قیمت باتری ماشین کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین-مستر انرژی پلاس

قیمت باتری ماشین کیان باتری، خرید اینترنتی باتری ماشین-مستر انرژی پلاس بله، ارسال و تعویض باتری برای تمامی سفارش‌ها در شهر تهران رایگان می‌باشد. برند های محبوب باتری خودرو به ترتیب الویت عبارتند از امپر,سوزوکی,محک,دوو, مستر انرژی پلاس … در تابستان (هوای گرم)؛ به‌صورت مرتب سطح الکترولیت و آب باطری خودرو را کنترل کنید تا در حد استاندارد باشند.

همچنین برای راحتی بیش تر در خرید باطری ماشین خود می توانید با تماس با کارشناسان شرکت ایراندوست، نسبت به تعویض باطری قدیمی خود با باطری جدید اقدام کنید. وایاباتری دارای خصوصیات منحصر به فردی است که یکی از آن ها ظاهر زیبای این باطری ماشین است. در کنار زیبایی ظاهری مشخصات ظاهری این باتری باعث طول عمر بیشتر آن نیز می شود و این جز مسائل بسیار مهم در خرید باتری ماشین می باشد. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی سورنتو 2015 به بعد یا همان سورنتو GT 90 امپر پایه کوتاه AGM می باشد و با باتری های اتمی و اسیدی متفاوت است. باتری های ثانویه ای که بر روی خودروی شما نصب میگردد باتری 100 آمپر می باشد که در همان ابعاد می باشد و البته خروجی بیشتر و قوی تری نیز دارد و باعث می شود که سیستم برقی خودروی شما به هیچ عنوان دچار مشکل نشود. سلام دوست عزیز باتری سوزوکی یکی از با کیفیت ترین باتری های تولید داخل می باشد و کیفیت بسیار خوبی دارد.

باتری اتمی 74 آمپر واریان صبا باطری

خیر، هزینه حمل، نصب و تست باتری در محل کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نخواهد گردید. تمامی سفارش‌های داخل شهر تهران زیر یک ساعت بدست شما خواهد رسید. در صورت داشتن شرایط خاص برای ارسال پس از ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

باتری 60 آمپر شما را ضربدر قیمت روز باطری فرسوده می کنیم و از قیمت باتری نو که قرار است به شما ارائه بدهیم کسر می کنیم. دلیل اینکه باتری کهنه یا داغی باطری را از شما دریافت می کنیم این است که قیمت آن را از مبلغ باطری نو کم کرده ایم. اگر نخواهید باطری فرسوده خود را تحویل دهید، می توانید هزینه اش بپردازید و آنرا نگه دارید.

  • با این حال بسیار مراقب باشید که به‌صورت کامل شارژ خالی نکنند؛ زیرا در صورت دشارژ شدن، متریال آن معیوب شده و خاصیت خود را از دست می‌دهند.
  • به عنوان یک استارت آپ تخصصی در زمینه فروش باتری ماشین و یو پی اس و ارائه انواع باتری خودرویی و صنعتی به فعالیت می پردازد.
  • برای نگهداری خودرو در زمستان (هوای سرد)؛ باتری را شارژ کامل کرده و موتور ماشین را گرم نگهدارید.
  • انتخاب باتری مناسب می‌تواند علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارایی باتری و در نتیجه افزایش کارایی خودرو شود.
باتری های خودروی تیوولی با توجه به مدل آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. برای تیوولی مدل 2016 باتری 50 امپر و برای مدل 2017 باتری با ظرفیت 60 آمپر باید نصب شود. خودروی همکار شما چون مدل 2016 می باشد باتری 50 امگپر نصب شده ولی برای خودروی شما با توجه به 2017 بودن آن باتری 60 آمپر مناسب است و باتری با ظرفیت دیگری قابل نصب نیست. فروشگاه اینترنتی ایران باتری ارائه دهنده خدمات اینترنتی فروش باتری ماشین با ارسال و تعویض رایگان در تهران می‌باشد. باتری پیک نماینده رسمی فروش با گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش انواع باتری ماشین، موتور، هیبریدی و صنعتی می باشد. همان طور که میدانید یک باطری دوازده ولت است و دینام در بهترین حالت باید بین 13/5 تا 14/5 ولت باطری خودرو را شارژ کند .

در این مرحله باید نوع و آمپر باتری تحویلی خودتان را انتخاب کنید. مثلا اگر شما یه باتری ۳.۷ ولت ۴ آمپر با تکنولوژی همین به اصطلاح باتری های خشک تولید کنید، با یه باتری ۳.۷ ولت ۴ آمپر لیتیوم یونی چه فرقی میکنه؟ از نظر میزان خروجی ولتاژ و آمپر. میخام ببینم اگر مثلا من چنتا باتری لیتیوم یونی رو سری و موازی کنم تا به ولتاژ ۱۲ ولت ۱۰۰ آمپر برسم، کدوم یکی بازدهی بیشتری داره.

باتری یو پی اس 12 ولت 9 آمپر

هنگامی‌که باطری خود را آماده کردید، اگر یک شارژر باطری همراه خود دارید، می‌توانید مراحل زیر را انجام دهد در غیر این صورت می‌توانید شارژرهای قابل‌حمل را در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم خودرو مثل تهران یکتا تهیه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بسته به موقعیت و نوع شارژر خود می‌توانید از شارژر برای شارژ کردن کامل باطری خود استفاده کنید. خوردگی‌ها می‌توانند سیستم الکتریکی خودروی شما را به خطر بیندازند و شارژ کردن باطری خودرو را برای شما دشوار کنند. برای جلوگیری کردن از چنین مشکلاتی می‌توانید با تمیز کردن آن با یک برس و مخلوطی مانند آب و جوش شیرین، خوردگی‌ها را از بین ببرید. اگر برق پشت آمپر ضعیف و کم نور بود به سر باطری و فیوزها کاری نداشته باشید همان ولتاژ باطری و شارژ دینام را چک کنید یکی از این دو ایراد دارد. باطری ماشین پس از این که مدت زیادی کار کرد صفحات داخل باطری شروع با سولفاته شدن میکنند و این سولفاته هابه مرور زمان به حدی میرسد که از قطبهای باطری بیرون میزند در این حالت باطری را فورا تعویض نمائید.

باید بگوییم که خمره هایی از زمان تمدن سومر در مصر یافت شده است. از وظایف باتری خودرو ، تامین نیروی مورد نیاز استارت و فراهم کردن انرژی الکتریکی مورد نیاز خودرو زمانی که نیاز خودرو بیش از مقدار تولید شده توسط دینام است. اگر ماشین با استارت سنگین روشن میشود یکی از نشانه های خرابی باطری میتواند باشد. باتری اتمی مزایایی دارد که آن را به یکی از پرطرفدارترین انواع باتری ماشین تبدیل کرده است. در این بخش مزایا و ویژگی‌های مثبت این نوع باتری را به ترتیب بیان می‌کنیم.

باتری اتمی خودرو صبا باتری مدل 55 آمپر واریان