دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار

عمدتا برای بازدید تاسیسات از قبیل فنکویل سقفی، شیرآلات و فیوزهای دریچه بازدید برق کاربرد دارد. به طور کلی دریچه‌های بازدید در دو حالت لولایی و فشاری (وزنه‌ای) تولید شده و تفاوت آن‌ها در اتصال بدنه اصلی و درپوش با لولا به یکدیگر است. تمام حالت‌های تولید شده دریچه بازدید از لحاظ جنس و متریال به مدل‌های مختلف لیست زیر تقسیم شده و هر کدام بر اساس سلیقه مشتری و کاربرد خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت. تولید دریچه‌های هوا با ورق استیل با عیارهای 304 و 316 موجب مقاومت بالا در برابر موادی شیمیایی و اسیدی شده است. بیشترین محل نصب دریچه استیل بازدید برای مراکز بهداشتی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی بوده و قابلیت جلوگیری از ایجاد آسیب به تجهیزات را نخواهد داد.

  • با توجه به وزنه ای بودنِ مدل این دریچه بازدید پس از ساخت فریم دریچه بازدید و ایجاد جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید باید مستقیم به طراحی و ساخت درب این دریچه بازدید اقدام نماییم.ابعاد درب این دریچه بازدید دقیقا با الهام از ابعاد داخلیِ نشیمنِ فریم دریچه بازدید استحصال شود.
  • دریچه بازدید فنکویل را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد.
  • چراکه باید بودجه لازم را از قبل تدارک ببینید و سپس به خرید سرویس متناسب با بودجه‌ای که در اختیار دارید دست بزنید.
  • گران ترین نوع این دریچه ها، آن دسته از دریچه های زیر فن کویل هستند که از جنس چوب ام دی اف و مناسب برای محیط های لوکس می باشند.
  • با قراردادن درب دریچه بازدید در محل خود،نوبت به رنگ آمیزیِ دریچه بازدید می‌رسد.
دریچه بازدید تاسیسات قیمت خرید دریچه بازدید پخش نیرو سپهر مهار هنگامی که هواساز در هر ساختمانی نصب شده و شروع به انجام هوارسانی می کند؛ هر از چندگاهی باید به بخش های آن سرکشی کرده و از فعالیت درست فن کویل ها و داکت ها و… مطمئن شد. دریچه بازدید تاسیسات به دریچه هایی گفته میشود که در ساختمان در محل های مورد نظر نصب میشود تا برای بازدید دستگاه ها یا سرویس های دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. دریچه­های بازدید فن‌کوئل به‌صورت کلی برای بررسی و تعمیر فن‌کوئل‌های سقفی طراحی و اجرا می‌شوند. برای آن که کارایی سیستم مکنده زیاد شود باید بر روی دربِ دریچه بازرسی فن‌کوئل امکان مکش هوا وجود داشته باشد، به همین دلیل دریچه فن‌کوئل را در انواع مختلف طراحی و تولید می‌کنند. یکی دیگر از دلایل استفاده از دریچه­های بازید، مرتب نگه‌داشتن محیط است.

مشکلات ناشی از عدم نصب دریچه بازدید

بسیاری از افراد به‌ دنبال خرید پنل فالوور ایرانی هستند و تمایل دارند بهترین پنل را فراهم کنند. این افراد باید به چند نکته مهم توجه داشته باشند و سپس پنل مورد نیاز خود را تهیه کنند. یکی از مهم‌ترین این نکات فراهم کردن پنل فالوورهای ایرانی از یک مرکز و یا مجموعه‌ای است که پشتیبانی‌های لازم را دارا بوده و می‌تواند خدمات مورد نیاز را در هنگام بروز مشکل در اختیار شما قرار دهد.

دریچه بازدید پایه کوتاه خصوص درپوش‌های تخلیه در کف آشپرخانه، حمام، اتاق و … می باشند. این مدل از دریچه بازدید نیازمند به تمیز کردن در مدت زمان مخصوص می باشد که مسیر لوله گرفته نشده باشد. برای جلوگیری از این امر هم می توانید از مدل های آلومینیومی، استیل و حتی پلاستیکی بهره ببرید. دریچه بازدید تأسیسات آب و فاضلاب برای دسترسی جهت رفع گرفتگی لوله‌ها، زانوها، سیفون‌ها و اتصالات آب و فاضلاب استفاده می­شود. شایان‌ذکر است که با استفاده از این دریچه­ها، دیگر نیازی به شکاف یا تخریب مسیر لوله‌ها و دیگر تأسیسات برای انجام تعمیرات نیست. دریچه بازدید در مدل های آلومینیومی پلاستیکی چوبی و غیره به صورت توکار و روکار در کالاکیوسک تولید می گردد.

خصوصیات دریچه بازدید زیر فن کویل

دریچه بازدید آهنی با استفاده از رنگ کوره‌ای پودری استاتیک پوشش داده شده و پس از بسته بندی به مشتری ارایه می‌شود. جهت نصب دریچه بازدید از روش پیچ و رولپلاک استفاده می گردد.ضخامت ورق آهنیِ دریچه بازدید معمولا از ورق به ضخامت یک میلیمتراست. دریچه بازدید آهنی را هم می‌توان به صورت پیچ ازرو و هم می‌توان به صورت پیچ مخفی در محل مورد نظر نصب کرد. ماهیت و ساختارِ ِ این دریچه بازدید از پی وی سی است.با توجه به شکل پذیری و طرح پذیریِ دریچه بازدید پی وی سی توسط دستگاه سی ان سی به راحتی می‌توان طرح ها و نقوشِ زیبا و دکوراتیو را بر روی بدنه‌ی آن ایجاد کرد. دریچه بازدید فنکویل پی وی سی نیز همچون دیگر دریچه ها دارای یک فِریم یا قاب و همچنین بدنه‌ی دربِ بازشونده است.

دریچه خطی 30 درجه