تفاوت گوگل ادوردز و سئو

برای اینکه بتوانید مبلغ را به حداقل برسانید باید نکات مختلفی را رعایت کنید و این بحث کمی تخصصی و نیازمند تجربه می باشد. در این نوع از تبلیغات تصاویر باید با فرمت PNG و JPG ارسال شوند. این تبلیغات را در سایر اپها، سایتها (مانند یوتیوب)، گوگل پلی استور و … در این مقاله می خواهیم بدانیم تبلیغات گوگل ادز چیست و چه کاری انجام می دهد؟ واقعا به چه ابزار دیگری می توانید تبلیغات خود را تا این حد هدفمند کنید؟

قطعا خیر. پس اکثر کسب و کار ها پس از راه اندازی یک دغدغه بزرگ دارند و آن هم تبلیغات است. تبلیغات گوگل ادوردز میتواند هم از لحاظ زمان و هم از لحاظ مالی یک سرمایهگذاری خیلی مفید برای شما باشد. این نوع آگهیها به شرکتهایی که بودجه کافی بر سرمایهگذاری اینچنینی دارند پیشنهاد میشود. با کلیک روی دکمه آبی پلاس و سپس روی گزینه Website visitors می­توانیم لیستی جدید از مخاطبان بسازیم که بر اساس پارامترهای خاص، شخصیسازی شده باشد. با انتخاب کلمه کلیدی دقیقتر میتوانید کمپینهای تبلیغاتی را بر اساس تولیدات و محتوای خود شخصیسازی کنید.

حتی امکان نمایش آگهی در سایت خاصی که مدنظر شما هست با ذکر آدرس وبسایت وجود دارد. در هر لحظه و هر زمانی که کارفرما درخواست تغییر پلن اکانت اختصاصی به پلن اکانت دارای مدیریت را داشته باشند این امکان وجود دارد. استفاده از تبلیغات گوگل ادز دارای مزایایی می باشد که در ادامه به هر یک از آنها پرداخته و به صورت مجزا آن ها را بررسی خواهیم کرد. گوگل دارای عظیم ترین بانک اطلاعاتی سلائق و رفتار شناسی مخاطبان شما است. علاوه بر این میتوانید تا حدودی اطلاعاتی در رابطه با ویژگیهای بازدیدکنندگان به دست آورید و درنتیجه با مخاطبان خود بیشتر آشنا شوید. در عصر حاضر محتوای تولیدی شما باید به گونه ای به دست مخاطبان تان برسد که طبیعی به نظر برسد. قبل از راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی روی گوگل ادز ابتدا باید انواع مختلف ان را بشناسید.

حراج گوگل Adwords چطوری کار میکنه؟

انواع کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز چیست ؟ اما از آن جایی که گوگل ادز یکی از راههای تبلیغاتی تاثیر گذار بر روی فروش محصولات است، وقت گذاشتن برای ساختن کمپینهای سفارشی، ارزش آن را دارد. یکی از بیشترین سؤالاتی که برای مخاطبان وجود دارد این است که برای جذب ترافیک بیشتر به سوی سایت و حضور در صفحه اول گوگل، ارزش تبلیغ در گوگل (google adwords) بیشتر است یا سئو؟ حراج گوگل Adwords چطوری کار میکنه؟ در اولین گام از شروع کار ما باید برنامه کلی از تبلیغات خود داشته باشیم. گوگل ادز سیستم تبلیغاتی گوگل میباشد که در آن تبلیغ کنندگان با استفاده از این روش میتوانند مفهوم و منظور خود را به مشتریان برسانند به صورت دقیق تر ، ما به گوگل مبلغی را پرداخت می کنیم و در ازای آن گوگل سایت ما را در نتایج اول خود قرار می دهد .گوگل ادز در سال 2000 به موتور جست و جو های گوگل معرفی شد تا کاربران بتوانند با استفاده از این طریق سایت خود را تبلیغ کنند این نمونه تبلیغ توسط گوگل تعیین شده و همه ی کاربران چه ایرانی و چه غیر ایرانی با پرداخت هزینه ی ثابت میتوانند سایت خود را تبلیغ کرده و همچنین صفحه ی مورد نظر را که تبلیغ روی آن انجام شده در نتایج اول گوگل ببینند خیلی از کاربران هستند که بدون بحث سئو سایت خود را به این طریق به نتایج اول می آورند در ادامه در مورد این که گوگل ادز چیست و چه مزایای میتواند داشته باشد بیشتر آشنا خواهیم شد.

سایت گوگل ادز

همانطور که متوجه شدید، شبکه جستجوی گوگل شامل رسانه های مختلفی می شود. اگر قصد ایجاد کمپین تبلیغاتی گوگل ادوردز را دارید بهتر است بدایند که میانگین هزینه هر کلیک معمولاً بین 1 تا 2 دلار است، با این حال هزینه تبلیغات گوگل به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل شامل کیفیت وب سایت شما و میزان پیشنهاد شما می شود. ویژگی که این مزیت دارد این است که نتایج زحمات و عملکرد خود را ببینند و در صورت وجود اشتباه در نحوه اجرای کمپین تبلیغاتی در آن تغییراتی ایجاد کنند. مهمترین مزیت این کمپینها این است که شما درست در همان لحظهای که کاربر به دنبال خدمات و محصولات شما است، تبلیغ خودتان را به آنها نمایش میدهید و این یک فرصت استثنایی برای افزایش فروش شما است.

ثبت نام در گوگل ادز

گوگل امکاناتی نظیر عنوان سوم، توضیحات سوم محصولات و افزایش میزان کاراکترها به 90 کاراکترها اضافه کرده است. همزمان با شما برند دیگری از این کلمه برای معرفی محصول خود استفاده کرده است. از طرفی میزان کلیک روی لینک، علاوه بر مورد فوق، تحت تأثیر عوامل دیگری نیز هست. مطابق شکل زیر اگر بر روی همان تصویر گوشه سمت راست در بالا کلیک کنید، گزینههای دیگری برای ایجاد اکانت جدید و همینطور تغییر اکانت خواهید داشت. سپس منافع مشتری را بنویسید (به عنوان مثال تخفیف در خرید تعداد بالا و یا ارسال رایگان) و در نهایت پس از در کنار هم قرار دادن متنهای بالا یک دعوت به اقدام قرار دهید که میتواند عبارتهایی مثل «خرید کنید» و یا «سفارش دهید» باشند.

احتمالا در وهله اول مشتریان شما محدود به اقوام و افرادی باشند که اتفاقی از محل کسب و کار شما عبور می کنند و از قضا به محصول یا خدمات شما نیاز دارند! اینجاست که صحبت از گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز سابق به میان می آید. اهمیت استفاده از گوگل ادز چیست؟ در واقع شما با استفاده از شبکه جستوجوی گوگل ادز میتوانید مطمئن شوید که تبلیغات شما در جستوجوی کاربرانی که به دنبال مارکهای مشابه شما هستند، رتبه خوبی کسب میکند. جنیست: بر اساس کسب و کارتان می دانید که خانم ها بیشتر به دنبال خدمات شما هستند یا آقایان یا هر دو. این اعداد و ارقام نشان دهنده ی اهمیت بالای تبلیغ در گوگل برای هر کسب و کار اینترنتی اعم از کوچک و بزرگ می باشد. آیا شما دوست ندارید در این بازار بزرگ و پر رونق یک یا چند جایگاه بالاتر و اول از همه داشته باشید؟

تبلیغات گوگل ادز چیست

۳- امکان تبلیغ گوگل برای سایت هایی با پسوند دامنه IR وجود ندارد و بایستی سایت را بر روی دامنه های بین المللی مانند (com, net, org, سایت گوگل ادز …) پارک نمایید و مجدد اطلاع دهید تا تبلیغ فعال شود. از وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ این است که استفاده از انواع تبلیغات گوگل را با سئو همراه کند. با استفاده از انواع تبلیغات گوگل امکان رسیدن شما به هدفتان (افزایش بازدید محصولات برند و افزایش فروش محصولات خود) به شکل چشمگیری افزایش مییابد. در ایران امکان استفاده از کدام تبلیغات گوگل وجود دارد؟ اخیراً گوگل تبلیغات متنی خود را گسترش داده است. این در حالی است که تبلیغات متنی بیشتر برای کاربران در دامنه بازاریابی ارائه میشوند. تبلیغات تصویری میتوانند در سه حالت تبلیغات تصویری ثابت، تبلیغات تصویری متحرک یا تبلیغات HTML5 ارائه شوند.

به کمک تبلیغات می توانید روز به روز بر حجم مشتریان خود بیافزایید. شمایی که صاحب یک کسب و کار هستید می توانید تبلیغ خودتان را به کمک رسانه های اینترنتی که از سایت ها و اپلیکیشن ها تشکیل می شود که مشتری هدفتان که در حال گشت و گذار در سطح اینترنت است برسانید. گوگل ادز یک اکوسیستم است که تشکیل می شود از کاربران سطح اینترنت، کسب و کارهایی که می خواهند خودشان را به مشتریان معرفی کنند و رسانه های اینترنتی که می خواهند از طریق نمایش تبلیغات دیگران در آمد کسب کنند. لازم به ذکر است افرادی که محیط گوگل ادز را برای تبلیغ انتخاب می کنند این توانایی را دارند تا در دو شبکه تبلیغات خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. اگر شما جز افرادی هستید که با گوگل ادز آشنایی دارید و میخواهید اطلاعات خود را ارتقا دهید، دورههای آموزشی که در ادامه قرار است معرفی کنیم، میتوانند برای شما مفید باشند.

خزندههای گوگل سایت شما را زیرورو میکنند تا محتوای آن را به دست آورند. در نتیجه، بسیاری از وبمستران به سختی متوجه می شوند که خط مشی Google را نقض کرده اند و حساب خود را برای همیشه از دست میدهند. محدوده زمانی و تنظیمات صورت حساب فقط یک بار قابل تغییر است. Call-only Ads همانطور که از اسمش پیداست فقط برای انجام تماسهای تلفنی انجام میشوند. هنگامی که تبلیغات را در سایت خود اجرا می کنید، باید مطمئن شوید که بیشترین استفاده را از برنامه AdSense خود دارید. شما باید بر روی BlogSpot کار کنید. تصور کنید یک کسب و کار سنتی راه اندازی کرده اید.

بعد از چالش های فراوان و جستجوهای مکرر با چندین شرکت مذاکره کرده و چون کسب و کار من سایت نیز نداشت دنبال شرکتی بودم که تمامی خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل و خدمات پشتیبانی را به صورت یکجا ارائه نماید. به بیان ساده تر، CVR بالا به این معنی است که صفحه فرود شما یک تجربه کاربری یکپارچه را ارائه می دهد که با وعده تبلیغ مطابقت دارد. شما باید تبدیلاتی را ایجاد کنید که نه تنها در گوگل ادز معنی داشته باشد بلکه اندازه گیری مستقیم موفقیت در تجارت شما باشد. وقتی مردم روی یک تبلیغ AdSense کلیک میکنند، مقداری پول به دست میآورید، اما بازدیدکننده شما نیز سایت شما را ترک میکند، به این معنی که فرصت کسب درآمد با محصولات پردرآمد افیلیت یا محصولات و خدمات خود را از دست میدهید. را بهبود ببخشید و رفته رفته تبلیغتان را بهینه کنید تا به دست افراد بیشتر و صحیحتری برسد.

یعنی گاهی هدف تبلیغاتی یک کسب و کار افزایش ورودی سایت است و گاهی افزایش فروش و یا تقویت نام برند! گاهی Google ووچرها و کوپنهای تستی رایگان برای تبلیغ در گوگل در اختیار شما میگذارد. چرا تبلیغات در گوگل از اهمیت زیادی برخوردار است؟ تبلیغات گوگل ادز یکی از خدماتی است که گوگل در اختیار کاربران خود قرار داده و افراد میتوانند توسط تبلیغات گوگل ادز، محصولات و خدمات خود را به مشتریان و کاربرانی که بهدنبال آن خدمات و محصولات هستند نشان داده و تبلیغ نمایند. یکی از بهترین روش های تبلیغات آنلاین و اینترنتی تبلیغات در گوگل می باشد.

درامد از گوگل ادز

عموماً سایتهای تجارت الکترونیکی که صدها محصول را ارائه میکنند و دستهبندی مشخصی از محصولات خود دارند از این نوع تبلیغ در گوگل استفاده میکنند. در این مدل از انواع تبلیغات گوگل، آگهی شما با عباراتی که کاربران سرچ میکنند منطبق میشود. Images Ad از انواع تبلیغات گوگل است که برای کمپینهای آگاهی از برند استفاده میشود. درر اصل، این شبکه میلیونها کاربری را هدف قرار میدهد که روزانه عبارتهای مختلف را در خود سایت گوگل، سرویس نقشۀ گوگل و سیستمهای همکار گوگل جستجو میکنند (در اصطلاح به عبارتی که کاربر جستجو میکند، Search Query میگویند). البته به خاطر داشته باشید که گوگل به خود اجازه میدهد با توجه به قیمتهای پیشنهادی رقبا و ظرفیت جستجوی روزانه کاربران، تا 2 برابر بیشتر از بودجه روزانه شما را مصرف کند.

تنها کاری که شما باید بکنید پرداخت هزینه لازم است؛ باقی کار را گوگل حل میکند! باید با دقت بخوانید زیرا این گزینه تعیین می کند که تبلیغ شما در کجا نمایش داده شود. تبلیغی که از سوی این سرویس در سایت شما قرار داده می شود به شکل های مختلف، مانند بنری، ویدئویی، چند رسانه ای و … گزینههای تبلیغاتی متنوعی وجود دارد و چندین گزینه وجود دارد که میتوانید آنها را متناسب با ظاهر و طراحی سایت خود سفارشی کنید. 4. گزینههای تبلیغاتی متنوعی وجود دارد و چندین گزینه وجود دارد که میتوانید آنها را متناسب با ظاهر سایت خود سفارشی کنید.

با سئو پروسه رسیدن به بهینه بالا و حضور سایت در صفحه اولیه سرچ گوگل ممکن است ماهها طول بکشد. در نظر داشته باشید که در نقشه دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات در گوگل بهتنهایی کافی نیست و باید با Seo همراه باشد؛ زیرا درصورتیکه تبلیغ شما بهینه نباشد، وجود آن در صفحه اول گوگل کارایی لازم را ندارد. طبق این سیستم، شما هیچوقت قرار نیست قیمتی که خودتان برای گوگل تعیین کردید را پرداخت کنید. کلمه کلیدی که شما برای تبلیغ خود در نظر گرفتهاید، فقط مختص به شما نیست. تبلیغات فقط تماس از انواع تبلیغات گوگل است که در تلفنهای همراه نمایش داده میشود. درصورتیکه شما سایتی نوپا داشته باشید و در انواع تبلیغات گوگل ثبتنام کنید امکان دارد تبلیغات رایگان بگیرید.