بهترین گوشی سامسونگ؛ مناسبترین گوشی از این برند برای شما کدام است؟

در ساخت گوشی نوت 8 پرو از شیشه بهره برده؛ اما نه یک شیشه معمولی! ممکن است باتری گوشی شیائومی شما دچار مشکل شده باشد. همچنین میتواند به شما کمک کند تا کمی بیشتر درباره یکی از بزرگترین برندهای گوشیهای هوشمند در جهان که ممکن است حتی در منطقه شما ردپایی نداشته باشند، درک کنید. یکی از نقدهایی که همواره به این نوع سنسورها وارد بوده این است که به دلیل فاصله بسیار کمی که با لنزها دارند ممکن است در هنگام لمس سنسور، انگشتان بر روی لنزها کشیده شده و آنها را لک کند. گزارشهای بیشتر از آن زمان حاکی از آن است که سامسونگ از سنسور 200 مگاپیکسلی استفاده نخواهد کرد و در عوض به سراغ سنسور 108 مگاپیکسلی با «جلیشی» میرود که در نسخههای قبلی ندیدهایم. میزان مصرف باتری بسته به نحوه استفاده از دیوایس متفاوت است.

در کناره راست شاهد کلید پاور و کنترل صدا هستیم.

سنسور IR در بالای گوشی کار شده و دوربین سلفی به همراه سنسورهای مجاورت و تشخیصدهنده نور محیط در ناچ صفحهنمایش هستند. در مجموع دوربین سلفی قابل قبولی داره که به نظر من یه ذره از رقباش هم بهتره. صفحه نوت ۸ پرو حداقل حاشیه را دارا بوده و دوربین سلفی نیز در بریدگی قطرهای شکل جای داده فروشگاه آنلاین فونر شده است. علاوه بر قیمت شیائومی نوت ۸ پرو ، یکی از مهمترین نوآوریهای انجام شده در شیائومی نوت ۸پرو را میتوان در دوربینهای آن مشاهده کرد. همانطور که در بررسی شیائومی 11T تصاویر نمونه کیفیت آن را نیز مشاهده کردیم، دوربین این دستگاه در شب و روز عملکرد بسیار خوبی ارائه میکند و ویدیوهای ضبط شده آن نیز کیفیت خوبی دارند. تلفن همراه RedMi 9C که دارای عملکرد بالایی هم است ، با قیمت مناسب در بین مدل های مورد علاقه کاربران قرار دارد.

لبه ی سمت چپ گوشی هم کویره و خبر از چیز خاصی نیست. علاوه بر همه موارد گفته شده این لنز از فنآوری ۳D hybrid HDR و intelligent ISO هم بهره برده بدین ترتیب تقریباً در هر شرایطی تعریف و وضوح بهتری را ارائه خواهد داد. در کل سری A دیزاین بهتری داره . در ادامه هر سری را بهطور خلاصه مرور میکنیم. اگر قصد خرید ردمی نوت 8 پرو را دارید پیشنهاد میکنیم این مطالب را تا انتها مطالعه کنید تا به درک صحیحی از ویژگی ها و قابلیت های این گوشی میان رده برسید و خریدی مطمئن تر را از فروشگاه مدیافناوری تجربه کنید. همگی باعث بهبود تجربه شما در استفاده از آن وسیله میشود. نکته قابل توجه دیگر، این است که این گوشی از دوربین قدرتمندی استفاده میکند که با یک برآمدگی آشکار در پشت آن قرار گرفته است. نسخهای که در کشور چین عرضه شده و یا همان نسخه استاندارد آن، دارای اسلات دوگانه سیمکارت بوده و برای استفاده از دو سیمکارت به طور همزمان میبایست قید استفاده از درگاه کارت حافظه را زد و یا برعکس؛ اما نسخهای که در هند عرضه شده دارای اسلات سهگانه بوده و از گواهینامه IP52 نیز پشتیبانی میکند؛ بنابراین میتوان همزمان از دو سیمکارت و کارت حافظه بهره برد؛ اما در مقابل از قابلیت NFC پشتیبانی نمیکند.

اگر گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس از نظر ما در جایگاه پایینتری نسبت به اس ۲۱ پایه قرار میگیرد، اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد و میتواند برای خریداران که به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب باشد. در نتیجه اگر قیمت نوت 8 پرو این مدل را در مقایسه با انواع قیمت گوشی در نظر بگیرید میشود آن را امتیازی به حساب آورد که قطعاً از سوی طرفداران شیائومی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو ظاهر و مشخصات تا حدودی مشابه هم دارند. شما هم می توانید با ورود به سایت نظر بدهید. با این ویژگی گیمرها قادر خواهد بود بدون نگرانی از بابت بالا رفتن دمای گوشی و یا کند شدن و یا فشار به CPU به بازی کردن ادامه دهند که با در نظر گرفتن قیمت گوشی شیائومی نوت 8 پرو یک امتیاز محسوب میشود.

لوازم جانبی گوشی در آن از فناوری ترکیب و فشردگی پیکسلها برای رسیدن به کیفیت بهتر مشاهده میشود. تمام گوشی های پرچمدار را می توانید از طریق صفحه قیمت گوشی مشاهده کنید. خوب، تصور میکنید قیمت چنین گوشی در بازار ایران چقدر است؟ چندی پیش بود که اپل و سامسونگ به دادگاه رفتند و با هم در افتادند تا این دو رقیب چند سال اخیر برای هم قدرتنمایی کنند، اما در بازار خرید و فروش موبایل قضیه فرق میکند چون سامسونگ علاوه بر رقابت با اپل آیفون که با Ios کار میکند باید با گوشیهای اندرویدی برندهای دیگری هم رقابت کند و سهم بازار را به دست آورد.

چند سالی است که برند ردمی هم مورد توجه و استقبال طرفداران گوشیهای میانرده قرار گرفته و با سختتر شدن رقابت در این بازار، شیائومی هم پی در پی به دنبال افزایش نوآوری در این خط تولید است. در رابطه با جزئیات دوربین نوت 8 پرو شیائومی نیز خاطر نشان میشود که لنز اصلی از سنسور عکسبرداری Samsung ISOCELL Bright GW1 است که از دیافراگم فوق باز با اندازه ۱ / ۱٫۱۷ استفاده میکند؛ بنابراین در مقایسه با لنز ۴۸ مگاپیکسلی Sony IMX 586 که در نسخه قبل مورد استفاده قرار گرفته، این بار دیافراگم بزرگتر شده است. در نتیجه اطلاات در این گوشی به سرعت پردازش شده و کاربر میتواند به سرعت پاسخ مورد نظر خود را دریافت کند. امکان حذف این اپها فراهم نیست و کاربر صرفا میتواند آنها را غیرفعال کند. این گوشی به هیچ عنوان برای بازی یا عکسبرداری حرفهای مناسب نیست و برای این کارها، باید پول بیشتری خرج کرده و به سراغ مدلهای قدرتمندتر بروید.

خرید گوشی سامسونگ

در کناره چپ اسلات سیمکارت و کارت حافظه قرار گرفته است. در کناره پایین هم یک درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در کنار یک بلندگو میبینیم. در کناره راست شاهد کلید پاور و کنترل صدا هستیم. در حقیقت گلکسی A12 طول و عرضی معادل 75.8 × 164 میلی متر دارد و ضخامت آن نیز 8.9 میلی متر است. این ویژگی باعث شده است این تلفن هوشمند بتواند بازیهای مختلف را با شرایط زیر اجرا کند. به طور کلی کیفیت تصاویر ماکرو گلکسی A52 به نور وابسته است، اگر همه شرایط محیا باشد، میتوانید تصاویر ماکرو باکیفیتی را ثبت کنید. سه دوربین اصلی یکسان هستند، اما دوربین زیر نمایشگر یک گام به جلو در فناوری تلفن همراه است که برای ویدئو کنفرانس عالی است، حتی اگر هنوز کاملاً نتواند با همتایان خود رقابت کند. باتری نسبتا بزرگ ۴۵۰۰ میلیآمپرساعتی به همراه فناوری شارژ سریع و شارژر ۱۸ واتی دارد.

هم پنل جلو و هم پنل عقب گوشی شیائومی نوت 8 پرو هر دو در پوششی از قویترین پوشش محافظ گوشیهای موبایل پیچیده شدهاند؛ اما خب این شرکت برای اینکه وزن گوشی ردمی نوت 8 پرو خود را کاهش دهد از فریم یا همان شاسی پلاستیکی بهره برده است. به عنوان یک گیمر هیچ نگرانی از بابت خاموش شدن دستگاه در حین بازی نخواهید داشت و میتوان ساعتهای طولانی بدون نیاز به شارژ مجدد از نوت هشت پرو استفاده کرد. همچنین با وزنی معادل 173 گرم تولید و روانه بازار شده است که کاملا سبک به نظر میرسد و سهولت هرچه بیشتر در استفاده را به ارمغان میآورد. اندازه ردمی نوت 8 پرو ۱۶۱٫۳× ۷۶٫۴×۸٫۸ میلیمتر و وزنی برابر با 200 گرم دارد. طراحی ردمی نوت ۸ پرو شباهتهای زیادی به ردمی نوت ۷ پرو دارد. نوت ۸ پرو شیائومی در طراحی پنل پشتی انحنای بسیار زیبا و ظریفی داشته که به همراه انحنای زوایای آن باعث شده که نوت۸پرو با وجود اندازه بزرگش، به راحتی در دست گرفته شود و ارگونومی بالایی داشته باشد.

برای هر محصول بررسی تخصصی انجام شده است تا در انتخاب مدل مورد نظرتان بتوانید با کارایی و تواناییهای آن آشنا شوید و با مدلهای دیگر مقایسه کنید و بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 1. وارد settings شوید . گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس اکنون چند سال است که وارد بازار شده است. از سال ۲۰۱۶ شیائومی پس از معرفی سری پنجم از گوشیهای سری Mi و Mi max، توانست به بازار اتحادیه اروپا راه پیدا کند. باتری شیائومی نوت ۸ پرو نسبت به نسخه قبل افزایش چشمگیری پیدا کرده است. را ارائه داده و اندازه آن نیز به ۶٫۵۳ اینچ افزایش پیدا کرده است. در پنل جلویی از شیشه گوریلا گلاس ۵ استفاده شده است و یک ناچ قطرهای درست در وسط لبه بالایی پنل نمایشگر دیده میشود.

بررسی گوشی شیائومی