مدل های چیدمان آشپزخانه های صنعتی : پنج مدل برتر

این رنگ ها باید با بافت دکوراسیون رستوران کلاسیک هماهنگ باشند. نوری که در دکوراسیون استفاده میکنید باید با رنگ محیط و همچنین رنگ غذا هماهنگ باشد. یکی از مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون رستوران کوچک طراحی نورپردازی و انتخاب رنگ برای وسایل موجود در دکوراسیون فست فود است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای خوشمزه سنتی و قلیان میشود و میتوانید ساعتها در کنار خانواده و دوستان، از دورهمی خود لذت ببرید. این رستوران فضاسازی بینظیری دارد و میتوانید غذای خوشمزه خود را داخل آلاچیق سنتی میل کنید. آجر را در طراحی داخلی رستوران به کار ببریم! انتخاب کفپوش نیز به سبک طراحی داخلی رستورانها، بستگی دارد. شاید شما نیز با نشستن روی تختهای سنتی در رستوران راحت نباشید و حتی شاید میانه شما با فضای خیلی سنتی نیز خوب نباشد. در همین راستا باید توجه داشت که جلوی شیشه ها با تبلیغات و پوسترهای تبلیغاتی شلوغ نشود و این یکی از اشتباهات رایجی است که در رستوران ها مرتکب می شوند.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی

آن گاه فرد با دکوراسیون داخلی رستوران آشنا خواهد شد. این رستوران ها اغلب از ترکیب سازه های چوبی و رنگ های آبی و سفید استفاده می کنند. فضای داخلی رستوران بهخوبی طراحی شده و با ترکیب چوب و کاهگل، محیطی بینظیر را ایجاد کرده است. اگر از محلههای سنتی بازار تهران عبور کرده باشید، قطعاً نام دالون دراز به چشم شما خورده است. در محیط رستوران، تختهای سنتی که البته طراحی جدیدی دارند، قرار داده شدهاند و در میانه رستوران، میزهای چوبی با مبلمان راحت امروزی به چشم میخورد.

در کنار این برج کافه های محلی هم وجود دارند که می توانید در آنها خود را میهمان یک فنجان کمرباریک چای ترک کنید. در میان کافه رستورانهای معروف تهران، کافه رستوران شمرون بام لند، شهرت زیادی دارد. غذاهای این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارند و در دستور پخت آن از بهترین مواد اولیه، مخصوصاً زعفران استفاده میشود. این بافت زنده حس خوبی را در مشتریان رستوران به وجود خواهد آورد. با خرید کاغذ دیواری وینیل نانوون از مزیت کاغذ دیواری نانوون و PVC یکجا بهره می برید؛ این کاغذها از یک لایه نانوون و یک لایه PVC ساخته شده اند و به همین دلیل مثل مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند، پس می توان از آن با خیال راحت در محیط های مرطوب استفاده کرد. فضای رستوران بسیار خودمانی، راحت و دلنشین است و میتوانید ساعتها از آرامش محیط لذت ببرید. جالب است بدانید که منوی این رستوران محدود به غذاهای سنتی نیست و انواع غذاهای فرنگی نیز در آن به چشم میخورد.

ظاهر این رستوران بسیار هنرمندانه دکور شده است و در بدو ورود شما را به یاد دوران خوش گذشته میاندازد. پرسنل رستوران نیز لباس سنتی بر تن کردهاند و بسیار خوشبرخورد هستند. یکی از زیبایی ها و خاص بودن های رستوران های ایتالیایی همین نوع از رستوران ها است که البته این سبک را در کشورهای اروپایی دیگری نظیر فرانسه نیز میتوانید ببینید. رستوران سنتی سیمرغ ظاهری کلاسیک و در عین حال شیک و امروزی دارد. مهم ترین نکته در نورپرادازی برای رستورانهای سنتی؛ خلق کردن حس و حال یا محیط دلخواه برای مشتریان است.

لطفا نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتون رو در این زمینه با ما و سایر کاربران در بخش دیدگاهها به اشتراک بگذارید. رستوران سنتی عالی قاپو را بیشک میتوان یکی از بهترین مثالها در زمینه دیزاین سنتی در سراسر ایران دانست. آثار هنری نیز در طراحی رستوران کلاسیک جایگاه ویژه ای دارند. همچنین فاصله میز ها از هم نسبت به رستوران های کلاسیک کمتر میباشد. این رستوران در باغی زیبا واقع شده است و فضای داخلی آن را بهخوبی دیزاین کردهاند. در بخش میانی این رستوران، فضایی باز با حوضی لاجوردی تعبیه شده است که به چهل ستون ظاهری بسیار زیبا هدیه میدهد. گلدان­ های بزرگ و شیک در گوشه­ های فضای رستوران، فضای خالی کنج رستوران را به راحتی پر می ­کند. در چنین شرایطی ابتدا فضای بیرونی رستوران مورد توجه قرار می گیرد. اگر تصور شما چنین است باید بگوییم سخت در اشتباه هستید! شما می توانید با استفاده از راهنمای صوتی در هنگام گشتن و رفتن از محلی به محل دیگر و بازدید از 83 ویترین چوبی چیده شده در موزه با جریان داستان در 83 فصل آن همراه شوید و به جای تصور کردن، آن را جلوی روی خود ببینید به این شکل می توانید قصه را ملموس تر بدانید و با آن همراه تر شوید.

تلفیق سیمان، فلز و گیاهان سرسبز در طراحی این نما سطح جدیدی از تجربه و مهارت را به نمایش گذاشته و تصویری چشم نواز و دلچسب به مخاطب عرضه می کند. اکثر مبلمان این رستوران خاص هستند که به صورت سفارشی ساخته شده اند و یک فضای بسیار منحصر به فرد برای تجربه ی لذت بخش میهمانان فراهم آورده است. رستوران شبستان را بیشک میتوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران دانست که در مرکز پایتخت قرار دارد. رستوران سنتی ترمه یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب میشود که در نزدیکی میدان امام خمینی و داخل هتل فردوسی قرار دارد. طاقهای قوسی شکل سنتی ایرانی، آینهکاریهای بسیار هنرمندانه، میزهای چوبی، تختهای سنتی، حوض آب و اشیای عتیقه، همه اینها باعث میشوند تا ظاهر رستوران سنتی عالی قاپو به نحو احسن شبیه به یک رستوران سنتی ایرانی باشد.

این زیباسازی باید در جای جای دکوراسیون رستوران کلاسیک مورد توجه قرار بگیرد. البته به یاد داشته باشید که این رستوران در اکثر روزهای سال شلوغ است و باید برای دریافت خدمات، کمی صبر داشته باشید. البته اگر در فصل سرما قصد مراجعه به این رستوران را دارید، نگران نباشید؛ زیرا رستوران اس پی یو دارای ۲ بخش فضای باز و فضای سربسته و گرم است. طرح بیرونی رستوران بسیار مهم است زیرا اولین برداشت و علاقه بازدید کننده درست قبل از باز شدن درب رستوران ایجاد می شود. قبل از طراحی حتما در مورد انواع رنگها تحقیق کنید؛ این که اصلا کدام رنگ به سبک رستوران شما بیشتر میآید. بخشهایی از این رستوران کاملاً قجری و سلطنتی و بخشهایی دیگر از آن، به شکل کاملاً سنتی و بیآلایش طراحی شده است. رستوران حوض خونه دو طبقه کاملاً مجزا دارد و از این رو بسیاری از افراد ترجیح میدهند که مراسم یا مهمانیهای خود را در این رستوران برگزار کنند.

آکواریوم می تواند یکی از ایده های زیبایی برای دکوراسیون رستوران کلاسیک باشد. رنگ های به کار رفته دیگر در دکوراسیون رستوران کلاسیک می تواند در نوع سبز یا آبی باشد. دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین رستوران های سنتی تهران چیست؟ اگر شما نیز عاشق میرزا قاسمی، کته کباب یا ماهیهای مخصوص مردم گیلان هستید و امکان سفر ندارید، بهتر است سری به رستوران سنتی گیلار بزنید. مردم همواره به نور توجه می کنند. محیط این رستوران به شکل زیبایی دکور شده است و شما را به یاد سادگی زندگی روستایی مردم شمال کشور میاندازد.

طراحی داخلی رستوران خاص

همواره این تصور را داشته باشید که ممکن است افراد آوازه منوهای پر بار و کیفیت مطلوب غذایی شما را نشنیده باشند اما در حال حاضر به دنبال یک رستوران مفید هستند. دکوراسیون داخلی این رستوران کاملاً از سبک سنتی معماری اصیل یزدی الهام گرفته است. شیشه و نور در معماری سنتی ایرانی نقش پررنگ و بسیار مهمی داشته است. دکوراسیون داخلی رستوران، موضوع مهمی است و نقش قابل توجهی در جلب نظر مشتری ها دارد، پس ارزشش را دارد که برای زیباتر کردن فضای داخلی رستوران خود هزینه کنید. مساحت شهر نیز 765.5 هکتار می باشد و یکی از معروفترین و بزرگ ترین شهرهای کشور ترکیه است که نقش مهمی در اقتصاد، فرهنگ و تاریخ مردم ترکیه ایفا میکند. این رستوران در منطقه نیاوران تهران واقع شده است و انواع غذاهای سنتی مردم گیلان را سرو میکند. باید بدانید که دکور و فضای کافهها و رستوران ها تاثیر به سزایی در جذب مشتری به داخل مغازهها دارد و هر چه این ایدهها برای دکور خلاقانهتر و مبتکرانه باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

دکوراسیون داخلی رستوران و کافی شاپ

به همین خاطر یک پدر نمونه قبل از اینکه از اعضای خانواده به صرف شام دعوت نماید، ابتدا در پی رستوران مناسب می گردد. این رستوران در صورتی منتخب پدر خواهد شد که بتواند به خوبی پاسخ گوی سلیقه خانواده و پدر باشد. در عین حال ظاهر رستوران سنتی بابا قدرت بسیار شیک و لوکس است و ظرفیت 170 نفر را دارد؛ از این رو شما میتوانید با هماهنگی قبلی، از این رستوران برای برگزاری مراسم و مهمانیهای خود استفاده کنید. این کار باعث میشود خوشامدگویی به مشتریهای تازهوارد، مانع مشتریهایی که در حال ترک رستوران هستند نشود.

طراحی داخلی کافی شاپ و رستوران

“ما به کمک مقدار زیادی چوب طبیعی، رنگ های روشن و طرح هایی که نمایانگر سنت های ایتالیایی است، محیطی دلباز و پرنور ایجاد کردیم” از ویژگی های شاخص آن می توان به آشپزخانه باز و بخش نوشیدنی در طرف دیگر سالن اشاره کرد. رنگ های روشن برای فضاهای کم نور مناسب ترین انتخاب هستند. در رستوران هایی با سبک مدرن می توان از طرح ها با رنگ های آبی روشن وخاکستری،بافت و روشنایی بیشتری به محیط بخشد.برای طراحی دکوراسیون داخلی رستوران مدرن،مجلل و گران قیمت می توان از بافت های قوی تری مثل آجر و اکسسوری های چوبی،سنگ های قیمتی و گران بها استفاده کرد. معمولا در دنیا رستوران با سبک مورد پسند هر کشوری طراحی می شود.مثلا در کشورهای آسیای مرکزی مثل چین بیشتر از چوب برای طراحی دخلی رستوران و کافی شاپ استفاده می کنند. بنابراین اول باید بر روی دکوراسیون فضای بیرون رستوران کار کنید و آن را در نوع هماهنگ با فضای داخل به کار ببرید.

هر نوع پوششی که انتخاب شود به هیچ وجه نباید روغن، آب و غذا را جذب کند. هیچ رستوران مجللی از داشتن یک دکوراسیون شیک و ترکیب رنگی غلیظ ضرر نمی کند. در یک ترکیب بندی خط مونتاژٰ، تجهیزات، با توجه به نیاز در کنار هم قرار می گیرند و بخش های مختلف تجهیزات به طور معمول در یک خط و گاهی هم متصل به هم قرار می گیرند. البته این ترکیب های رنگی کاملا به سلیقه شما وابسته است و ما نمیتونیم این موارد خاص رو بهتون توصیه کنیم. پس افرادی که طرفدار رنگهای خاص و دکوراسیون های رنگی در منزل شون هستن هم میتونن از این مدلها ایده بگیرن و کابینت خودشون رو با ام دی اف هم اجرا کنن.

طراحی داخلی رستوران کلاسیک

نامی که برای رستوران انتخاب میکنید باید به گونهای باشد که مشتری با شنیدن آن، ایده درستی از سبک غذایی که سرو میکنید، بدست آورد. شما میتوانید با آویز کردن تابلوهای قدیمی، ساخت رستوران به سبک قدیمی و مبلمانهای سنتی و غیره نظر مشتری را به خود جلب کنید. در فضای داخلی این رستوران موسیقی زنده پخش میشود و شما میتوانید در حین میل کردن غذا، از شنیدن نوای سنتی ایرانی لذت ببرید. فقط میتوان گفت که بخشی از دیوارهای رستوران به شکل سنتی و بر اساس طاقهای قوسی شکل ایرانی طراحی شدهاند؛ اما در عین حال میزهای چوبی، موسیقی زنده سنتی و فضای دلنشین رستوران باعث شده تا آن را جزء بهترین رستوران های سنتی تهران قرار دهیم. این رستوران دارای سالنی بسیار بزرگ است و با وجود سرو قلیان، دود آن سایر مهمانان را آزار نمیدهد. کلمه سایمان ریشه ترکی دارد و به معنای خان بزرگ است. این رستوران بهصورت دوبلکس طراحی شده است و طبقه دوم حالت بالکنی چوبی و بزرگ را دارد که به شکل دوار در محیط رستوران دیده میشود.

طراحی داخلی رستوران صنعتی

۵. میتوانید با درست کردن حوضچههای کوچک، یک فضای سنتی و قدیمی به وجود آورید. دکوراسیون آجر نما می تواند فضا را به فضای خارجی شبیه کرده و از طرفی چون به ابنیه تاریخی و قدیمی شباهت دارد میتواند حسی نوستالژیک را با خود به همراه آورد. شرایطش اینطوریه که اگه از دکوراتورهای سلام ساختمان بخوای برات طراحی انجام بدن و بعد با همون کسی که طراحی کرده قرارداد ببندی، طراحی کابینت/دکورت رایگان میشه. به بیان ساده طراحی اسمبلی اولین مدل از انواع مدل های چیدمان آشپزخانه صنعتی همان طور که گفته شد برای تهیه در حجم بالا، مرکزیت آماده سازی غذا در یک خط در نظر گرفته شده است. در رستورانهایی که کلاسیک هستند، چیدمان مبلمان و نوع آنها به میزان دکوراسیون داخلی رستورانهای سنتی زیادی اهمیت دارند. ۱. از چراغهای رو میزی کلاسیک و یا سنتی بر روی میز خود قرار دهید. در مورد رنگ سفید نقره ای گفتیم که زمینه رو برای بروز رنگ سوم فراهم میکنه.

در این رستوران اصلاً خبری از تختهای سنتی، آینهکاری و اینگونه تزئینات نیست. رستوران نون و نمک فخرالملوک دارای فضاسازی بسیار اصیل و واقعی است و اصلاً احساس نمیکنید که دکورها تزئینی هستند. فضای رستوران کاملاً خانوادگی است و میتوانید از آن برای برگزاری مراسم خود استفاده کنید. این رستوران دارای دو بخش کاملاً مجزای کافه و رستوران است و در بخش کافه، قلیان نیز سرو میشود. در این رستوران از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب، چندین گروه موسیقی مختلف برنامه اجرا میکنند تا شما سرگرم باشید. علاوه بر همه اینها، در رستوران سنتی گیلار، گروه موسیقی محلی هر شب اجرا دارند و شما را بیش از پیش با فرهنگ مردم عزیز خطه شمال آشنا میکنند.

طراحی داخلی کافه رستوران