دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان

این نوع دریچه‌ها به منظور ایجاد دسترسی برای نصب، بازدید، سرویس‌های دوره‌ای و یا تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها استفاده می‌شود. معمولا دریچه بازدید داکت اسپلیت دارای شبکه‌هایی هستند که امکان برگشت هوا به دستگاه را ایجاد می‌کنند. تا به امروز، دریچه‌های بازدید در انواع مدل و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود که در ادامه چند مدل از آنها نام برده شده است. دریچه بازدید داکت اسپلیت پره Z از جمله دریچه هایی است که شیارهای ورود هوا به داخل محفظه دریچه بازدید بصورت گریل های پرّه ای با طرح خم به شکل Z ساخته می شود.

دریچه بازدید گل سقفی وزنی تک پله

در شرایطی که دریچه باید به صورت پیچ از رو نصب شود باید قبل از عملیات رنگ کاری بر روی نمای فریم جای پیچها به تعداد مورد نیاز بصورت پرسی مشخص شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی با توجه به نوع جنسی که دارد نیازی به پوشش رنگ ندارد و بعد از ساخت به همان شکل قابل استفاده خواهد بود. دریچه داکت اسپلیت طرح اسلوتفریم و درب هر دو از آلومینیوم ساخته میشوند و از مزایای این مدل زیبایی بیشتر و دکوراتیو بودن آن است. روی این دریچه داکت اسپلیت شیارهایی برای گردش هوا وجود دارد و مانند موارد قبلی از آلومینیوم ساخته می‌شود.

دریچه بازدید در ساختمان باعث دسترسی آسان به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمان های تعمیر، سرویس یا بازدید می شود. دریچه داکت اسپلیت بعنوان دریچه ای برای هوارسانی یا تعمیر یا تعویض مورد کاربرد قرار می گیرد. این آلیاژ در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در سیستم هوارسانی برای خود پیدا نموده و اکثر قطعات دریچه هوا، کولر و بازدید تاسیساتی با کیفیت بالا از این گروه به دست خواهد آمد. تنوع رنگ، وزن کم، مقاومت در برابر رطوبت و فرسایش از دلایل اصلی استفاده از دریچه بازدید پلاستیکی داکت اسپلیت است. از ویژگی های بارز عایق الاستومری سهولت نصبِ آن می باشد.از آنجا که مراحل نصب عایق الاستومری بر روی سطوح کانال هوا و لوله های تاسیساتی تک مرحله ای می باشد لذا کارفرما می تواند با بهره گرفتن از یک نیروی نیمه ماهر و حتی کارگر ساده اقدام به نصب و تعبیه عایق الاستومری در محل مورد نظر کند.البته این سهولت در نصب به عواملی چون از قبل چسبدار کردنِ عایق الاستومری نیز بستگی دارد.این به آن منظور است که عایق الاستومری را به راحتی می توان از فبل به چسب مخصوص آغشته نمود و پس از حمل به محل پروژه آنرا در محل خود نصب نمود. شما می توانید برای مشاوره رایگان خرید دریچه بازدید و استعلام قیمت روز دریچه بازدید با شرکت ایران مکانیک تماس بگیرید.

معرفی انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت و آشنایی با کانال کشی داکت اسپلیت

دریچه بازدید داکت اسپلیت عکس نمونه کار + قیمت تهویه سان درب این مدل نیز مانند انواع دیگر این محصول به صورت لولایی و وزنه ای ساخته می گردد. در مدل لولایی لزوماً باید از لولا و قفل زیمنس برای باز و بستن درب استفاده شود. تعداد قفل ها به ابعاد دریچه بستگی دارد.فریم دریچه داکت اسپلیت ترکیبی در دو مدل ۳ و ۵ سانتی تولید می گردد و جنس ساخت آن از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلی متر است. نصب آن نیز با استفاده از پیچ مخفی یا پیچ از روی نمای فریم در محل مورد نظر انجام میشود. نوع رنگی که بر روی سطوح دریچه داکت اسپلیت استفاده می گردد از جنس پودری ایستاتیکِ کوره ای می باشد. انجام عملیات رنگ کاری موجب حفظ ساختار دریچه داکت اسپلیت در برابر آسیب هایی مثل خط و خش و ضربه های احتمالی می گردد.

  • در این بخش از مقاله دریچه بازدید داکت اسپلیت به پرسش‌های احتمالی شما پاسخ داده شده است.
  • هم تناسبِ نمایی بین دریچه بازدید داکت اسپلیت با محیط ایجاد می‌نماید و هم سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت را در برابر عوامل تخریبی و فرسایشی از جمله ضربه، نورخورشید یا دریچه داکت اسپلیت مواد خورنده و… محفوظ می‌دارد.
  • هدف از جایگذاری این دریچه‌ها حذف گرادیان دمایی در اتاق و رسیدن به بالاترین حد اختلاط ممکن می‌باشد.
  • برای ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید سایز و ابعاد داخلیِ کلافِ زیر کار را که در سقف کاذب به عنوان نگهدارنده‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت عمل می‌نماید را به دقت استخراج نمود.
  • علاوه بر آن در هر بعد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت یک و نیم سانت باید خمکاری گردد.

با استفاده از فروشگاه اینترنتی تهویه سان امکان خرید انواع دریچه بازدید تاسیسات با بهترین کیفیت و مرغوبیت بالا را خواهید داشت. دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی با درب لولایی نیز همچون انواع دیگر این دریچه ها دارای فریم و درب از جنس آلومینیوم می باشد. جهت ارتباط با نماینده فروش تهویه سان با شماره تلفن … جهت تکمیل روند کار کانال کشی نیازمند انواع زانویی، مبدل سه و چهار راهی نیز خواهید بود. فروشگاه تهویه سان با ارائه انواع متریال مناسب برای کانال کشی داکت اسپلیت برای شرایط آب و هوایی مختلف با رطوبت بالا، گرم و خشک محل مناسبی برای خرید تجهیزات سیستم لوله کشی داکت اسپلیت است. انطباق مسیر این شیارها در زیر دستگاه داکت اسپلیت با محل برگشت هوای دستگاه، بسیار ضروری است.

برای تکمیل مراحل ساخت فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت، در این مرحله نسبت به ایجاد جای پیچ بر روی فریم به تعداد استاندارد بر اساس ابعاد و سایز دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌شود تا بعد از مراحل رنگ امیزی دچار پریدگیِ رنگ از ساختار فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نگردیم. با تکمیل مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردارِ لولایی خواهیم پرداخت.به این منظور ابعاد داخلیِ فریم را با احتساب ۲ تا ۳ میل بادخور برای ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در نظر میگیریم. به این مقدار از هر طرف ۱.۵ سانت اضافه می‌کنیم تا بتوان هر چهار بُعد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت خم کاری درآورد و استحکام لازم را با این کار به ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بخشید. با توجه به شیاردار بودنِ درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت در این مرحله ورقِ آلومینیومیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را زیرِ یک پِرسِ مخصوص قرار داده و شیارهای لازم را ایجاد می نماییم.عرضِ این شیارها بین ۹ و ۱۸ سانتیمتر متغیر است.با توجه به میزان هوای لازم برای دستگاه فن کویل عرضِ این شیارها تعیین می‌شود.

مزایا و معایب