دریچه اسلوت پرو تهویه دریچه خطی اسلات

این نوع دارای طراحی بلند و باریک با پره هایی هستند که هوا را به جایی که بیشتر مورد نیاز است هدایت می‌کند. وقتی صحبت از سیستم هوارسانی و یا تهویه ساختمان می‌شود، یکی از موارد مهمی که درباره ی آن بحث می‌شود، دریچه هوا آن است. می‌دانیم که دریچه در انتهای سیستم هوارسانی و به آخر هر شاخه و انشعاب این سیستم وصل می‌شود.

دریچه اسلوت (دریچه اسلات) در ساختار سیستم تهویه مطبوع، برای کاربردهای دمش کانال هوای رفت و برای مکش هوای برگشت، قابل استفاده می باشد. ساخت این نوع دریچه ها به گونه ای است که هوا را به طور بسیار مؤثر، هم به صورت دمش و هم مکش به محیط وارد یا از محیط خارج می کند. جهت استفاده از دریچه هوای خطی در مناطق مرطوب مثل شمال و جنوب کشور می‌توانید از دریچه هوای ساخته شده با متریال‌های آلومینیوم و پلاستیک بهره ببرید. با انجام این کار شاهد افزایش طول عمر و ماندگاری بالا دریچه هوای خطی مصرفی در ساختمان خود خواهید شد.

در طراحی این محصول از لبه های نگهدارنده بهره برداری شده است که کاربرد آنها را بسیار آسان تر می کند. معمولا برای ایجاد ارتباط بین پلنیوم باکس و سقف کاذب از کانال های انعطاف پذیری مثل کانال یا لوله فلکسی خرطومی استفاده می شود. شرکت تهویه نظری با ارائه بهترین دریچه اسلات جهت ارائه مشاوره خرید و استعلام قیمت در اختیار شما عزیزان است. کدام یک از انواع دریچه‌های موجود در بازار برای تمامی ساختمان‌ها مناسب هستند؟ هر کدام از دریچه‌های هوا در سیستم هوارسانی، خنک‌سازی … برای تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن دمپر هوا اضافه کرد. دریچه هوا خطی اسلوت دارای موارد استفاده بالایی است زیرا هم در سیستم های جریان رفت و هم برگشت مورد استفاده قرار می گیرد.

دریچه برقی به صورت دریچه هوا در انتهای سیستم تهویه و پشت جعبه تهویه قرار دارد و هوای موجود را وارد هوای تازه و توزیع هوای آن می کند. قابلیت جذب، دمیدن و پخش هوا و همچنین قابلیت استفاده از قسمتی از فضای داخلی از مهمترین ویژگی های این نوع دریچه هوا می باشد. زاویه 15 درجه برای دریچه خطی نصب شده در ارتفاع بالا به پخش مطبوع جریان هوا به سمت پایین کمک خواهد کرد. همچنین در بسیاری از ساختمان‌ها دریچه‌های هوا در کنج نزدیک به کف ساختمان نصب شده و برای هوارسانی نیازمند زاویه مناسب خواهند بود.

همچنین متریال مورد استفاده در این دریچه ها آلومینیومی می باشد و برای دمپرهای پشت گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه مشبک یا لانه زنبوری در قالب گرد یا چهارگوش و با پره‌های مربع‌شکل تو در تو ساخته شده است. اما دریچه هوای اسلوت دارای شکاف‌های متعدد بوده و خطی ممتد به شکل صاف یا دارای انحنا خواهد بود. دریچه‌های که در انتهای سیستم توزیع، تهویه، سرما و گرما شکبه هوا قرار گرفته و وظیفه پخش هوای یک-دست را بر عهده دارند را دریچه هوا گویند.

پلنیوم باکس و موارد استفاده آن

تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است. خ- می توان در کنج ها(بصورت دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید نمود. باکس پلنیوم همانطور که از نام آن پیداست یک جعبه می باشد که برای ترکیب هوا مورد استفاده قرار می گیرد. در ساخت این محصول از یک طراحی خاص بهره برده شده است، به طوری که هوا قادر به آن باشد که کاملا آرام و تدریجی در فضا منتشر شود.

دریچه خطی سه اسلوت بدون دمپر

این دریچه‌ها مشابه دریچه‌های آزمایش شده به شماره B51042 در استاندارد انگلیس می‌باشد که از ظرفیت و بازدهی قابل توجهی برخوردارند. به طور معمول از این نوع دریچه‌ها در قسمت پیشانی دیوار نصب شده و جهت پره‌های آن به سمت پایین زاویه خواهد داشت. به دلیل سادگی در نصب و سرعت بالایی که در اجرا و جانمایی دارد بیشتر مورد توجه سازندگان قرار می گیرد. در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید. ارائه جزییات بیشتر، به ما امکان بررسی سریع‌تر و دقیق‌تر مشکل را می‌دهد. یعنی خریدار در ملاقات حضوری با فروشنده، کالا را ببیند، بررسی کند و همان زمان مبلغ را پرداخت نماید.

پلنیوم باکس یک محصول نسبتا جدید می باشد که به دلیل ساخت منحصر به فردی که دارد برای هوادهی یکنواخت و استاندارد مورد استفاده عموم قرار می گیرد. شیرهای شکافی در انواع شیارها به اندازه 10 شیار در نوسان هستند و فاصله بین هر شیار بین 2 تا 2.5 میلی‌متر است. علاوه بر این ، حداکثر اندازه معمولی برای شیر شکاف 3 متر است و چه حیاتی است، باید در کنار آن یک دریچه هوای شکاف کاملاً جدید با رعایت فاکتورهای فنی ایجاد شود. امکان نصب بر روی پیشانی سقف کاذب، سقف گچی و دیوار موجب تهویه بهتر هوا در دریچه 90 درجه خطی شده و برای ساختمان‌های اداری و مسکونی بسیار مناسب است. تولید دریچه خطی با زاویه 30 درجه در دو حالت یک طرفه و دو طرفه امری معمول بوده و می‌توان از آن در ارتفاع زیر 4 متر استفاده نمود.

به‌طور قطع در صورت خرید دریچه اسلوت از فروشگاه‌ به‌نسبت خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت‌های تولیدکننده باید هزینه بیشتری صرف دریچه اسلوت نمایید. این نوع دریچه خطی اسلوت در کنج دیوار و سقف های با شکل های ناهمگون قابل نصب می باشد. این شیارها در فواصل ۲۰ میلیمتر ( بصورت استاندارد) تا ۲۵ میلیمتر قابل تولید هستند. به طور معمول طول هر قطعه از این دریچه ها تا ۳ متر می تواند متغیر باشد. البته باید در نظر داشت درصورتی که طولهای بلندتر مورد نیاز باشد می توان قطعات بیشتری را کنار هم در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه خطی اسلوت می تواند برای کُنج ها (به شکل دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید شود.

  • شرکت تهویه سان با بیش از 25 سال سابقه فعالیت در صنعت محصولات شبکه هوارسانی اقدام به تاسیس فروشگاه آنلاین نموده و محلی معتبر برای خرید شما عزیزان به‌شمار خواهد رفت.
  • دریچه هوای خطی صفر درجه یا تیغه باریک جهت عبور، رفت و برگشت هوا بسیار مناسب بوده و هر چه طول آن بیشتر باشد به شیک بودن آن خواهد افزود.
  • البته در این نوع دریچه اسلوت، ساخت پره های داخلی و دمپر کشویی امکان ندارد.
  • باکس های پلنیوم در واقع یک وسیله انتقال هوا هستند که هوای جمع شده در باکس را به صورت کاملا منظم و لایه ای از طریق دریچه های اسلات به بیرون منتقل می کنند.
  • وقتی از تهویه صحبت می شود، منظور ایجاد درجه حرارت و رطوبت مناسب در فضاهای داخلی است.

سیستم های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع هوای گرم و خنک را به قسمت های مختلف خانه یا ساختمان می دهند. هر اتاق به یک دریچه ذخیره و برگشت یا کوره نیاز دارد تا هوا را از کانال های HVAC به فضا توزیع کند، سپس هوای خروجی را جمع آوری کرده و به بیرون منتقل کند. یک دریچه خطی به عنوان یک جایگزین موثر برای دریچه های عرضه و اگزوز سنتی عمل می کند و همچنین ممکن است ظاهر اتاق را در برخی از کاربردها بهبود بخشد. دریچه هوای اسلات یکی از زیرمجموعه های دریچه هوای خطی است و در کنار تمامی مزایایی که دریچه های هوای خطی دارند، مزایای دیگری نیز دارد. سیستم سرمایش برخی از ساختمان‌ها یکپارچه بوده و جهت پخش یک‌دست و مطبوع هوای خنک نیازمند وعی دریچه مخصوص مثل دریچه کولر خطی خواهند بود.

دریچه اسلوت پرو تهویه دریچه خطی اسلات