راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های 25 میلیونی رایااستور

راهنمای خرید بهترین لپ‌تاپ‌های 25 میلیونی رایااستور

سری Core i7 (تقریبا معادل رایزن 7 برند AMD)؛ این پردازنده‌ها توان بسیار خوبی دارند و با بودجه 25 میلیون بهتر است CPU لپ تاپ از سری i7 باشد. هرچه پردازنده قدرتمندتر باشد، لپ تاپ شما سریعتر تمام عملیات را انجام می دهد. بدیهی ترین انتخاب و استفاده از آخرین پردازنده برای عملکرد پردازشی قدرتمند است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران

برندهای دل و اچ پی؛ دل و اچ پی مارکهای بزرگ جهانی هستند ولی با توجه به حضور کمرنگشان در بازار ایران، قیمت آنها کمی بالاست و به همین دلیل ارزش خرید نسبتا پایینی دارند. مشکل بعدی هم نبود گارانتی شرکت مادر است که ممکن است در آینده مسئله ایجاد کند. در مورد گیم کارت گرافیک این لپ تاپ‌ها در حد متوسط و بازی‌های نه چندان سنگین را جواب می‌دهد. ولی برای گیمینگ تخصصی مناسب نیستند و اصولا برای گیمینگ حرفه‌ای باید به دنبال گرافیک‌های بسیار بالاتری بود. به نظر ما لپ تاپ‌های این محدوده بهترین انتخاب برای کاربران عادی هستند و با توجه به تنوع بالا، معمولا مدل مناسبی برای هر فردی پیدا می‌شود.

با این وجود ایسوس VivoBook K571GT یک لپ تاپ ارزشمند، با کیفیت ساخت بالا، دارای سخت افزار قدرتمند و کارآمد، پورت ها و خروجی های متنوع و در نهایت دارای وزن بسیار مناسب ۲٫۱۴ کیلوگرمی به شمار می رود. طراحی بدنه و رنگ بندی دستگاه برای آن دسته از کاربرانی که به سخت افزار قدرتمند و بدنه ساده و شکیل نیاز دارند، بسیار مناسب است. برخی از کاربران حرفه ای علاقه ای به خریداری یک لپ تاپ با ظاهر گیمینگ ندارند، اما به سخت افزار قدرتمند نیاز دارند. در مجموع لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515 یک دستگاه دارای سخت افزار قدرتمند، کیفیت ساخت بسیار خوب، امکانات جانبی و پورت های کامل و در نهایت قیمت بسیار مناسب است. تنها نکته ای که باید در خصوص این لپ تاپ مورد توجه قرار گیرد، وزن ۲٫۵ کیلوگرمی آن است که با توجه به وزن سایر محصولات، اندکی بیشتر است. یکی از ویژگی‌های لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل V15-P این است که دارای فضای بسیار خوب ذخیره‌سازی 1 ترابایت و 128 گیگابایت بوده و می‌توانید مقادیر زیادی از فایل‌ها و مدیاهای خود رو در آن ذخیره کنید.

G15 ایسوس با بدنه‌ی خوش‌ساخت، طراحی جذاب در کنار باتری ۹۰ وات‌ساعتی، ۳ درگاه USB3 و یک درگاه تایپ C و کیبورد با نور پس‌زمینه یکی از بهترین دستگاه‌های گیمینگ موجود در بازار محسوب می‌شود. انتخاب بعدی در این بازه قیمتی لپ تاپ پرطرفدار HP Pavilion Gaming 15-DK1035-C می باشد که در تمام بخش های سخت افزاری برای بازی ایده آل است. پردازنده Core i H با کش 12مگابایت، 32گیگابایت حافظه رم و یک حافظه هیبریدی با ظرفیت بسیار بالا و گرافیک 6GB GTX1660Ti شما را تا چندین سال از خرید یک لپ تاپ گیمینگ بی نیاز می کند. در این بخش لپ تاپ 17 اینچی ایسوس یعنی مدل TUF Gaming A17 FX706IU-A نیز وجود دارد که برای افرادی که صفحه نمایش بزرگتر و حمل و نقل کمتری با لپ تاپ خود دارند مناسب است. با توجه به شروع تابستان و افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ گیمینگ، در این مقاله تعدادی از بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ بازار در بازه‌های قیمتی مختلف، از لپ تاپ‌ گیمینگ اقتصادی تا گیمینگ‌های پرچمدار را به شما معرفی می‌کنیم. در انتخاب لپ تاپ مخصوص بازی علاوه بر سخت افزار قوی، صفحه نمایش و سیستم خنک کننده که از مهمترین ویژگی های لپ تاپ‌های مخصوص بازی می باشند، در نظر گرفته شده اند.

ویندوز 11 رقیب سرسخت سیستم عامل مک او اس بوده، این سیستم عامل آخرین نسخه سیستم عامل مورد استفاده در لپ تاپ های اپل می باشند که دارای مزایای بسیار است. سیستم عامل مهم ترین نرم افزاری است که برای برقرای ارتباط کاربر با سخت افزار لپ تاپ می بایست بر روی آن نصب گردد. در صورتی که سخت افزار لپ تاپ شما قوی نباشد نمی توان یک سیستم عامل به روز روی آن نصب کرد، بنابراین دقت به این گزینه بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. از نظره من و با توجه به نیاز های خودم دوتا وسطی که مارکه ایسر هستن بهتره هم از نظره شارژدهی هم از نظره داشتن کارت پشتیبانی بیشتر گرافیک مجزا .

لپ تاپ 14 اینچی لنوو مدل ThinkPad E14-AL

بعدا در صورت نیاز می‌توانید یک هارد دیسک پرظرفیت هم به لپ تاپ اضافه کنید. همچنین برای تقویت قدرت اجرای نرم افزارهای مهندسی حتما لپ تاپ مجهز به کارت گرافیک مستقل و حافظه SSD انتخاب کنید. در حقیقت بودجه 25 میلیون تومان یک بودجه منطقی برای خرید لپ تاپ دانشجویی است و برای بسیاری از دانشجویان، لپ تاپ 25 میلیونی کاملا کافی است.

با محصولی سروکار دارید که چندان سنگین نیست و در مقایسه با دیگر لپ‌تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار سبک‌تر به نظر می‌رسد. ایسوس برای این محصول گیمینگ از صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی مات استفاده کرده که از وضوح تصویر Full HD بهره می‌برد و نرخ نوسازی آن هم به 144 هرتز می‌رسد. ایسوس برای پردازنده مرکزی این لپ تاپ Intel Core i H با فرکانس 2.6 تا 4.4 گیگاهرتز را مناسب دیده و از پردازنده گرافیکی GEFORCE RTX 3050TI با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 استفاده کرده است.

  • قبل از هر چیز باید به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مات این لپ‌تاپ اشاره کنیم که قدرت چرخش 180 درجه‌ای دارد.
  • از اصلی ترین قابلیت های Asus VivoBook R565EP میتوان به دو هارد اشاره داشت که یک هارد از نوع HDD و دیگری از نوع SSD بوده که به نسبت نیاز خود میتوانید از آنها استفاده کنید.
  • تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن.
  • ایسر توی این مدل از همون پردازنده و نمایشگری استفاده کرده که ایسوس توی TUF Gaming F15 استفاده کرده.
  • سلام یه لپتاپ معرفی کنید برای کار های دانشجویی /ورد و پاور و پی دی افو اکسل / و برای بالا آوردن بازی پلی استیشن فوتبال و نگهداری عکس و فیلم و مشاهده آنها تا 20/25 میلیون .
لپ تاپ مناسب برای رشته کامپیوتر یکی از نیازهای اصلی افرادی است که در این… چرا که تصور می‌کنند قادر خواهند بود با رم بیشتر، کمبود پردازشی را جبران کنند. در واقع شما حتی 24 گیگ رم هم داشته باشید اما CPU لپ‌تاپتان Core i5 باشد، باز هم نتیجه‌ای که قرار بود از نسخه i7 را بگیرید، هرگز تجربه نخواهید کرد.

برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

در اکثر موارد ممکن است شما نیازی به استفاده از نرم‌افزارهای سنگین را نداشته باشید. مثلا ممکن است نهایتا از ادوبی فتوشاپ و یا برنامه‌های عادی دیگر استفاده کنید. اما باز هم برای عملکرد بهتر سیستم‌تان، حداقل به 8 گیگابایت رم، احتیاج خواهید داشت. به آن توجه کنید این است که تا چه اندازه به CPU نیاز دارید؟‌ بهترین روش پاسخ به این سوال، یادداشت کردن نیازهایتان روی کاغذ است. به خاطر این که دقیقا نیازهای شما از لپ‌تاپ، مدل آن را مشخص خواهد کرد.