تری هالومتان و گاز های حاصل از فعالیت میکروب ها در آب می باشد. آلودگی فیزیکی شامل شن و ماسه و کلر، آلودگی شیمیایی شامل گاز های شیمیایی محلول در آب، آلودگی معدنی شامل املاح معدنی مضر مانند نیترات، نیتریت و غیره. می تواند سموم کشاورزی وارد شده به آب، کلر و ترکیبات کلر، تری هالومتان ها، هالو استیک اسیدها، آلاینده های شیمیایی، بو، طعم، مزه و رنگ آب را حذف کند. دستگاه های آب شیرین کن که به صورت فیلتراسیون کار می کند آب را در چند مرحله بر اساس جنس فیلتر تصفیه می نماید. در حال حاضر اغلب دستگاه های تصفیه آب به صورت 6 مرحله ای تولید می شوند اما در گذشته نوع 5 مرحله ای آن به وفور یافت می شد. مرکز فروش تصفیه آب خانگی تصفیه آسا با بهره گیری از متخصصین حرفه ای در زمینه ی فروش دستگاه های تصفیه کننده آب خانگی و چاه، به عرضه انواع دستگاه های آب تصفیه کن اصل تایوان در ایران مشغول است که می توانید با خیال راحت تصفیه آب مورد نظرتان را تهیه و از آب آشامیدنی سالم برای افزایش سلامت بدن خود استفاده نمایید.

دستگاه تصفیه آب خانگی

یک دلیل دیگر نیز موجب ایجاد این ایراد نیز می تواند باشد. بنابر این وجود پمپ و ممبران در دستگاه تصفیه آب از ملزومات می باشد و چنانچه دستگاهی فاقد ممبران باشد در واقع هیچ تأثیری در شیرین سازی آب ندارد. توجه داشته باشید که انواع بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران و یک سیستم اسمز معکوس باید حتما دارای پمپ و مخزن تصفیه آب باشد و سیستم های بدون پمپ و مخزن بدون شک توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی را نخواهند داشت پس فریب کلاهبرداران را نخورید . فیلتر ممبران آمریکایی 13 لایه و پمپ قوی آن باعث شده که هر املاح مضری از جمله نیترات، نیتریت، فلزات سنگین را حذف و باعث کاهش سختی آب نیز شود. بهره گیری از فیلترهای کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل و قطعات و انواع فیلتر تصفیه آب کاملا تایوانی و هم چنین نماد اصالت جهت تشخیص مدل اصلی از تقلبی از جمله مزایای برند مینروا می باشد.

قیمت فیلتر تصفیه آب

برای مثال پمپ و مخزن دستگاه که از مهم ترین اجزای آن هستند، دارای خرید دستگاه تصفیه آب کیفیتهای مختلفی میباشند. همچنین کمپانی های مختلفی ارائه دهنده فیلترهای با بهترین کیفیت و مرغوب هستند. در فیلترهای سه گانه تصفیه اب در مراحل اول دوم و سوم ، شن و ماسه و گل و لای و تمام املاح بزرگ تر از 5 میکرون حذف و تصفیه کامل میشوند . تمام ویژگیهای یک دستگاه تصفیه آب خوب در هیوندای وجود دارد. با توجه به افزایش روز افزون آلودگی های آب، اهمیت تصفیه آن موضوع بسیار جدی است که تمام افراد جامعه به آن آگاهند. قیمت دستگاه تصفیه آب اهمیت زیادی دارد. همان طور که می دانید قیمت فیلتر تصفیه آب با توجه به عوامل زیادی از جمله کارکرد این فیلترها و یا اینکه فیلتر تصفیه آب قابل حمل در کجا مورد استفاده قرار می گیرد بستگی دارد. و توانسته بر حسب تخصص و حرفه ای بودن در تولید انواع دستگاه تصفیه آب محبوبیت زیادی را کسب کند.

انواع فیلتر تصفیه آب

علاوه بر فروش دستگاه های تصفیه آب، خدماتی از جمله تعمیرات و سرویس دستگاه و تعویض دوره ای فیلتر ها نیز توسط تکنسین های حرفه ای شرکت انجام می گیرد و قطعات و لوازم جانبی مثل فیلتر ها و پمپ و مخزن و شیر آلات دستگاه با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب به فروش می رسند . تا به امروز این شرکت با طراحی و ساخت تجهیزات تصفیه آب خانگی و صنعتی و تولید انواع لوله ها، اتصالات، و انواع فیلترهای تصفیه آب و پمپ تصفیه آب ، یک دستگاه کامل را تولید کرده که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی باید روشی که دستگاه برای تصفیه از آن استفاده می کند را مورد توجه قرار دهیم. در ادامه به بررسی چند مورد از ویژگیهایی میپردازیم که میتواند مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب را مشخص کند.

خرید فیلتر تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب هیوندای: دستگاه تصفیه آب هیوندای H700 در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین دستگاههای ایران است. یکی دیگر از نکات در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نوع دستگاه می باشد. فیلتر کربن پودری از جنس پوسته نارگیل همچنین مواد شیمیایی نامطلوبی را که در آب وجود دارند، از بین میبرد. به این نکته مهم نیز باید توجه داشته باشیم که آب مصرفی که قصد تصفیه آن را داریم دارای چه املاحی می باشد آیا نیترات، نیتریت و کلر و سایر آلاینده های شیمیایی محلول در آب وجود دارند یا خیر.

خرید تصفیه آب