دانلود کتابهای علوم غریبه و کمیاب بسته طلایی 1 اختصاصی چیمِن بوکز Read books online free, Free books online, Free pdf books | maktabdata

دانلود کتابهای علوم غریبه و کمیاب بسته طلایی 1 اختصاصی چیمِن بوکز Read books online free, Free books online, Free pdf books | maktabdata

کتاب اسرار قاسمی در علم کیمیا و سیمیا و هیمیا و لیمیا دانلود رایگان علوم غریبه و ریمیا” است. کمال‌الدین حسین بن علی سبزواری (۸۴۰ ه‍ ق سبزوار – ۹۱۰ ه‍ ق هرات) مشهور به مولانا حسین واعظ کاشفی، نویسندهٔ پرکار، عالم جامع‌العلوم، منجم، مفسر قرآن، ریاضی‌دان و واعظ تأثیرگذار در عصر تیموریان بود. عمده شهرت او به واسطهٔ نگارش مقتل روضه الشهدا است که در دوران صفویه برای اجرای تعزیه و روضه‌خوانی مورد استفاده قرار می‌گرفت. کاشفی تخلص او بود و از آنجا که به وعظ و نصیحت مردم می‌پرداخت به واعظ مشهور شد.

  • او نویسنده ای بزرگ، گوهر و دارایی برای هر کسی است که با معنویت کار می کند، شاید صفحه اول کتاب گویای این موضوع باشد زیرا فواید معنوی نام های ماه را توضیح می دهد.
  • «ایرین» یک جادوگر بوده و وردهای جادوگری را از مادرش یاد گرفته است.
  • وقتی رقص را اجرا می کنی و می خواهی که اریشا پایین برود، به سرش می زند، بعد در جایی که طبل است سه ناله می کند، بعد خیلی سریع چشم ها را باز می کند و زبان را بیرون می آورد.
  • بادها در یک طبقه‌بندی دیگر به ۲ دو دسته کلی مسلمان و کافر هم تقسیم می‌شوند.

شکل این جن مانند آدمی است که چنین به نظر می رسد که بر موجودی چون شترمرغ سوار است و اگر به کسی دست یابد؛ هلاکش می کند. در طول حیات هر انسانی موقعیتهایی وجود دارد که نقطه عطفی در زندگی او به شمار می آیند و چه زیباست که این نقطه عطف به سمت آگاهی و کمال باشد. قدم گذاردن در وادی ناشناخته و رسیدن به دانش و آگاهی شاید یکی از بزرگترین نقاط عطف در زندگی من بوده باشد. من هم مثل بسیاری از افراد، شناختم از جن تنها در گفته ها و شنیده هایی خلاصه می شد که بیشتر به افسانه و قصه نزدیک بودند تا واقعیت، ولی امروزه پس از ماهها تحقیق و مطالعه به این باور رسیده ام که جن یک افسانه و خرافه نیست، ?

قویترین کتاب طلسم

از کتابهای معروف دیگر در زمینه علوم غریبه می باشد.این کتاب یکی از پرکاربرترین کتاب های علوم غریبه و دعانویسی می باشد.انواع نقوش و طلسمات را دارا می باشد. کتاب دعا نویسی طب روحی برای بدن انسان و در مورد حریم حروف صحبت می کند و منظورمان علم حروف و سازگاری معنویت و فطرت انسان با حروف نور الهی است و ثابت می کند که انسان متاثر از حروف. در این پکیج نسخه های اصلی کتاب دعا نویسی قرار داده شده است و هم نسخه های دست نویس شده با آموزش. آموزش‌هایی برای احضار شیاطین دارد یا درس‌هایی برای زنده کردن مردگان به خواننده می‌دهد. گفته می‌شود هر فردی که چنین کتابی را بخواند؛ باید جسم و روح‌اش را به شیطان تقدیم کند. نکته مهم‌تر اینکه هر کسی نسخه‌ای از «جادوی مقدس آبراملین ساحر» را بخواند؛ گرفتار شیاطین و اجنه‌ها می‌شود و بدبختی سراغش می‌آید که پایانش قطعا مرگ است.

دانلود کتاب شمس المعارف كبرى عربی تالیف شرف الدین احمد بن علی قرشی بینی

از جمله مفاهیمی که گاهی اوقات با یکدیگر خلط می‌شوند، طلسم و جادو هستند که براتی در کتاب به بیان تفاوت‌شان پرداخته است. به تعبیر این پژوهشگر این دو، همواره به جای هم به کار برده می‌شوند اما متفاوت از یکدیگرند و هریک ریشه‌ای جداگانه دارند. به بیان ساده و مختصر، طلسم و طلسم‌نویسی یا تجویز آن، از دوران باستان یک علم و در واقع یکی از علوم ماوراءالطبیعه بوده اما جادوگری از همان دوران، به عنوان یک رفتار و سیره مذموم و ناپسند در نظر گرفته می‌شده است. طلسم مبتنی بر علوم ماوراءالطبیعه است و فهم و درک و خواندن آن برای همه یکسان نیست. لغت تعویذ هم که معادل واژه انگلیسی امیولت است، مصدر واژه‌ای عربی بوده و می‌توان معادل‌هایی چون چشمِ افسون یا چشم افسا را به ان اطلاق کرد. در این نوشتار به طور مختصر و مفید به معرفی علوم غریبه، شاخه‌هایش و مفاهیمی چون طلسم و جادو و البته کتاب «بادهای افسون» می‌پردازیم.

طلسمات جهت پیدا شدن دزد و مطاع دزدیده شده جهت خلاصی از قرض و رزق و روزی جهت حاجات مهم و محبت و طلسم آن و عاشق و معشوق کردن و ….. کتاب احضار ارواح هم جز پکیج بهترین کتاب های دعا نویسی قرار داده شده است این کتاب از زمینه های مربوط به طلسمات کتاب احضار ارواح سحر و جادوها و دیدار ارواح و شیاطین را بیان خواهیم کرد . یکی دیگر هم از بهترین کتاب های دعانویسی به لیست این پکیج اضاف شد که نام این کتاب کنزالیهود نام دارد .کتاب کنز الیهود نوشته ملا عبدالطیف گیلانی معروف به شیخ رمال، شیخ ابوالقاسم نصر حکیم و سید سلیمان الحسینی میباشد. کتاب کنز الیهود به نام های کنز الذهب و کنز الخواص نیز معروف میباشد.