بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

یکی از روش‌های موثر در بهبود سئو وب‌سایت شما خرید و ایجاد بک لینک دائمی با کیفیت است. با وجود اینکه به خوبی از اهمیت داشتن بک لینک دائمی اطلاع داریم، بدست آوردن این نوع بک لینک‌ها… این مورد اغلب نادیده گرفته می‌شود ولی فوق‌العاده فاکتور مهمی در سئو سایت محسوب می‌شود.

سایت بک لینک رایگان در سیستم های وبلاگ دهی

اگر شروع به دریافت بک لینک از دامنه هایی کنید که گوگل به آنها اعتماد دارد، گوگل می تواند به شما اعتماد کند. ولی خوب دریافت بک لینک قواعد خاصی دارد که در بالا به آن اشاره شد. یکی دیگر از روشهای جدید در دریافت بک لینک ارتباط با اینفلوئنسرها است. هر چقدر ارتباطات عمومی خود را افزایش دهید می توانید بک لینک های زیادی از طرف این کمپین ها دریافت نماید. هرچند این ابزار ها همیشه دقیق نیستند و ممکن است متوجه منشن انواع بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) سایت شما نشوند. پس بهتر است همیشه به این ابزار ها اعتنا نکنید و خودتان هر ماه وقتی را برای جستجوی منشن های سایت خود در اینترنت بزارید و سعی کنید از این راه بک لینک بگیرید.

  • در این بخش ابتدا درمیابیم بک لینک چیست سپس تاثیر آنها بر سئو را میشناسیم.
  • شما باید دلیل به گوگل بدهید که محتوای شما را با سایتی عوض کند که هم اکنون دارد به خوبی کار خودش را انجام می دهد و کاربران نیز از ان ها راضی اند.
  • قرار گیری بک لینک شما در همه صفحات یک سایت میتواند عاملی برای تشخیص خریداری آن لینک توسط ربات های گوگل باشد و ممکن است با تکرار زیاد این اتفاق الگوریتم پیگوئن سایت شما را جریمه کند.
بک لینک چیست؟ 10 روش دریافت بک لینک بدون جریمه گوگل-بک لینک گلدلینک

سازمان‌های پیشرو و هدفمند با آموزش‌های سازمانی فرادرس، فرصت رشد و ارتقای مهارت را برای کارکنان خود فراهم ساخته‌اند. از میان تمامی نتایج نمایش داده شده، سایت‌هایی را انتخاب کنید که مطالب علمی یا دستورالعمل‌های مختلف منتشر می‌کنند. البته در انتهای همین مطلب به طور کامل در مورد انواع بک‌لینک صحبت خواهیم کرد. البته این روش تنها یکی از فرآیندهای بازاریابی اینترنتی را شامل می‌شود. برای آشنایی بیشتر با سایر روش‌ها می‌توانید مطلب «دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ | راهنمای کاربردی بازاریابی دیجیتال — به زبان ساده» را مطالعه کنید.

خدمات ما به دو صورت بک لینک و رپورتاژ است و در آینده ای نه چندان دور خدمات جدیدتری هم به وب سایت افزوده خواهد شد. از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت می توانید با بنده و همکارانم در ارتباط باشید و هر گونه نقطه نظر، انتقاد و پیشنهادی را با گوش جان خواهیم شنید. بک لینک کلاه سفید یا لینک‌سازی کلاه‌سفید به روشی می‌گویند که ترافیک سایت از طریق تکنیک‌های سئو به طور طبیعی افزایش پیدا کند.

آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. ابزار گوگل وبمستر تمام لینک ها را به شما نشان میدهد ولی معمولا آپدیت اطلاعات آن با تاخیر زیادی انجام شده و ممکن است شما لینک های مربوط به یک تا دو ماه قبل را مشاهده نکنید. همچنین این ابزار امکانات مناسبی برای فیلترینگ، آنالیز و تعیین ارزش هر لینک به شما نمیدهد که عملا بررسی و تحلیل را دشوار میکند.

برای این کار، مطالب سایت رقیب خود را پیدا و منبع لینک‌ها (بک‌لینک‌ها) را بیابید. چنین فرآیندی به کمک ابزارهای بک لینک یا همان «Backlink Checker» امکان‌پذیر است که لینک آن در زیر آورده شده است. اینفوگرافیک‌ها از جمله استراتژی‌های مهم برای لینک‌سازی و دریافت بک‌لینک به شمار می‌آیند. با نرم‌افزارهای مختلفی می‌توانید طراحی اینفوگرافیک را انجام دهید که نحوه طراحی اینفوگرافیک با فتوشاپ به طور کامل در مجله فرادرس توضیح داده شده است.

خرید بک لینک با کیفیت

کاربران از طریق این لینک وارد سایت ما می‌شوند، به همین دلیل به آن «لینک ورودی» یا inbound link هم گفته می‌شود. بک لینک به زبان ساده به لینک یک وبسایت به وبسایت دیگر می‌گویند. گوگل و بینگ دو موتور جست و جوی قدرتمندی هستند که سعی دارند وبسایت هایی را که لینک خریداری می کنند یا لینک می فروشند به شدت مجازات کنند. بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است.

درود بر شما، بله برای ایندکس شدن لینک باید حتما از لینک های کوتاه خود در لینک سازی های خود استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید لینک های کوتاه را در انتهای وبلاگ های خود قرار دهید. اگر در دریافت بازدید ارگانیک بیشتر مصمم هستید، با استراتژی‌های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود به روز بمانید. باید بر روی تکنیک های لینک بیلدینگ و همچنین روش‌های بازاریابی محتوای رقبای خود جاسوسی کنید. پس دقت داشته باشید که یکی دیگر از راه های دریافت Backlink ارتباط با خبرنگاران است.

روابط عمومی به دنبال رابطه سازی و شکل گرفتن پیوندهای عمیق و بلندمدت است؛ یعنی باید تلاش کنید تا با طرف مقابل ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنید. مثلاً می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی مختلف با وی و مطالبی که منتشر می‌کند تعامل داشته باشید و برایش نظر بگذارید. ساختار سیلو روشی برای شکافتن و تقسیم‌بندی ایده اصلی یا کلمه کلیدی به بخش‌های مختلف است. چنین ساختاری به شما این امکان را می‌دهد تا عمق هر موضوع را بشکافید و به همه کوئری های (عباراتی که کاربر جستجو می‌کند) مرتبط با آن پاسخ بدهید. ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. ارتباط لینک توسط متن لینک، محتوای متن اطراف لینک و سایر لینک‌های خارجی موجود در آن صفحه تعیین می‌شود.