اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک ماجراجویی هیجان انگیز بازی سنتر-آل اسکیپ

اتاق فرار یا اسکیپ روم ، یک ماجراجویی هیجان انگیز بازی سنتر-آل اسکیپ

چنانچه قصد انجام یک بازی با درون مایه کنجکاوی را دارید، می توانید ژانر ماجراجویی را برای خود انتخاب اسکیپ روم ترسناک کنید. اکثر بازی های این ژانر به این صورت است که همیشه چیزی در بازی وجود دارد که کنجکاری شما را بر می انگیزد و شما را وادار به ورود به آن مجموعه می کند. احتمالا بارها در فیلم ها و سریال های مختلف در مورد گنج شنیده اید؛ در این بازی شما به 400 سال قبل بازگشته اید و دزدان دریایی و جویندگان زیادی برای یافتن گنج از جزیره ای غیر قابل بازگشت تلاش کرده اند. هر کسی برای رفتن به جزیره گنج تلاش کرده، موفق به برگشت از آن نشده و تنها یک کشتی و یک طوطی داخل آن این کار را انجام داده اند.

  • در این اتاق فرار تهران دیگر شما به عنوان نقش مثبت داستان نبوده و جزء نقش های منفی اتاق فرار محسوب می شوید.
  • می‌توانید، سانس مورد علاقه خود را بدون نیاز به هماهنگی های اضافه رزرو کنید.
  • اغلب برخی از نشانه ؜ها برای حل چالش در مشخصات و قانون بازی قرار گرفته است.
  • ژانرهای معمایی اتاق فرار تهران؛ هوش خود را به چالش دعوت کنید.

یک ساعت مهلت دارید که چالش های بازی رو پشت سر بذارید و فرار کنید. شما و دوستاتون باید خوب چشماتونو باز کنید و فکرتونو به کار بندازید. اگه پارامترهای “دقت” ، ” کار گروهی ” و “سرعت” رو باهم ترکیب کنید مطمئن باشید برندۀ بازی میشید. در کل این فیلم فانتزی و مهیج اثری درخشان و ارزشمنده که پر از ماجراجوییه و تلاش کرده با گرافیک خوش آب و رنگش بیننده ها رو سرگرم کنه.

اتاق فرار قتل؛ دنبال قاتل باش!

داستان بازی از این قرار است که در یک شهربازی قدیمی و مهیج که دارای مشتریان زیادی بود، دلقک مهربانی به نام کایچر حضور داشت که علت محبوبیت این شهربازی بود. در یکی از روزها به علل نامعلومی کایچر بدون دلیل گم شد و دیگر در آن شهربازی حضور پیدا نکرد. طولی نکشید که دلقک دیگری به نام چارلی در این شهربازی استخدام می شود. این دلقک برعکس کایچر، نامهربانی بود و با گذشت زمان باعث خلوت و خلوت تر شدن این کارناوال شده تا جایی که دیگر هیچ کس به آن سر نمی زند. پس از این ماجرا پلیس، لورن مادر جولیا را دستگیر کرده و ماموریت شما در این اتاق فرار تهران از منزل جولیا شروع می شود که باید به صورت مخفیانه وارد منزل لورن شده و مدارک بیگناهی وی را پیدا کنید. اما مراقب باشید خودتان با ارواح خبیصه مواجه نشوید و در زمان 75 دقیقه و بدون اطلاع دادگاه مدارک لازم برای اثبات بی گناهی مادر جولیا را پیدا کنید.

ایسر eKinekt، دوچرخه ورزشی ترکیبی و میز تحریر را عرضه می کند که شادابی و سبک زندگی پایدار را ترویج می کند

هرچند طراحان یک اسکیپ روم خوب این را هم در نظر می‌ گیرند و معماهای این اتاق ‌ها را با درجه سختی کمتری طراحی می ‌کنند. صداهایی که می ‌شنوید و صحنه ‌هایی که می ‌بینید واقعاً رعب آور است. به یاد داشته باشید که طراحان بازی تلاش می‌ کنند با هر ترفندی حواس شما را پرت کنند.

چه اتاق بازی برای ما بهتر و هیجان انگیزتر است؟

لذا 75 دقیقه فرصت دارید تا با یک برنامه ریزی فوق العاده شما از این مرحله گذر کنید. دقت داشته باشید در صورتی که یک نفر از شما اشتباهی مرتکب شود می تواند به قیمت جان کل تیم منجر شود. هزینه ورودی این بازی دشوار، 100 هزار تومان بوده و بازی ها را می توانید از 4 تا 10 نفره انجام دهید. اتاق فرار تهرانپارس نفوذ در جعفربای 130، بین ملکی و علیپور پلاک 100 قرار دارد. چه اتاق بازی برای ما بهتر و هیجان انگیزتر است؟ این سوال یکی از سوالات پر تکرار بازیکنان در هنگام انتخاب بازی های اسکیپ روم است. برای انتخاب درست بازی اتاق فرار ابتدا باید به روحیه خودتان و هم تیمی هایتان، توجه کنید و پس از آن نگاهی به سناریو بازی های اسکیپ روم مورد نظر داشته باشید.

حل معما و رفع چالش؜ های احساسی در این سبک محوریت اصلی دارد. زیر مجموعه‌های این ژانر تاریخی، سیاسی، عاشقانه، جنایی و غیره است. شرکت کنندگان در هنگام مواجه با معما از تخیل خود برای حل چالش بهره می؜ گیرند .

در ضمن، اگر با موجودات افسانه ای در این اسکیپ روم ها مواجه شدید اصلاً تعجب نکنید. ماجراهای سناریو معمایی معمولاً پیرامون یک جُرم یا یک موضوع می باشد. شما به عنوان یک کاراگاه، بازپرس خصوصی یا یک تئوریسین علمی، باید با به کار گیری از سرنخ ها یک معمای مرموز را حل کنید.

بلیط هواپیما دانشجویی تخفیف دار چگونه بخریم؟

نهایتا در سال ۲۰۱۷ شاهد حضور حدود ۸۰۰۰ اتاق فرار در سراسر جهان بودیم. شاید 90 درصد جذابیت اتاق فرار به نمایش اکتورهای آن و وسایل موجود در آن بستگی دارد. پس در حفظ و مراقبت از این وسایل کوشا باشید و در رفتار خود با این اکتورها دقت کنید. چرا که آن بازیگر ممکن است در بازی دشمن شما باشد اما در حقیقت یک انسان است. همچنین ورود به این اتاق ها اخیرا تنها با حفظ پروتکل های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و دستکش انجام می شود.

اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. یکی از جالب‌ترین نمونه‌های اتاق فرار، اسکیپ روم فانتزی است. در این بازی مبحث تکنولوژییا معماهای مکانیسمی اهمیت ویژه‌ای دارد. کسانی که این اسکیپ روم را امتحان می‌کنند به دو گروه تقسیم می‌شوند کسانی که این بازی را بسیار پسندیده‌اند و کسانی که خوش‌شان نیامده است. تم و دکور این فضا با ژانر‌های دیگر اتاق فرار کاملا متفاوت است و حالتی منحصر به فرد دارد.