صنعت آسانسور و پله برقی Archives بلولایت ایران

موتورهای گیرلس از طریق جریان مغناطیسی ایجاد شده مابین روتور و استاتور کار می‌کند. چیدمان ضربدری در ساختمان های اداری، تجاری و فروشگاه های بزرگ و برای سرعت بخشیدن به حرکت مسافران و جلوگیری از ازدحام جمعیت در پاگردها مورد استفاده قرار می گیرد. چیدمان موازی در مکان هایی که فضای کافی برای پاگرد وجود دارد، در نظر گرفته می شود. پله های برقی دارای سه عرض ۶۰۰ میلیمتر، ۸۰۰ میلیمتر و ۱۰۰۰ میلیمتر هستند.

توجه داشته باشید که پله های افقی در ابتدا و انتهای مسیر نیز جزء طول مفید بررسی پله برقی هستند. ۲- دستگیره ها چندین سانتیمتر بیش از طول پله ها ساخته شده اند که مسافرین بتوانند با کمک آنها سرعت مناسب را قبل از رفتن روی پله ها تنظیم کنند. ۱- دستگیره پله های متحرک طوری طراحی شده اند که به نسبت یکسان با پله ها حرکت کنند تا مردم بتوانند تعادل خود را حفظ کنند. اشتباه– بسیاری از مردم فکر می کنند پله برقی خیلی سریع حرکت می کند. خصوص دربهای اتومات باید یک سینی در پایین درب طبقه در قسمت دیواره چاهک آسانسور تعبیه گردد. وجود دو سکو ضربه گیر به منظور کابین و وزنه تعادل به ارتفاع حداقل 50 سانتیمتر .

  • همچنین شما می توانید برای اطلاع دقیق از ابعاد استاندارد پله برقی مقاله مربوط به آن را در سایت ستاره فراز نما مطالعه فرمایید.
  • شلنگ های هیدرولیک و شلنگ های پنوماتیک از اجزای کاربردی و ضروری سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک هستند.
  • مکانیزم عملکردی سیستم پله برقی بدین گونه است که پله ها در یک چرخه گردشی و تکرار شونده از قسمتی وارد می شوند و از قسمت دیگر خارج می شوند، در واقع به زیر پله پایینی پنهان می گردند.
  • نحوه کارکرد پله برقی بدین صورت است که، در یک چرخه تکراری، پلکان پله برقی همواره در گردش هستند، و پله های پنهان دقیقا در زیر پله های بالایی قرار می گیرند.
  • تابلو فرمان پار در بازار کشور نیز دارای جایگاه مطلوبی بوده و کیفیت این تابلو فرمان در بین کارشناسان و متخصصین نیز تایید شده است.
پله برقی های تجاری در فروشگاه های بزرگ، معابر عمومی، ایستگاه های مترو، مجتمع های تجاری و ادارات دولتی و غیره نصب می شوند. موتورهای آسانسور از نظر کارکرد به دو نوع گیرلس و گیربکس تقسیم می­شوند؛ موتور وبِر یکی از با کیفیت­ترین موتورهای نوع گیرلسی است. چرا نگهداری آسانسور در طول زمستان مهم است تجهیزات متعدد و بسیاری در پکیج آسانسور، برای آماده سازی برای فصل زمستان وجود دارد. شما لازم نیست غافلگیر شوید و باید یک سازه حیاتی، به ویژه آسانسور را تا زمانی که تعمیر می‌شود، ببندید.

صنعت آسانسور و پله برقی Archives بلولایت ایران

امری ضروری می باشد زیرا طی کردن حجم زیادی از پله ها حتی برای افراد جوان نیز سخت می باشد. ریل متحرک محافظ به گونه‌ای که انگشتان افراد هرگز دچار اسیب نمی شوند. این دستگاه نوعی چرخه تکرارشونده از پله‌های در گردش است، که در آن شاهد قرار گیری پله‌های بازگشتی در زیر پله‌های بالایی هستید. اما برای رفع اشکالات این تابلو‌‌‌‌های رله‌ای بتدریج تابلو‌‌‌‌های میکروپروسسوری وارد بازار شد. که در آن آی‌سیها و میکروها جایگزین رله ها شدند و با زبان‌‌‌‌های مختلف برنامه‌نویسی برنامه‌ریزی می‌شدند تا حجم تابلوها کوچکتر شود و تعمیرات و رفع خرابی آن توسط افراد متخصص‌تر اما با راحتی بیشتری انجام شود.

تغییر زمان برگزاری نمایشگاه آسانسور شهرآفتاب

استهلاک کمتر تولید می کند که باعث کاهش هزینه های سرویس و نگهداری آن می شود. این نوع موتورهای گیربکس دارای طول عمر بالا و بهبود عملکرد می باشند. موتورهای گیرلس در دو مدل دیسکی یا تخت و بشکه ای یا درامی تولید می‌شوند. موتورهای گیرلس آسانسور از استاتور، روتور، فلکه‌ی کشش و ترمز الکتریکی تشکیل شده‌اند. موتورهای گیربکس در یک نوع دسته‌بندی به دو گروه تک سرعته و دو سرعته تقسیم می‌شوند.

نظرات کاربران

مواردی از قبیل مقاومت سازه ساختمان، امکان تقویت سازه، محل مناسب نصب و برخی ملاحظات فنی نشان می دهد که بنا برای نصب آسانسور مناسب است یا خیر. آسانسور یا بالابر یکی از راحت‌ترین شیوه های جا به جایی در داخل ساختمان های چند طبقه به صورت عمودی است. پیش از تولید این تجهیزات، پلکان راه مناسبی برای جابه جایی بوده اما امروزه به دلیل ساخت ساختمان های مرتفع تر نسبت به گذشته و ازدحام افراد و همچنین بیماری های مختلف جسمی امکان طی کردن پلکان های طولانی ممکن نیست و اسانسور یک جایگزین سریع‌تر و مفید‌تر برای آن ها می باشد. اما با همه این ها موتور‌‌‌‌های القایی با گیربکس معایبی نیز دارند. از جمله آنها پایین بودن بازده الکتریکی موتور (در حدود هشتاد درصد) و پایین بودن بازده مکانیکی گیربکس (در حدود 45 درصد) که موجب افزایش هزینه ها و استهلاک سیستم می‌شود.

پله برقی چیست؟

1) برای نصب ، کارخانه راهنمای نصب را برای آشنایی تکنسین های شما فراهم می کند. 3) تولید پس از تأیید قرارداد و پرداخت دریافت شده ترتیب داده شده است. اشتباه– بزرگترین اشتباه آنست که شما به آنها توجه کافی را ندارید. اشتباه– برخی مردم مدعی می شوند آسانسوری که در آن سوار بوده اند ناگهان چند طبقه سقوط نموده و سپس به خودی خود ایستاده است.

مجتمع اداری و تجاری روتانو (تهران) تهیه، تامین، نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری 8 پله برقی و 4 آسانسور Gearless. یکی دیگر از موادر مهم در نصب پله برقی تعداد پله های افقی در ایستگاه های بالا و پایین بوده که معمولا دو یا سه عدد است. پله های افقی موجب می شوند که سوار و پیاده شدن کاربران با سهولت انجام پذیرد.