آموزش ثبت نام در بلاک چین و معرفی کیف پول بیت کوین ویرگول-آکادمی حسینی فایننس

این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه گران می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتی بر بیت کوین استفاده کنند. این کیف پول با نرم افزار اندرویدی و ios ، قابلیت استفاده راحت تر برای کاربران موبایل را دارد. کاربران به میل خود می توانند کامپیوترهای خود را به شبکه فناوری بلاک چین متصل کنند. بدین منظور، یک کپی از فناوری بلاک چین به کامپیوتر این افراد ارسال می شود.

سیستم‌های مبتنی بر بلاک چین برای رقابت با راهکارهای متمرکز، باید حداقل قدرت عملیاتی یکسانی با آن‌ها داشته باشند. در شبکه بزرگترین رمز ارز دنیا، در هر ثانیه فقط 7 تراکنش پردازش می‌شوند. این رقم در سیستم‌های بانکی متمرکز نزدیک به 16 هزار معامله در هر ثانیه است! این در حالی است که تشویق توسعه‌دهندگان برای سوار کردن پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های خود روی Blockchain در گروی عملکرد بهتر آن‌ها در مقایسه با راهکارهای سنتی است. امرزه با گسترش تکنولوژی در حوزه بلاکچین و ارزهای دیجیتال، تقاضا برای استخدام متخصصین این حوزه افزایش یافته است. بنابراین برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان پلتفرم می‌توانند با کسب درآمد از برنامه نویسی بلاکچین خیلی موفق‌تر از پیش عمل کنند.

مهارت های مورد نیاز در برنامه نویسی بلاکچین

تمامی تراکنش ها توسط هزاران گره در شبکه بلاک چین تایید می شوند. به اندازه کافی قدرتمند است تا خطاها را از بین ببرد و دقت داده های بیشتری را ارائه دهد. حتی اگر اشتباهی مرتکب شود، رایانه های دیگر می توانند به سرعت آن را تشخیص دهند. اگر قرار باشد این خطا غالب شود، حداقل ۵۱ درصد از کل رایانه های موجود در شبکه باید همان اشتباه را مرتکب شوند، که تقریباً غیرممکن است، به خصوص زمانی که بلاک چین عظیمی مانند بیت کوین درگیر باشد. بلاک چین یک دفتر کل دیجیتال غیرقابل ویرایش (غیر قابل تغییر) و مشترک است که سوابق یا تراکنش ها را در چندین مکان در شبکه ای از رایانه ها ذخیره می کند.

  • بیت کوین که یک سیستم نقدی الکترونیکی همتا به همتا است، توسط ساتوشی ناکاموتو منتشر شد.
  • علاوه بر این، می توانید برای محافظت از حریم خصوصی خود ناشناس بمانید.
  • به طور معمول، سرور تمام اطلاعات مورد نیاز کاربران را در خود نگه می‌دارد.
  • در ادامه نحوه مشاهده این اطلاعات و کاربردهای آن‌ها را توضیح می‌دهیم.
  • تنها قابلیت کیف پول بلاکچین، ذخیره کردن ارز های رمزنگاری در یک مکان امن نیست.

برای کسب مهارت عملی در این حوزه باید برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز و کیف پول‌های دیجیتال را دانلود کنید و نحوه کار با آن‌ها را بیاموزید. در قسمت چهاردهم از آموزش بلاک چین ، رمزارزها و بیت کوین جادی مباحث پیشرفته نگهداری بیت کوین در ادامه قسمت ۱۲ و ۱۳ مورد بررسی قرار گرفته است. در واقع، این قسمت به دو قسمت قبلی خود وابسته است و مخاطبان پیش از مشاهده این قسمت باید به ترتیب قسمت‌های ۱۲ و ۱۳ را مشاهده کند. در قسمت نهم از آموزش بلاک چین ، رمزارزها و بیت کوین جادی شبکه بیت کوین و مباحث مرتبط با آن مورد بررسی قرار گرفته است. مجموعه اسلایدهای دوره آموزش بلاک چین ، رمزارزها و بیت کوین جادی که مربوط به قسمت‌های اول تا ۲۹ این آموزش می‌شود در ادامه برای دانلود به صورت PDF ارائه شده است.

چرا بلاک چین باید غیر متمرکز باشد؟

شبکه‌های توزیع شده می‌توانند مقررات و قوانین خودشان را در فرم کدهای کامپیوتری تعریف و اجرا کنند. پس تعجب آور نیست که بلاک چین فرصتی به منظور از هم گسستن روندهای مختلف حاکمیت در سطح محلی، ملی و بین‌المللی کسب کند. تکنولوژی Blockchain به کاربران اجازه می‌دهد مالکیت داده متعلق به خود را در دست گرفته و با رضایت، بخش‌های دلخواه از آن را در اختیار سایر افراد یا شرکت‌ها در صورت نیاز قرار بدهد.

شبکه‌های مبتنی بر این تکنولوژی با وجود برطرف کردن یک سری مشکلات اساسی که پیش از این در نتورک‌های سنتی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کردیم، یک سری ایراد دارند. یکی از مشکلاتی که پذیرش همگانی بلاک چین ها را با مشکل مواجه کرده، مقیاس شبکه بلاک چین ارز دیجیتال سایت hoseinifinance پذیری پایین است. اکوسیستمی شبیه بیت کوین متشکل از بالای 10 هزار نود قابل مشاهده در سراسر دنیا است. به همین دلیل حتی گروه‌های هکری بزرگ نیز نمی‌توانند شبکه را از سرویس‌دهی خارج کنند.

یک پایگاه داده حجم وسیعی از اطلاعات را جمع آوری می کند و آنها را در قالب جدولی مرتب می کند تا به کاربران اجازه دهد داده ها را به راحتی و به طور همزمان تغییر دهند. همچنین پایگاه های داده گسترده تر، از سرورهایی با رایانه های قدرتمند برای نگهداری داده های عظیم و انجام محاسبات استفاده می کنند. می توانیم نوعی از آن را نصب کنیم که به اینترنت وصل باشد و مسافت را اندازه گیری کند و در بلاک چین ذخیره کند. با ورود بلاک چین به بانک ها، مشتریان می توانند به جای منتظرماندن چند روزه، فقط در ده دقیقه کارشان را انجام دهند. همچنین برای خود بانک ها هم در زمان و هزینه، صرفه جویی می شود. در این حالت، مبلغ معامله، امضای دیجیتالی شما و امضای دیجیتالی شرکت آنلاینی که خرید انجام دادید، در یک بلاک ذخیره می شوند.

بلاک چین، زنجیره ی وابسته مبتنی بر اجماع داده است که به صورت مستمر فهرستی از رکوردها را حفظ می کند و هرکدام را به گزینه ی قبلی فهرست ارجاع می دهد. برای کارفرمایان و کارکنان، روند تایید مدارک مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین باعث ساده‌تر شدن و مقرون به صرفه‌تر شدن مراحل استخدام می‌شود. برای تمامی افرادی که در نقطه صفر هستند و قصد شروع یادگیری بازارهای تجاری و شروع کسب و کار خود در بلاکچین را دارند. اگر به دنبال یک گواهینامه محبوب بلاک چین برای شروع حرفه خود در فناوری دفتر کل توزیع شده هستید، ما به شدت گواهینامه حرفه ای بلاک چین توسط 101 بلاک چین را به شما توصیه می کنیم . بلاکچین یکی از فناوری‌هایی است که در حال حاضر درباره آن صحبت می‌شود و بعد از اختراع اینترنت به عنوان چیز بزرگ بعدی در نظر گرفته می‌شود. زیرا راهی برای دستیابی به اعتماد دیجیتال در اینترنت ارائه می‌دهد.

این یک روش ضد دستکاری برای ذخیره تراکنش ها در بلوک ها ارائه می دهد. گرچه فناوری بلاک چین باعث سرعت عمل در بانک ها می شود ولی باعث بیکار شدن تعداد زیادی نیروی کار می شود که در بانک ها و مراکز مشابه مثل سازمان های مشاور مالی و یا مراکز بورس مشغول کار هستند. همچنین، مدیران هر زمان که بخواهند می توانند یک مقاله را حذف کنند. اما در بلاک چین، مالک اطلاعات پایگاه داده همان کاربران شبکه هستند، پس اطلاعات ثبت شده از روی آنها پاک نمی شوند.

از آنجایی که هیچ شرط دیگری برای مشارکت وجود ندارد، می‌توان آن را محیطی بدون نیاز به کسب اجازه به منظور تبدیل شدن به عضوی از شبکه تلقی کرد. اقتصاد مبتنی بر ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا پذیرفته شده است. برای آشنایی با ساز و کار و نحوه کدگزاری ارزهای دیجیتال باید برنامه‌نویس در دوره‌های آموزشی متنوعی مثل چارچوب‌های ریاضیاتی، مدل‌سازی و توسعه بازی شرکت کند.

آموزش ثبت نام در بلاک چین و معرفی کیف پول بیت کوین ویرگول-آکادمی حسینی فایننس