برد دایره ای شستی پنل آسانسور آسانسور عظیمی

برد دایره ای شستی پنل آسانسور آسانسور عظیمی

شاسی کابین آسانسور کد1210 یکی از بهترین پنل های آسانسور است.که به صورت استیل طلایی ساخته می شود. نام دیگر نمراتور نشان دهنده طبقات است.نمراتورها جزئی از شستی فرمان کابین و یا شستی احضار طبقه آسانسور محسوب می شوند.در گذشته این نمراتورها به صورت لامپی بودند. ولی اکنون این نمایشگرها به صورت دیجیتالی می باشند.یکی دیگر از برندهای پنل آسانسور ، شاسی طبقات آسانسور اسدی است.

سگمنت آبی سفید و R100-R200 و انواع نمایشگر های مختلف CANBUS را دارد. تمام حقوق اين وب‌سايت برای شرکت رایا آسانسور محفوظ است. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت رایا آسانسور را می پذیرم .

می‌ترسید یا تردد از راه‌پله را به سوار شدن آسانسور ترجیح می‌دهید، لازم است بدانید که احتمالا شما… این پنل قابلیت نصب سیستم کنترل دسترسی VAX 201 & 202 و سوئیچ Run- گروه متالیفت stop را دارد. این پنل قابلیت نصب سیستم کنترل دسترسی VAX 201 & 202 و سوئیچ RUN-STOP را دارد. اما در زمینه ی پنل آسانسور صنعتی تفاوت آنچنانی با سایر پنل ها ندارند و شاید چندتا دکمه ی اضافی برای سایر طبقات داشته باشند ولی عملکرد کلی پنل یکی است.

  • برای اطلاع از قیمت ها بعلت حجم انبوه تماس ها لطفا قبل از تماس با ما لیست خرید خود را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید.
  • به اين ترتيب سيستم دوباره به حالت اوليه باز مي گردد.
  • تقریبا در تمامی مجموعه ها و ساختمان هایی که آسانسور در آنها وجود دارد، عملیات سرویس و نگهداری صورت می پذیرد.
  • پنل داخل کابين آسانسور پنتا مدل دلتا از جمله پنل هايي مي باشد که به خوبي قابليت قرار گيري در آسانسور هاي گوناگون را دارا مي باشند.

مبنای طراحی پایه این پنل کلید T100 می باشد و قابلیت ارائه با کلید S100 را دارد . شستی کابین آسانسور 6 توقف طرح آوکس با بدنه استیل میرور طلایی با یک طراحی منحصر به فرد و زیبا . قطر بسیار کم این شستی کابین آسانسور کمتر از 2 سانتیمتر می باشد و همین طراحی منحصر و زیبا باعث شده شستی کابین آسانسور طرح آوکس نسبت به سایر شستی های کابین آسانسور ظاهر کاملا متمایز و متفاوتی داشته باشد . شستی کابین آسانسور طرح آوکس فضای بسیار کمی را در کابین آسانسور به خود اختصاص میدهد و باعث زیبایی بیشتر کابین آسانسور می گردد .

پنل داخل کابین آسانسور مدیا مدل رویال

کافی است با لمس این صفحه از کلیدها بتوانند به راحتی عدد طبقه مورد خود را تشخیص داده و با فشردن دکمه به طبقه مورد نظر حرکت کنند. از همین رو پیشنهاد می شود در صورت اقدام به راه اندازی آسانسور، به منظور افزایش اهمیت به این افراد حتما از خط بریل آسانسور بهره ببرید. یکی از متداول ترین شاسی های استفاده شده در انواع آسانسور مدل دکمه ای است. چرا که کاربری راحت تری داشته و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. این نوع از شاسی احضار آسانسور دارای جنس استیل بوده و در برخی از موارد از ترکیب استیل و پلاستیک نیز طراحی و ساخته می شود. امروزه استفاده از این مدل از شاسی ها، به دلیل قیمت مناسب و البته تولید انبوه تر در مقایسه با سایر مدل ها، در بسیاری از ساختمان ها دیدیه می شود.

قیمت پنل احضار پنتا (panta) فروشگاه شستی احضار آسانسور

مدل هایی که هر کدام دارای مشخصات فنی و ظاهری متفاوتی بوده و مطابق با نوع آسانسور و انواع سلیقه ها طراحی و تولید شده اند. بر همین اساس در ادامه به معرفی بیشتر هر یک از این مدل ها می پردازیم. قطعات آسانسور دارای انواع و اقسام مختلفی هستند، شستی آسانسور هم از این قاعده مستثنی نیست. بر حسب سلیقه و انتخاب استفاده کنندگان کلید های شستی آسانسور می تواند در انواع مختلف انتخاب گردد، بنابراین دکمه شستی آسانسور به انواع ذیل تقسیم بندی می گردد.