سریال ترکی لیست سریال های برتر و عاشقانه ترکیه ای

روزی لیلا با ماشینی تصادف میکند و معلوم میشود صاحب ماشین یکی از دانش آموزان دبیرستان دوگرو است. اما او در یک تقاطع با سه ماشین دیگر تصادف میکند و… خزان دختر او که یک مربی ورزشی است کاملا با این موضوع مخالفت میکند تا اینکه آشنایی خزان با سینان زندگی این سه زن را دستخوش تغییر میکند. حالا در دهه چهلم زندگی اش است و یکی از بهترین و شناخته شدهترین پزشکان ترکیه است. این اثر متفاوت را باید در زمره خوشساختترین و بهترین سریال های ترکیه ای قرار داد.

در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه و نقش آنها را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکی نفوذی و نقش آنها را مشاهده کنید. حتی اگر تجربه سفر با تور استانبول و یا تور ترکیه را نداشته باشید، امروزه با تماشای سریال های ترکی با کلمات ترکی استانبولی، اسامی شهر های ترکیه و فرهنگ اهالی محلی ترکیه آشنا شده اید.همانطور که می دانید تقویت ذهن با فراگرفتن یک زبان جدید ثابت شده و یادگیری یک زبان جدید باعث افزایش هوش و تقوت ذهن می گردد. این برترین سریال ترکیه ای که به فارسی هم دوبله شده در یک فصل و 51 قسمت ساخته شده است.

در این مسیر کمال (با بازی یوردائر آکور / Yurdaer Okur) و دخترش زینب (با بازی هازار ارگچلو / Hazar Ergüçlü) به او کمک میکنند. داستان این بهترین سریال ترکی دوبله فارسی، راجع به دو خواهر به نامهای زینب (با بازی سودا ارگینچی / Sevda Erginci) و ییلدیز (با بازی ادا اجه / Eda Ece) است که گرچه خواهرند ولی تفاوتهای زیادی با هم دارند. زینب در شرکتی به عنوان دستیار کار میکند و همکار او علیهان (با بازی اونور تونا / Onur Tuna) مردی خشن و ثروتمند است که به راحتی به اطرافیانش آسیب میزند. از طرف دیگر ییلدیز رویای ثروتمند شدن در سر دارد و برای نزدیک شدن به مردان ثروتمند در یک رستوران معروف به عنوان خدمتکار کار میکند. یاعمور با اتمام دبیرستان و قبولی در دانشگاه تصور میکند که به آزادی رسیده و میتوانید هر کاری کند؛ تا اینکه متوجه میشود پدرش نیز با او همکلاس خواهد شد، و تمام آرزوها و نقشههایش، نقشه بر آب میشوند.

شبکه فوکس تی وی (Fox Tv) ترکیه چهارشنبه هر هفته ساعت 8 شب این برترین سریال ترکیه ای را پخش میکند. مخاطبان ایرانی همیشه بیننده پر و پا قرص آثار ترکی هستند و تاکنون سریالهای عاشقانه ترکی بسیاری به زبان فارسی دوبله و از شبکههای فارسی زبان مختلف پخش شده است. آن دو زندگی متوسط رو به پایینی دارند و همیشه در حسرت زندگی دانش آموزان پولدار مدرسه دوگرو هستند. عزیز در تلاش برای بدست آوردن زندگی از دست رفته اش دست و پا میزند. داستان این سریال ترکی پرطرفدار، راجع به زنی به نام گلپری (با بازی نورگل یشیلچای / Nurgül Yeşilçay) است که برای رفاه فرزندانش دست به هر کاری میزند اما با مشکلات زیادی روبهرو میشود. دافنه به خاطر پول با پیشنهاد جالبی وارد یک بازی عاشقانه میشود. به همین دلیل برای بدست آوردن پول ، عرفان وارد کارهای غیر قانونی و یک گروه مافیایی میشود و مسیر زندگیش کامل عوض میشود.

این سریال ترکی رمانتیک برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ از شبکه Star TV ترکیه به نمایش درآمد و پس از دو سال به پایان رسید. قسمت اول این سریال در سال ۲۰۰۸ از شبکه Kanal D ترکیه به نمایش درآمد و پخش آن با ۷۹ قسمت جذاب در سال ۲۰۱۰ به پایان رسید. سریال ترکی تلخ و شیرین از تاریخ 16 اکتبر 2016 (25 مهر 1395) تا 30 آوریل 2017 (10 اردیبهشت 1396) از شبکه Star TV پخش شده است. اولین قسمت آن در تاریخ 15 مارس 2019 (24 اسفند 1397) و آخریم قسمت آن در 25 آوریل 2021 (5 اردیبهشت 1400) از شبکه ATV پخش شد. کانال های بسیاری جهت پخش آثار سینمایی و سریالی کشور ترکیه وجود دارند که با دسترسی به آنها می توانید به صورت مستقیم به آثار تلویزیونی ترکی دسترسی داشته و برنامه های آنها را به صورت مستقیم و با زبان اصلی تماشا کنید.

در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکیه ای دریای سیاه و نقش آنها سریال ترکی را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران برترین سریال ترکیه ای، گلپری و نقش آنها را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکیه ای عشق بی پایان یا اُکیا و نقش آنها را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال سریال ترکی خوب بی وفا و نقش آنها را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکی عشق اجاره ای و نقش آنها را مشاهده کنید. در جدول زیر میتوانید اسامی بازیگران سریال ترکی هیچکس نمی داند و نقش آنها را مشاهده کنید.

سریال ترکیه ای «عشق اجاره ای» (با نام ترکی Kiralık Aşk) یکی دیگر از سریال های لیست پرطرفدارترین سریال های ترکی است که در ایران طرفداران زیادی دارد. «عشق های نیمه تمام»، سریالی در ژانر درام-عاشقانه و هیجان انگیز و محصول سال ۲۰۲۰ کشور ترکیه است. برای او هربیمار یک معما و یک تجربه و هیجان جدید است. پدر و مادر میران سالها پیش در میدیات به قتل رسیدهاند و او در پی انتقام است. در این سریال انگین اکیورک، نسلیهان آتاگول، اوراز کایگیلار اوغلو، ارهان آلپای , دوکان پولات به هنرمندی پرداختهاند. تا اینکه پسری ثروتمند و خوشچهره به نام کورای (با بازی انیل تیتیک / Anil Tetik) به این مدرسه میآید. سریال ترکیه ای عشق اجاره ای روایتی از زندگی دختری فقیر به نام دافنه (با بازی الچین سانگو / Elçin Sangu) است که از مادربزرگ، خواهر کوچکتر و برادر بزرگترش باید مراقبت کند. کمال (با بازی بوراک اوزچویت / Burak Özçivit) پسر جوانیست که با خانوادهاش در محلهای متوسط در شهر استانبول زندگی میکند.

مجموعه تلویزیونی «عطر عشق» (با نام ترکی Erkenci Kuş به معنای «پرنده سحرخیز») یکی از بهترین سریالهای ترکی در ژانر عاشقانه و از سریال های ترکیه ای 2018 است. این برترین سریال ترکیه ای در 3 فصل ساخته شد که فصل سوم آن بسیار پرطرفدار بود. فصل اول این سریال به سرانجام رسیده و فصل جدید آن ساخته و در حال پخش است. این مجموعه تلویزیونی از تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۹ به کارگردانی امره کاباکوشاک، با بازی انگین آکیورک (Engin Akyürek) و نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül) شروع به پخش کرد.

این سریال ترکی درام و عاشقانه هر هفته پنجشنبهها از کانل آ تی وی پخش میشود. این اثر از بهترین سریال های ترکی نه تنها جز لیست سریال ترکیه ای برتر است بلکه تاکنون در کشورهای زیادی مانند صربستان، مکزیک، شیلی، اسپانیا، کلمبیا و قزاقستان پخش شده است. این سریال ترکی کمدی عاشقانه، که یکی از محبوب ترین سریالهای ترکیه ای است که در کشورهای مختلفی مانند افغانستان، یونان، لبنان، اسپانیا و ایران دوبله و پخش شده است. سریال ترکیه ای عطر عشق از تاریخ 26 ژوئن 2018 (5 تیر 1397) تا 6 آگوست 2019 (15 مرداد 1398) از شبکه Star TV پخش شد. پخش این بهترین سریال های ترکی از تاریخ 14 سپتامبر 2018 (23 شهریور 1397) از شبکه Show TV آغاز شد.

وقتی مسیرهای این دو جوان که نگاه متفاوتی به زندگی دارند، بر اثر تصادف تلاقی میکند، دو دنیای متفاوت آنها نیز با یکدیگر برخورد میکنند. آگاه کاراچای که اصالتا اهل آرتوین است، تاجری ثروتمند میباشد که در عمارتش در استانبول زندگی میکند. اینروزها معمولا در هر خانهای یک نفر مشتاقانه سعی میکند بهترین سریال ترکیه ای را دنبال میکند. یکی از بهترین سریال های ترکیه ای 2020، سریال فانتزی «محافظ» (به ترکی Hakan: Muhafız) است. داستان این سریال ترکیه ای، از بهترین سریال های ترکی ، راجع به دختری به نام نفس (با بازی ایرم هلواجیوغلو / İrem Helvacıoğlu) است که در دوران نوجوانی به تاجر ثروتمندی به نام ودات (با بازی مهمت علی نوروغلو / Mehmet Ali Nuroğlu) فروخته میشود. اما در همین حین عاشق منجی خود طاهر کالهلی (با بازی اولاش تونا آستپ / Ulaş Tuna Astepe) میشود. او در حالی که به همراه تیمش مجرمان را دستگیر می کند، ناخواسته درگیر مشکلات بسیاری می شود و…

البته با شرط دانستن زبان ترکی؛ در صورت عدم آشنایی با زبان ترکی نیز، میتوانید از کانال تلگرام فیگار، سریال های در حال پخش ترکیه ۲۰۲۱ که دوبلهشدهاند را دانلود نمایید. این اثر از سریالهای ترکی معروف است که پخش آن از تاریخ 19 مارس 2018 (28 اسفند 1396) از شبکه Fox TV آغاز شد. این اثر بهترین سریال های ترکی اینترنتی است و فصل اول آن در تاریخ 14 دسامبر 2018 (23 آذر 1397) در 10 قسمت از شبکه Netflix پخش شد. ۱۶-سعید و شورا / Kurt Seyit ve Sura پخش از سال ۲۰۱۴ امتیاز: ۶.۸ داستان عشق یک درجه دار ارتشی سعید و شورا که دختری جذاب است. نیهان (که در دوبله فارسی نام او به اُکیا تغییر کرده) با بازی نسلیهان آتاگول (Neslihan Atagül)، دختری جوان از خانوادهای ثروتمند است. داستان این سریال زندگی دکتری به نام آتش حکیم اوغلو را روایت می کند. سریال ترکی مدرسه ای 2022 خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت میکند که در کنار هم بسیار خوش حالاند.

عدنان که یازده سال پیش همسرش را از دست داده بازنی جوان تر از خود ازدواج می کند .این ازدواج ماجراهایی را در پی دارد.در این مجموعه کیوانچ تاتلیتوغ، برن ساعت، نباهت چهره ،سلجوق یونتم، زرین تکیندور، هازل کایا و نور آیسان نقش افرینی می کنند. دمت هرچه در دست دارد از دست میدهد. البته نزدیکی فرهنگ و آداب و رسوم آنها به ما ایرانیان در سریال های ترکی شبکه جم کاملا مشهود است که نمیتوان تاثیر آن را نادیده گرفت. عشق منطق انتقام در فهرست عاشقانه ترین سریال های ترکیه جدید قرار میگیرد. صنعت سریال ترکیه ای بسیار پیشرفت کرده و دیگر همچون گذشته فقط به مسائل پیش و پا افتاده توجه نمیشود. اما دوستانش برای کمک به او و بازگرداندش به زندگی خوب گذشته او را ترغیب می کنند که پیشنهاد مربیگری در تیم بسکتبال یک دبیرستان پسرانه را بپذیرد.

«دریای سیاه» یا Sen Anlat Karadeniz یکی دیگر از بهترین سریال های ترکی است که اولین قسمتش در تاریخ 24 ژانویه 2018 (4 بهمن 1396) از شبکه ATV پخش شد. نمره عالی سریال نشان میدهد با پربیننده سریال های ترکیه ای خیانت در سالهای پخش روبرو هستیم. داستان آن درباره عشق آتشین میان ناره، دختر سفیر ترکیه و سانجار، پسر یک کشاورز معمولی است که از کودکی عاشق یکدیگر بودهاند، اما پدر ناره راضی به ازدواج آنها نمیشود. داستان این اثر، از لیست سریال ترکیه ای محبوب ، راجع به دو پلیس به نامهای سارپ (با بازی چاتای اولسوی / Çağatay Ulusoy) و مرت (با بازی اراس بولوت / Aras Bulut İynemli) است که در آکادمی پلیس با هم درس میخوانند و رقیب یکدیگر هستند.

سریال سیب ممنوعه، نام بهترین سریال های ترکیه 2018 است که تاکنون در 6 فصل و 146 قسمت پخش شده است. این سریال نیز سریالهای ترکی برتر در زمان پخش بود. به همین بهانه در ادامه این مقاله سینمایی از پلازامگ برترین سریالهای عاشقانه ترکیه ای و عاشقانه ترین سریال های ترکیه را به شما معرفی خواهیم کرد. با پلازا همراه تا لیست برترین سریال ترکیه ای را تقدیم شما کنیم. «گلپری» (به ترکی Gülperi) نام یک سریال ترکیه ای برتر است که توسط متین بالکاوغلو (Metin Balekoğlu) کارگردانی شده است. دوستان عمر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی میسپارند، غافل از اینکه عمر با چهره و نام جدید اِزَل به قصد انتقامگیری دوباره وارد جمع دوستانه آنها میشود… در بهار سال ۲۰۱۴ میلادی و در شرایطی که تعداد نیروهای متخاصم در مرزهای ترکیه افزایش مییابد، این کشور با تهدیداتی مواجه میشود که در تاریخ معاصر آن بیسابقه بودهاست و…

سریال درام «عشق بی پایان» (Kara Sevda) یکی دیگر از آثار لیست نام بهترین سریال های ترکیه قدیمی است که از شبکه Star TV پخش شد. همراهی شما تا انتهای مطلب جدول پخش سریال های ترکیه 2022 موجب دلگرمی ما خواهد شد. در مقاله قصد داریم 30 عنوان فیلم از لیست سریال ترکیه ای را تقدیم شما کنیم. یکی دیگر از فیلم های سینمای ترکیه فیلم Sivas است که محصول سال ۲۰۱۴ می باشد. بهترین سریال های ترکی در ایران طرفداران زیادی دارد.

برای او هربیمار یک معما و یک تجربه و هیجان جدید است.