دوره آموزش شارژ کارتریج مجتمع فنی ملی پایتخت

شما کاربران گرامی در صورت نیاز به خدمات مرتبط با شارژ کارتریج می توانید به مرکز تعمیر و شارژ کارتریج پرینتر اچ پی مراجعه نمایید. تشخیص بهترین زمان برای شارژ کارتریج پرینتر اچ پی خیلی هم سخت نیست. تمامی پرینترهای مدرن یک نمایشگر دارند که درصورت اتمام تونر یا پودر کارتریج آن‌ها، پیغامی مبنی بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج بر روی نمایشگر آن‌ها نمایش داده می‌شود.

دوره آموزش شارژ کارتریج مجتمع فنی ملی پایتخت هزینه تعویض قطعات ( در صورت نیاز ) قبل از شارژ و سرویس کارتریج، اعلام می گردد. اگر به دنبال استعلام قیمت شارژ یک و تعدادی از کارتریجهای HP، برادر ، کانن و سایر برند های خود هستید، با مجموعه آوند پرینتر تماس بگیرید. حصول این موفقیت حاصل تکریم مشتریان در تمامی سالهای فعالیت و احترام به این اصل بوده است که «همیشه حق با مشتری است». خدمات ارائه شده در نمایندگی اچ پی محدود به دستگاهی خاص نیست و تمامی تولیدات اچ پی را شامل می گردد؛ واحدهایتعمیرات اچ پی در بخش زیر معرفی می شوند. چرا که شارژ کارتریج های جوهری باعث ریزش زیاد جوهر روی قطعات پرینتر شده و این امر به پرینتر آسیب زیادی می‌رساند. همچنین برای شارژ کردن کارتریج جوهری، در قسمتی از آن حفره‌ای ایجاد می‌کنند که اینکار خود باعث عملکرد نادرست کارتریج در پرینتر می‌شود.

گروه متخصصین ما به در این زمینه پاسخگوی تماس های شما بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه این عملیات را برای شما انجام می دهند. با استفاده از این آموزش شما می توانید نسبت به شارژ کارتریجلیزری HP 85A که سازگار با پرینترهایی نظیر HP p1102 می باشد اقدام نمایید. همچنین با استفاده از این آموزش می توانید کارتریج های لیزری HP 83، HP 35، HP 36، HP 78، HP 83، Canon 725، Canon 726، Canon 728، Canon 712، Canon 713، و Canon 737 را نیز شارژ نمایید. چرا که ساختار تمامی این کارتریج ها مشابه بوده و تفاوتی در نحوه شارژ کردن آن ها وجود ندارد. بعضی از چاپگر ها نیز دارای شش کارتریج بوده که علاوه بر داشتن چهار رنگ اصلی، از دو رنگ که به اصطلاح به آن Photoگفته می شود، استفاده می کنند.

در این مرحله، با کمک یک ابزار نوک‌تیز، میله‌ی PCR را ابتدا کمی به سمت راست حرکت دهید؛ سپس آن را به سمت بالا بکشید و در نهایت، با‌ حرکت‌دادن به سمت چپ، میله را خارج کنید. دکتر بلید را توسط هوای فشرده تمیز کنید و در جای خود قرار دهید زائده های پلاستیکی را در دو طرف بلید قرار دهید و پیچ را ببندید. غلطک مغناطیسی جذب تونر را با دقت از جای خود بلند کنید دو بوش پلاستیکی را از دو طرف غلطک بردارید و تمیز کنید. غلطک مغناطیسی را ابتدا با هوای فشرده و سپس با دستمال بدون پرز تمیز کنید. درپوش نگهدارنده درام را مجدداً بردارید و نیم تنه درام را دور از نور به کناری بگذارید. درپوش نگهدارنده درام را در جای خود قرار دهید و درام را 3-2 دور در جای خود بچرخانید.

اگر شارژ کارتریج اچ پی درست و با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود، کیفیت چاپ کاهش چندانی نخواهد شارژ کارتریج جنت آباد داشت. به طور کلی پس از شارژ شدن کارتریج، چاپ کیفیت اولیه را ندارد. در امداد چاپگر از تونرهای درجه یک و مخصوص کارتریج برای مطابقت با رنگ های اصلی تولید کننده و اطمینان از بالاترین کیفیت خروجی ممکن برای هر نوع کارتریج استفاده می شود. در صورتی که از تونر های اصلی استفاده نشود احتمال وارد شدن آسیب های جدی به کارتریج و پرینتر شما بالاتر خواهد بود. اگر مشکلی در کارتریج شما وجود داشته باشد و دوباره شارژ نشود ، امداد چاپگر کارتریج را برای شما دوباره بازرسی و تعمیر می کند. زمانی که تونر یا جوهر در کارتریج به پایان می رسد و دیگر دستگاه قادر به پرینت گرفتن نیست باید اقدام به شارژ‌کارتریج نمائید.

از این رو نمیتوان تشخیص داد که محتوای هر کارتریج برای چند برگه کافی است. لازم به ذکر است که اسناد متنی جوهر یا تونر کمتری در مقایسه با اسناد تصویری مصرف می‌کنند. همچنین به شما توصیه می‌شود که برای چاپ اسناد غیر ضروری از کیفیت چاپ پایین استفاده کنید تا عمر مفید کارتریج شما افزایش پیدا کرده و سریعا نیاز به شارژ نداشته باشد. انبر، دستکش، فرچه، پیچ گوشتی، تونر یا جوهر مخصوص ، درام و چیپست از جمله تجهیزاتی هستند که در زمان شارژ‌کارتریج باید همراه شما باشند. اگر درام کارتریج دارای خط و خش باشد، در زمان پرینت خط هایی افقی را ممکن است روی صفحه پرینت شده مشاهده کنید.

  • درواقع در پرینترهای لیزری، کارتریج نگهدارنده تونر است اما در پرینترهای جوهر افشان کارتریج نگهدارنده جوهر است.
  • اما تعویض درام‌های متصل بعد از دو بار شارژ کارتریج اتفاق می‌افتد.
  • کارتریج شما را کارشناسی می کنیم، اگر نیاز به تعمیر داشته باشد یا شارژ آن به صرفه نباشد به شما اطلاع می دهیم تا کارتریج جایگزین تهیه کنید.
  • عزیزان و علاقمندان به شرکت در دوره آموزش شارژ کارتریج میتوانند با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۴۲۰۲——-۰۹۱۹۱۰۸۰۲۸۷ تماس بگیرند و یا فرم پیش ثبت نام بالای صفحه را پر کنند تا همکاران ما در واحد آموزش با ایشان در اسرع وقت تماس بگیرند.