اسپیکر و باند مکسیدر مدل IRL 101 چراغ دار رقص نور Apple tv, Music instruments, Remote control | bandiran1

دنای تولیدکننده برتر تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که علاوه بر تولید محصول، ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای مونتاژ اس ام دی، مونتاژ دی ای پی، تزریق پلاستیک، پرس ضربه‌ای قطعات فلزی، برش و روکش ام دی اف طبق سفارش مشتری می‌باشد. اسپیکرهای خانگی، یکی از ابزارهایی هستند که در پخش موسیقی و گرم کردن مهمانی، کاربرد اساسی دارند. برای سالها، تنها وظیفه‌ای که اسپیکرها داشتند، پخش موسیقی بود و قابلیتی جدا از پخش صدا در خود نداشتند.

اسپیکر و باند دیجی مکسیدر مدل 603 MAXI BOX شارژی و قابل حمل

این مدل از محصولات دارای تنوع مدلی زیاد هستند و معمولا برای منازل بیشتر استفاده مرکز فروش اسپیکر میکرولب می‌شود. وجود امکانات مختلف و رقص نور و ابعاد مختلف از ویژگی های این گروه است. فروشگاه اینترنتی بهار یکی از بهترین بسترها برای خرید اینترنتی لوازم خانگی مورد نیاز شما در بازار الکترونیک ایران است . برای خرید اسپیکرهای رقص نوردار دنای به دناکالا مراجعه کنید. همانطور که مشاهده می کنید با تغییر وضعیت دکمه رقص نور از پشت اسپیکر خانگی می توانید رقص نور آن را فعال یا غیر فعال کنید. قطعا یکی از زیباترین اسپیکرها و باندهایی که می ‌توانید در بازار پیدا کنید، همین مدل CN 45 رقص نور دار از شرکت مکسیدر Maxeeder است که در ادامه تمامی ویژگی ‌های فوق العاده‌ی این اسپیکر را بیان خواهیم کرد.

  • بدون شک برایتان سوال شده است که مکسیدر ساخت کجاست؟ مکسیدر برندی انگلیسی است که در سال ۱۹۷۹ دیده به جهان گشود و به قول خودمان استارت کار را زد.
  • پس برای کسب اطلاعات در خصوص هر گونه باند و اسپیکری باید زمان خرید آن، قیمت‌ها را در سایت های اینترنتی چک کنید.
  • پس از زمانی که شما مشخص کردید،چراغ و موسیقی به صورت خودکار خاموش میشوند.
  • این محصول دارای طرتحی بسیار زیبا، رقص نور جذاب و میکروفون بیسم است که با قابلیت کارائوکه آن میتوانید به خوانندگی بپردازید.
به همین دلیل کاربران می توانند به راحتی با هر بودجه ای که دارند کالای مورد نظر خود را از طریق سایت هزارنقش خریداری نمایند. فروشگاه بی همتا نمایندگی فروش اسپیکر مکسیدر است و انواع محصولات این برند توسط بی همتا به فروش می رسد. خوشبختانه کیفیت باند خانگی maxeeder مناسب است و نظرات در مورد باند مکسیدر مهر تاییدی بر با کیفیت بودن محصولات این برند است.

گفتنی است که اسپیکر ایستاده مکسیدر مدل AL_224 از وضوح صدای بالایی برخوردار بوده و موزیک‌های دیجیتال را می‌تواند با کیفیت بسیار بالا پخش کند. این سیستم پخش کننده صدا از الیاف مخصوصی در بلندگوی خود استفاده می‌کند. با این حساب می‌تواند صدای باس قدرتمندی را بدون اینکه در کیفیت صدا تغییری ایجاد کند.

لوازم شخصی

با استفاده از بلوتوث نسخه ۵ نیز میتوانید با کیفیت ترین موزیک ها را از این طریق پخش نمایید. باند و اسپیکر مکسیدر در فروشگاه اینترنتی بی همتا با ارزان ترین قیمت بازار، تحویل فوری و پرداخت در محل در استان های تهران، البرز، قزوین و قم به خریداران عرضه می‌شود. فروشگاه اینترنتی کافه صدا به صورت تخصصی در حوزه خرید و فروش باند و اسپیکر خانگی مشغول به فعالیت است.

اسپیکر و باند مکسیدر مدل IRL 101 چراغ دار رقص نور Apple tv, Music instruments, Remote control | bandiran1