انواع هارد دوربین مداربسته + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش

البته همیشه استثنا وجود دارد اما این نتیجه گیری حاصل سال ها تجربه ی ما میباشد. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. آچاره این امکان را به شما می‌دهد تا هر خدمتی که مورد نیازتان است، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست کنید. با نصب اپلیکیشن آچاره بیش از 256 خدمت مورد نیاز در جیب شماست.

جهت مقایسه قیمت هارد دوربین مداربسته در انواع برند موجود در بازار هارددیسک دوربین مداربسته، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. عامل دیگر که ممکن است هنگام تست هارد دوربین مداربسته با آن برخورد کنیم خرابی هارد به دلیل نوسان شدید در برق ورودی است. یکی دیگر از عوامل که بسیار هم مشاهد می گردد می تواند عدم عملکرد صحیح هارد به دلیل عدم توانایی منبع تغذیه دستگاه برای تامین جریان برق مورد نیاز هارد برای روشن شدن باشد. هاردهای به رنگ آبی دارای سرعت بالاتری نسبت به هاردهای سبز رنگ هستند، کارایی بالاتری داشته و در سیستم های کامپیوتری با کاربری معمول استفاده می شوند. 4- هارد دوربین مداربسته باید به اندازه کافی بافر بزرگ و یا محل اولیه برای ذخیره پیوسته داده داشته باشد تا به دلایل فنی مانند همزمان نبودن و یا تفاوت نرخ ارسال داده و کوچک بودن فضای بافر هارد دوربین مدار بسته در سیستم منجر به از دست رفتن اطلاعات نگردد.

مراحل تست هارد دوربین مداربسته به صورت دستی

می توان گفت هدف اصلی در یک سیستم دوربین مداربسته پایش تصاویر و نگهداری یا ضبط آنها در هارد، جهت استفاده از آن در صورت نیاز است. سیستم های دوربین مداربسته اطلاعات یا تصاویر را در هارد ذخیره می کنند. نه تنها در هارد دوربین های مداربسته معمولاً از هدهای با عملکرد بالاتر استفاده می‌شود، بلکه ساختار مجموعه هدها نیز می‌تواند برای اجرای بهتر عملکرد نوشتن تقویت شده باشد. حاصل این ویژگی ها بهبود سرعت، کاهش شانس وقوع خطا و افزایش پایایی هارد دیسک است که برای سیستم های نظارتی یا Surveillance حیاتی به نظر می‌رسد. مطمئناً هیچ‌کس نمی‌داند چه روز و ساعتی به ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین مدار بسته نیاز پیدا می‌کند؛ بنابراین ضروری است هارد دوربین مدار بسته با اطمینان بالا و به مدت طولانی قادر به ضبط و نگهداری ویدئوها باشد.

اول از همه به شما بگوییم که دوربین های مداربسته فقط از هارد های HDD پشتیبانی میکنند و قابلیت پشتیبانی از SSD را ندارند. ضمنا برای دوربین های وای فای، میتوانید به جای هارد از رم نیز استفاده کنید. در این چند سال اخیر برای ما شنیدن افزایش قیمت‌ها بصورت روزانه کاملا عادی شده است.(تا جایی که اگر روزی بیدار شویم و قیمت محصولی افزایش نداشته باشد، تعجب می‌کنیم). اما داستان افزایش قیمت هارد برای دستگاه‌های ذخیره‌ساز DVR/UVR/NVR/XVR، داستان شیرین‌تری است. هارد مشکل سخت افزاری دارد؛ پس از راه اندازی دستگاه با دقت به صدای هارد توجه می کنیم ، صداهای اضافی هارد نشان دهنده ی بدسکتورهای فیزیکی و درگیری هد با دیسک و اجزای داخلی هارد است .

آموزش تصویری شبکه کردن دو لپ تاپ یا اتصال 2 کامپیوتر بدون کابل و روتر

رنج قیمت هارد دوربین مداربسته با توجه به مدل، ظرفیت هارد و گارانتی آن متغیر است و معمولا بین 1،200،000 الی 6،000،000 تومان است. یکی از موضوعات مهم قبل از نصب هارد بر روی NVR یا دی وی آر این است که هارد مورد استفاده در ذخیره سازهای DVR از نوع اینترنال (داخلی) می باشد. این بدان معناست که هارد اکسترنال در دی وی آر یا NVR ها معمولا فاقد کارایی هستند. این نوع هارد دقیقا مشابه هاردهای مورد استفاده در کامپیوترها هستند. همچنین ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که اکثریت غریب به اتفاق DVR یا ان وی ار ها از کابل ساتا برای اتصال و ارتباط داده ها در هارد دیسک استفاده می کنند. پس توجه داشته باشید که هارد دیسک انتخابی هم حتما باید دارای کانکتور ساتا باشد و چنانچه از انواع هاردهای قدیمی تر استفاده می کنید لازم است تا با مبدل های مربوطه آن را به خروجی ساتا تبدیل و سپس مورد استفاده قرار دهید.

در این مقاله سعی شد در مورد نصب هارد دیسک برای دوربین مداربسته توضیحات دقیقی ارائه شود تا در زمانی که قصد نصب دوربین مداربسته را دارید بتوانید بهترین کارایی را از هارد دیسک مخصوص دوربین مداربسته خودتان داشته باشید. که برای کامپیوتر‌های دسکتاپ و استفاده طولانی مدت ساخته شده است. افراد می‌توانند از این هارد دوربین مداربسته ا برای فعالیت روزانه مانند ذخیره انواع فایل‌ها و بازی‌های معمولی استفاده کنند. در این مقاله به بررسی انواع هارد DVR و معرفی و آشنایی با هارد مخصوص DVR با برند وسترن دیجیتال و سری بنفش Western Digital Purple Surveillance و تفاوت آن با هارد های دیگر که در DVR سیستم های دوربین مداربسته استفاده می شود میپردازیم. یکی دیگر از مواردی که می تواند در هنگام تست هارد دوربین مدار بسته جهت آگاهی از عملکرد مناسب آن مورد توجه قرار گیرد دمای محیطی است که هارد در آن محیط مشغول به کار است. یکی از عواملی که می تواند بر عملکرد مناسب هارد در یک سیستم دوربین مدار بسته تاثیر گذار باشد و باعث خرابی زود هنگام آن شود دما بالای محیط هارد است.

  • شرکت های تولید کننده هارد، محصولات خود را با توجه به عملکرد،در سری های متفاوت و با لیبل های متفاوتی تولید میکنند که در ادامه این مطلب توضیح داده ایم.
  • این کار باید بدون از دست دادن داده ها و به صورت مداوم صورت پذیرد.
  • افراد می‌توانند از این هارد دوربین مداربسته ا برای فعالیت روزانه مانند ذخیره انواع فایل‌ها و بازی‌های معمولی استفاده کنند.
  • هارد های دوربین مداربسته با ظرفیت ها، سرعت چرخش، سرعت جستجو و سرعت ارسال تصاویر مختلفی برخوردار هستند.
  • پس از اطمینان از اتصال درست کابل های دیتا و پاور هارد، هارد دیسک را بر روی جای پیچ های موجود در کف بدنه DVR یا ان وی ار قرار دهید.
هارد دیسک های با لیبل مشکی و قرمز وسترن دیجیتال بسیار قدرتمند بوده و کاربرد های گوناگونی دارند و می توان از آنها در انواع کامپیوتر های خانگی و سرورهای پیشرفته و همچنین سیستم های نظارتی مدار www.amnbash.ir بسته استفاده نمود. این در حالی است که هارد دیسک هایی که متناسب با سیستم های مداربسته تولید می شوند و در دستگاه های NVR یا DVR تعبیه می گردند، دارای یک جزء مرکزی برای ذخیره سازی دیجیتالی ویدئوها هستند که امکان کارکرد 24 ساعته در 7 روز هفته را برای آنها فراهم می کند. این هارد دیسک ها باید به صورت شبانه روزی فعال باشند تا بتوانند شواهد ویدئویی را به صورت زنده ذخیره کنند. در صفحه باز شده بخش SMART Setting را انتخاب و وارد صفحه ای می شویم که تمام اطلاعات مربوط به کارکرد هارد و موارد دیگر در این صفحه قابل مشاهده است.

انواع هارد دوربین مداربسته + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن-امن باش

دوربین ها، دستگاه رکوردر، تجهیزات ذخیره کننده داده یا هارد و تجهیزات پسیو جهت ارتباط بین تجهیزاتی مانند کابل ها، سر سوکت ها و فیش ها و … تشکیل شده است. این هاردها در بسیاری از کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرند و بی شک بعد از هارد با لیبل بنفش بهترین عملکرد را دارند. این هاردها هم برای کامپیوتر و هم برای دوربین مداربسته به کار می روند. در پایین صفحه سه سربرگ یا تب از چپ شامل محاسبه زمان قابل ضبط، محاسبه ظرفیت مورد نیاز و محاسبه سرعت مورد نیاز وجود دارد. برای نمونه اگر می‌خواهید با دوربین های مدار بسته‌تان از یک هارد دیسک 4 ترابایتی استفاده کنید، تب اول به شما می‌گوید چند روز، هفته یا چند ماه طول می‌کشد تا ظرفیت آن پُر شود. حالا که به طور خلاصه با نقش و اهمیت هارد دوربین مدار بسته آشنا شده‌ایم، بهتر است از جنبه دیگری به این موضوع نگاه کنیم.

با این‌حال شما همچنان می‌توانید این نوع هارد دیسک ها را مانند سایر دیسک های سخت به‌راحتی در دستگاه DVR یا NVR خود نصب کنید. برای این کار از ابزار آنلاین هایک ویژن استفاده کنید که آموزش آن در همین نوشتار وجود دارد. دقت کنید که همواره انتخاب ظرفیت مناسب هارد برای دی وی آر جزء آیتم‌های مهم در هر سیستم نظارتی است و به قول معروف بهتر است دست بالا را برای انتخاب هارد دیسک دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید. در عین حال انتخاب هارد با ظرفیت بسیار بالا (بیش از اندازه) نیز صرف هزینه مازاد بوده و بهتر است اصل تعادل را در این بخش نیز مد نظر قرار داد.

درصورتیکه تمایل دارید کارشناسان ما برای مشاوره با شما تماس حاصل فرمایند لطفا تیک را فعال نمایید. جدیدترین و داغ‌ترین مطالب را در شبکه‌های اجتماعی شهرسخت‌افزار دنبال کنید. بله کار می‌کند اما چیزی ضبط نمی‌شود و فقط می‌توانید ویدئوی همان لحظه را تماشا کنید.

قیمت هارد دوربین مدار بسته در آترین کالا